De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-07-2006, 22:36
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle
Maar Zakspeed heeft ook wel z'n prijskaartje...en daarbij, de meeste toppiloten hebben al een zitje.
Das juist! Enja ze nemen ook niet 1ste beste top piloot..
Saleen ervaring zal heel waarschijnlijk wel necesarry zyn zeker?
Reply With Quote
Old 24-07-2006, 22:47
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Thommy Erdos of Mike newton?
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 00:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by ICEMAN
Dries Heyman vervoegt het First Motorsport-trio.

Bron: Menne meelboks
Benieuwd welke tijden die nacht-uil gaat draaien in Spa Dat zal wel weer dik in orde zijn.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 01:29
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Pinzie
ik vermoed dat men de nationaliteit "toekent" aan de hand van de licentie van de betrokken piloot. dus franse licentie, franse vlag ernaast ...
Wat betreft de tweede wagen: Als iemand de wagen volledig afhuurt met of zonder service, dan kan hij die inschrijven via een renstal of team uit het buitenland.
Bouvy heeft een Belgische licentie. In Belcar staat er toch een Belgische vlag naast zen naam. PSI Experience is wel degelijk Belgisch hoor.
Old 25-07-2006, 01:34
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Een paar weken geleden werd hier aangegeven op welke zender de Fia GT zou getoond worden. Ik denk dat het via de kabel was, op een Franse Zender. La Deux en RTL-TVI is het alleszins niet. Op Motors.tv wordt er ook niks getoond. Weet iemand op welke zender dit live te zien zal zijn?
Ik vertrek morgenavond al dus wil ik graag m'n DVD tegoe inzetten.

EDIT: ondertussen zelf teruggevonden op pitstop.tv:

Quote:
De endurance-klassieker is live enkel te volgen op Club RTL. Het RTL-kanaal is in Vlaanderen te ontvangen via het standaard-pakket van Telenet Digital en Belgacom TV.
Ik ben informatie gaan zoeken op de site van Club RTL en het wordt live getoond op de volgende uren:

Zaterdag

15.45 - 16.45 uur
18.00 - 18.30 uur
19.30 - 20.00 uur
22.10 - 22.30 uur

Zondag

10.45 - 11.15 uur
13.30 - 14.00 uur
15.30 - 16.15 uur

Dat wordt wat om DVD in te zetten...al die verschillende tijdstippen. Maar ik ga niet klagen, ben blij dat toch één zender het live uitzendt!

www.born2race.be www.bokkenrijders.net

Last edited by Belle; 25-07-2006 at 02:00.
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 09:43
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS
De planning van HIBN.tv is als volgt:

- Na de nachttraining zal er een korte samenvatting online worden gezet, voorzien van commentaar in NL en FR.

- Kort na de kwalificaties op donderdag, zal er minimaal één samenvatting online worden gezet, eveneens voorzien van commentaar in beide landstalen.

- Gedurende de wedstrijd zal er integrale uitzending zijn van de live beelden die door de organisator ter beschikking worden gesteld. Wat betreft de kwalificaties bestaat deze mogelijkheid ook, al is daar op dit ogenblik geen zekerheid over.

- Op zaterdag (tussen 16u en 24u) en op zondag (tussen 9u en 16u) zal er per uur een samenvatting worden gemaakt (ook nu weer voorzien van commentaar in twee talen). Deze komt dan zo snel mogelijk online om de autosportliefhebbers die niet aanwezig kunnen zijn of het gebeuren niet constant live kunnen volgen toch de mogelijkheid te bieden per uur de stand van zaken weer te geven in beeld en woord.

- Indien de tijd voor de productie en de montage het toelaat zullen er ook diverse interviews (met hoofdzakelijk Belgische rijders) de (live) revue passeren.
Aan deze planning kan nog toegevoegd worden dat er woensdag ook beelden van de parade zullen gemaakt worden. Volgens de laatste berichten zouden alle beelden (van woensdagnamiddag tot zondagnamiddag) enkel via Video On Demand worden aangeboden i.s.m. Vodafone. Vedere details hierover ken ik (momenteel) niet...
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 15:50
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular

Nog twee belgen extra in GT2: Steve van Bellingen en Damien Coens op de porsche van Bratislava racing
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 16:08
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Ik lees op pitstop.tv dat Manthey met 28 kg ballast moet rijden omdat de wagen snel was tijdens de testdag en dat RACB de BMW M3 GTR wil weigeren.
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 19:09
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by gwyllion
Ik lees op pitstop.tv dat Manthey met 28 kg ballast moet rijden omdat de wagen snel was tijdens de testdag en dat RACB de BMW M3 GTR wil weigeren.
Mja die M3 is eigenlijk een touringcar he

Reply With Quote
Old 25-07-2006, 19:29
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by kulgan
Nog twee belgen extra in GT2: Steve van Bellingen en Damien Coens op de porsche van Bratislava racing
Bron?

mvg

Joost
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 19:30
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Het zou me sterk verbazen indien ze niet zouden rijden. Hier zijn veel te veel kostbare punten voor het kampioenschap om te rapen. Maar Zakspeed heeft ook wel z'n prijskaartje...en daarbij, de meeste toppiloten hebben al een zitje.
Zakspeed een prijskaartje? 35.000€ voor een 24u weekendje in dergelijke wagen lijkt me niet echt "duur" voor een top GT1...

Blijft natuurlijk dat de Saleen niet als de meest betrouwbare wagen te "verkopen" valt aan piloten, zeker niet over 24u... (ookal heeft Zakspeed één van de betrouwbaarste Saleens)

Quote:
Race Alliance verving gisteren zijn GT2 Porsche 996 nog door een Düller BMW M3 GTR, maar als het van Kurt van Campenhoudt van de RACB afhangt, komt deze als toerwagen gehomologeerde M3 niet aan de start.
pitstop.tv

En deze keer heeft v Campenhoudt eens groot gelijk wat mij betreft! En ik heb voor alle duidelijk heid niks tegen BMW / Duller of wat dan ook, maar regels zijn regels, voor iedereen!

Ik lees ook net in de previeuw op pitstop.tv dat Hemroulle het duo Penders/Lamot gaat vervoegen, zonder twijfel een man die de wagen ook steeds gaat heel houden en zo de Prospeed naar voor zal loodsen in de klasse. Wel raar dat Bart Couwbergs het Pro Speed team niet vervoegd!

Ondertussen zijn we al kort genaderd en worden de weersvoorspellingen dus betrouwbaarder...
> woensdag - donderdag - vrijdag
> zaterdag - zondag

De pole zal dus zonder twijfel op donderdag avond gedraad worden, zodat kwali3 een maat voor niks zal zijn in de regen... terwijl de race zelf dus droog zou gaan zijn.

Last edited by Mr.Dallara; 25-07-2006 at 20:25.
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 20:26
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by joost
Bron?

mvg

Joost
Steve Vanbellingen Press

Quote:
Het zou me sterk verbazen indien ze niet zouden rijden. Hier zijn veel te veel kostbare punten voor het kampioenschap om te rapen. Maar Zakspeed heeft ook wel z'n prijskaartje...en daarbij, de meeste toppiloten hebben al een zitje.
Inmiddels bevestigd: Sascha Bert, Jarek Janis, Jan Charouz en Andrea Montermini.

Bron...persbericht Zakspeed.
Reply With Quote
Old 25-07-2006, 20:29
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
En deze keer heeft v Campenhoudt eens groot gelijk wat mij betreft! En ik heb voor alle duidelijk heid niks tegen BMW / Duller of wat dan ook, maar regels zijn regels, voor iedereen!
Als die wagen mag rijden, zou er denk ik een gevaarlijk 'precedent' gemaakt worden
Old 25-07-2006, 20:37
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by AlainH
Als die wagen mag rijden, zou er denk ik een gevaarlijk 'precedent' gemaakt worden
Dat is zonder twijfel dan terecht een fijt!
Old 25-07-2006, 22:03
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
En waarom zou zo'n wagen niet mogen meerijden?
Omdat die gehomoligeerd is als tourwagen??
Porsche 997 is zelfs nog niet gehomoligeerd en mag wel meedoen...
Dikke flauwe kul vind ik dit, als je zo gaat doen dan verklein je trug je grid die nu zo mooi gevuld was... wat maakt het nu uit of die meedoet...
Die Duller BMW M3 GTR E46 is ook maar een 3.2L V6 hoor... vergelijk het met de snelste cup porsches... wat maken ze zich dan zo druk over deze beauty..
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 16 (0 members and 16 guests)

Posting Rules