![]() |
|
|
||||
|
||||
het is weer een vreemd seizoen met flexibele vleugels, schokdempers, files in Monaco, beide titelkandidaten die toevallig in dezelfde race dezelfde straf krijgen,...
|
|
||||
|
||||
En nu wrijven ze bij Ferrari niet meer in de handen, maar bij McLaren.
![]() Ik vind de maatregelen toch ook vrij hard... Maar als de McLaren het volhoudt, kan Kimi z'n kloof met de Alonso en Schumi al wat kleiner maken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Raikkonen valt waarschijnlijk toch uit morgen, hopelijk dat Massa wint dan, iemand die het echt verdient
|
||||
|
||||
Quote:
gisteren was Schumacher volgens sommigen hier ook al kampioen. en wie weet rijdt Raikkonen morgen een dijk van een wedstrijd en wint ie oververdiend, of misschien haalt een Honda het wel.
|
||||
|
||||
morgen wordt het wel een mooie race volgens mij !
maar ik denk eerder dat het ferrari is wat in de handen wrijft.. met een 1.18.8 van schumi ![]() start opstelling (van racing1.de) ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De startopstelling ziet er wel interessant uit...en met een mooi 4de plek voor de la Rosa. |
|
||||
|
||||
ik vind het toevallig dat Schumacher ook net 2s krijgt... Waarom geen 1s, want het ging maar om 1 vergrijp? Of waarom geen 3s, want hij heeft blijkbaar 3 wagens ingehaald?
Naja ![]() |
|
||||
|
||||
Alonso krijgt 2 seconden voor 2 'kleinere' overtredingen.
Schumacher krijgt 2 seconden voor een 'zwaarder' vergrijp. imo is inhalen onder rood toch een zwaardere overtreding dan inhalen onder geel. Vergelijk het een beetje met een rode en een gele kaart in het voetbal. BTW, ik dacht toch dat MS maar 2 rijders heeft gepasseerd onder rood. Coulthard en Kubica. (staat zo op pitstop.tv) |
|
||||
|
||||
Het zijn inderdaad 2 wagens.
Op F1racing.nl staat het ook zo vermeld. Alleen volgens schumacher was het alonso die in de weg reed ![]() En massa verdiend ![]() Hij ging veel te onstuimig over de baan. Raikkonen terecht op pole. Ik ben benieuwd voor de race. Ik hoop het voor raikkonen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
schumacher zal gedacht hebben dat die rode vlag gezwaaid werd door Ferrari supporters
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, op de RTBF hadden ze het constant over 3 rijders die hij zou hebben ingehaald, waaronder ook Alonso... En waarom inhalen onder rood gevaarlijker is dan onder geel, dat moet men mij toch ook nog eens uitleggen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
dan is natuurlijk nog de vraag welk geel er bij alonso werd gezwaaid
![]() |
|
||||
|
||||
Vreemde straffen, vind ik.
Hangt precies weer een geurtje van 'l'arbitraire' aan. Staat er in het reglement iets van die twee seconden of was dat weer improvisatie ? Anders was 10 plaatsen achteruit ook goed geweest.
|
|||
|
|||
Ook Speed is bestraft wegens het blokkeren van een andere piloot tijdens de kwalificaties. Hij verliest zijn drie beste tijden.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|