![]() |
|
|
||||
|
||||
in aanbouw:toyota celica safari rally "the flying sausage"
Zal de wagen waar ik nu aan begonnen ben er ook eens opsmijten.
Het is de toyota celica geworden in safari versie ( dezelvde zoals loeten al heeft gemaakt) heb de decals via loeten kunnen bemachtigen waarvoor dank ![]() ![]() de buitenkant is al gespooten, heb een paar probleempjes gehad maar die zijn alemaal opgelost ![]() de binnenkant tot nu toe ![]() en de onderkant ![]() |
|
||||
|
||||
Klasse, ga zo door !!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, zelf heb ik ook nog drie setjes liggen van deze Racing43 BIGmodel decals. Echter de Safari uitvoering van de Tamiya Celica is (bijna) niet meer leverbaar. Ik ben benieuwd hoe je dat oplost met de UV filter op de ruiten en de juiste bandjes die natuurlijk niet bij de Castrol uitvoering zitten. Succes! |
|
||||
|
||||
Zeer netjes scooby!
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent alvast goed begonnen. Hopelijk vond je wel wat referentiemateriaal? Dat van mij is zoals geweten, naar de prullenbak (dom I know) Succes verder enne oppassen met de decals he!! ![]() |
|
|||
|
|||
Een fraai stukje werk, ik ben benieuwd naar het eind resultaat veel succes.
|
|
||||
|
||||
@loeten, heb een paar foto's gevonden maar ook van een model, en een van de echte maar is veel te klein en ver getrokken, maar de threat van jouw staat bij mijn favorieten, dus kan daar nu en dan eens in kijken
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
De binnenkant is ook gedaan, heb de gordels aan de onderste rolkooi vast gemaakt, zoals loeten had gezegt, thx loeten
![]() ![]() de buitenkant dan, de raamrubbers zijn geschildert en ben nu bezig met alles een beetje te monteren wat kan, dan paar decals en dan de rest monteren zoals de spoiler lichten lucht buis enz. ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er piekfijn uit hoor. Maar waarom zit jouw reservewiel in de auto? Daarvoor had Duncan toch een rek op de wagen staan??
grtzz |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Knap werk scooby !
Kijk al uit naar het eindresultaat |
|
||||
|
||||
De celica is bijna gedaan, heb al een hoop decals gekleeft en eens de laatste dingen ge dryfit ,
nu nog een beetje schilderen aan die buizen vanvoor en een net op kleeven en de rest van de decals kleven en een antenne en hij is klaar ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by scoobyfreak; 08-08-2006 at 00:10. |
|
|||
|
|||
Dat ziet er al prachtig uit !!
Heel mooi werk scooby ! |
|
||||
|
||||
Ja hij ziet er alvast heel goed uit. Nu weet ik ook hoe de achterste spatborden vast moeten en hoe het reservewiel op het dak vastzit.
Als ik tijd heb, maak ik em deze week af. Grtzzz |
|
||||
|
||||
Nice man !!
|
|