![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 Twin Tower Racing, wie volgt BMW Sauber?
Quote:
Sam Michael van Williams gaat er ook wat uren windtunnel aan besteden. Als het werkt komen ze ook op de Williams.......dat wil niet zeggen dat ie een liefhebber is van de F1 twintowers ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt het verboden eens de FIA ziet dat het grootste deel van de teams deze gaan gebruiken... -> Veiligheid bij overkop gaan
![]() |
|
||||
|
||||
bij het overkop gaan kunnen ze dienen als extra roll-bar...
trouwens, als je overkop gaat, en dat breekt af, zal je er weinig last van hebben, want ze zullen lateraal wegvliegen, dus niet in de richting vd piloot.
|
||||
|
||||
Op RTBF zeiden ze dat ze bij overkop vliegen op een andere wagen wel een gevaar konden zijn. Dus: Twintowers + hoofd piloot = ramp
|
|
||||
|
||||
mja, dan zijn die Vikinghoorns van mclaren ook gevaarlijk he, net zoals de rollbar, achtervleugel etc...
maar hoeveel wagens gaan er nu ondersteboven over een andere? lijkt me alsof de RTBF weer een argument zocht om er toch één te hebben
|
||||
|
||||
Als Alex Wurz meerijd weet je maar nooit.
![]() |
|
||||
|
||||
Was het niet Heidfeld die, in de united states of the verenigde staten from americana, over de kop ging. Hoe toevallig in een BMW.
Verder zijn Klien (hongarije), Diniz (nurgburgring) en Albers (imola). Gebeurt nog regelmatig. Al is die van Diniz alweer een tijdje terug :-)
|
||||
|
||||
jaja, overkop gaan gebeurt regelmatig. maar het gaat hier wel over over kop over een andere wagen gaan
|
|||
|
|||
Het antwoord op de vraag die in dit topic gesteld wordt is: niemand.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft het verbod niks te make met het zicht. Het ziet er gewoon niet uit. En wat er niet uit ziet wordt gewoon verboden. Denk maar aan die X-wings van de Tyrell 025!
|
||||
|
||||
Het ziet er niet echt uit, maar ik vind het maar stom dat hier gezegt wordt dat als het er niet uit ziet dat het dan verboden wordt. Want dat slaat op niets.
En de commentaar op sporza was ook weer geweldig : " als de ingenieurs vinden dat een kerstboom sneller gaat, dan zetten ze er meteen één op" Een beetje proffesionaliteit was hier ook op zijn plaats, want wat weet een reporter nu meer als een ingenieur die er elke week mee bezig was ... |
|
|||
|
|||
Als men alles wat niet mooi is van een moderne F1-wagen moet afhalen blijft er mijns inziens niets meer over van al datgeen dat zich na de cockpit bevindt.
|
|
||||
|
||||
Ik vind de uitleg van de FIA echter maar een beetje goedkoop. Als die 'Towers' zo goed werken als men beweert, dat maak je ze toch gewoon doorzicht, en sta je er zondag gewoon mee op de grid.
|
|