De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 15-08-2006, 21:18
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

Heren, met heen en weer geschiet komen we nergens!

Ik denk dat de moeite die Peter Baert doet voor de autosport zeer duidelijk is. Hij verdient het nodige respect. Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen. Hij verduidelijkt hier de ongekende omstandigheden waarin alles moet verlopen. Hij moet dit niet aan onze neus hangen, maar wil het wel even verduidelijken. Alleen maar respect me dunkt!

Langs de andere kant is Dries een man die vele projecten in gang steekt en ook in vele zaken slaagt. Het is toch positief dat men ondernemend is, en logisch dat men niet in alles slaagt. Dat neemt de uitdaging van éénder welk project weg. Als je op voorhand weet dat een uitdaging/project lukt, is er niks meer aan, maar je moet er in geloven en ervoor gaan tot het niet lukt! Een zeer mooie gedachte!

Het gaat hier over Kizz me ... wel in deze zaak vind ik dat er al heel wat informatie vrijgegeven is, die interne keuken is. Dat moet niemand doen maar het gebeurt toch. Het belangrijkste hierin om te onthouden is dat dit bedrijf niet te vertrouwen is en dat je dus heel goed moet uitkijken wanneer je er mee in contact komt. Als het algemene beeld van dit bedrijf negatief is en goed verspreid is via de media, dan duurt het daar niet lang meer. Wij weten ook niet alles en dat hoeft niet. Pas ermee op als je in contact komt met Kizz me! Check alles, lijkt me voorlopig voldoende ...

Tot hier mijn gedacht, liever zo dan heen en weer te schieten en uiteindelijk een dubbel verlies te creëren ipv een win win!

Groeten,
Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport

Last edited by Maarten; 15-08-2006 at 21:20.
Old 15-08-2006, 21:19
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

LOL, het wordt hier dus toch een geruzie blijkbaar
Als totale buitenstaander en fanatiek racefan vind ik het spijtig hier al vaak de nodige wrevel te hebben gelezen tussen verschillende kampen binnen de Belgische autosport. En we zijn al zo'n klein autosportlandje

Persoonlijk vind ik de inspanningen van Peter Baert met Pitstop.TV erg geslaagd. Het is een van de weinige kanalen waar we Belcar & andere Belgische autosportevenementen te zien krijgen in woord & beeld. Iedereen komt voldoende aan bod in mijn ogen, en het is uiteraard onmogelijk iedereen op de buis te laten verschijnen. Het is ook normaal dat teams/rijders die zich 'in de kijker' rijden meer aan bod komen...

Voor geruchten/beginstadia van projecten enz. bezoek ik nooit de PitstopTV site, want dat is niet het doel van Peter denk ik. Als het gaat om het berichten van feiten vind ik dat hij & z'n team erg goed hun best doen. Vaak zijn ze bijna net zo snel als autosport.com

Misschien allen samen eens een pint gaan pakken om het uit te praten?
Old 15-08-2006, 21:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
De naïeviteit van Kronos, Duval, First Motorsport (van Willy Collignon) ...
Bij mijn facturatie werk ik met een vervaldag van 30 dagen. Als ik na 30 dagen mijn centen niet heb, dan stuur ik een eerste herinnering. Als het nodig is, volgt een tweede herinnering. En zijn ze hardleers, dan worden ze in gebreke gesteld. Laten we zeggen dat er na die vervaldag nog ongeveer anderhalve tot 2 maanden over gaat vooraleer je echt iemand in gebreke stelt en er een advocaat op afstuurt.

Jij kent blijkbaar wel de betalingsmodaliteiten tussen Kizz-Me, Kronos en First? Er is een eerste schijf voldaan, dus niks aan de hand. Dan moet de tweede schijf komen. Maar noch jij, noch ik weten hoeveel de tweede schijf bedroeg en wanneer die moest voldaan worden. Na het verlopen van de vervaldag, het versturen van de aanmaningen en de ingebrekestelling is nu gebleken dat er hoogstwaarschijnlijk geen centen meer zullen komen.
Elke klant op 30 dagen? Dan zul je weleens je broek scheuren denk ik zo. Lijkt me toch verstandig dat bepaalde klanten op 7 dagen worden gezet. Sterker nog, ik zou bepaalde klanten vooruit laten betalen. Willen ze dat niet? Geen probleem, dan zoeken ze maar een ander slachtoffer.

Die verhalen over Kizz-me zullen wel al langer de ronde doen. Dan blijf ik het een "blonde actie" vinden om te denken: OK, de eerste schijf is betaald. Niets aan de hand, we blijven vrolijk wachten op de tweede schijf totdat de eerste 30 dagen verstreken zijn.

Kronos, First zullen toch wel eerder signalen hebben gehad, anders wel een geruchtje of iets dergelijks. Normaal gesproken is het autosportwereldje zo lek als een mandje. Alles lekt uit, maar Kizz-Me zou dan best bewaarde geheim zijn?

Als er bepaalde signalen zijn, dan speel je toch kort op de bal? Wellicht dat dit antwoord gebaseerd is op bepaalde cultuurverschillen Maar iemand een krediet geven van € 700.000 euro geven? Wellicht dat van te voren alles netjes betaald is. Dan moeten die gasten van Kizz-Me een verdomd goede credit-check hebben gehad van Dun&Bradstreet of Graydon.

Iets wat me schier onmogelijk lijkt gezien het nog maar korte bestaan van het produkt "Kizz-Me".
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 15-08-2006, 21:40
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Neo-242
Misschien allen samen eens een pint gaan pakken om het uit te praten?
Iemand een idee waar de rivier Litani ligt in Belgie? Eens informeren bij VN-Veiligheidsraad hoe snel die een interventiemacht kunnen sturen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 15-08-2006, 21:55
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Iemand een idee waar de rivier Litani ligt in Belgie? Eens informeren bij VN-Veiligheidsraad hoe snel die een interventiemacht kunnen sturen
Is er dan wat loos?
Old 15-08-2006, 23:06
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
Elke klant op 30 dagen? Dan zul je weleens je broek scheuren denk ik zo. Lijkt me toch verstandig dat bepaalde klanten op 7 dagen worden gezet. Sterker nog, ik zou bepaalde klanten vooruit laten betalen. Willen ze dat niet? Geen probleem, dan zoeken ze maar een ander slachtoffer.

Mark dat is gewoon de wettelijke termijn in België...
Old 16-08-2006, 00:28
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
dat is gewoon de wettelijke termijn in België...
Mag je in Belgie dan als leverancier niet bepalen hoe snel jou klant moet bepalen? Zoja, dan ben ik in overtreding

Mwaoh leuke link:
http://www.kizz-me.com/pdf/en/dossier.pdf Pagina 23 is leuk

En het vervolg hier:
Quote:
Volgens de website van Kizz-Me is het merk overgenomen door Brouwerij Martens uit het Limburgse Bocholt. Maar de onderneming ontkent dat het de nieuwe eigenaar is. Brouwerij Martens zou enkel instaan voor productie en distributie. Wie dan wel achter Kizz-Me steekt, is onbekend.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12291
Old 16-08-2006, 03:10
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ach ja Dries, je voelde je aangesproken? Vreemd, ik heb nochtans geen namen genoemd hoor.
Toch wel ja, maar geen probleem

Quote:
Ik zit een jaar of 20 in het vak en ik zie in 99,99999% van de gevallen de volgende procedure: er wordt een initiatief opgestart, er wordt achter de schermen aan gewerkt, bij vragen wordt er geantwoord "geen commentaar, we weten van niks", volhouden achter de schermen en als het project op punt staat en alle contracten ondertekend zijn, dan komt men ermee naar buiten.
Klopt, maar door er mee naar buiten te komen zijn er wel bedrijven mee op de kar gesprongen die we anders nooit hadden bereikt. Het is een keuze, de één werkt zo, de andere doen het volgens de gebruikelijke weg.

Quote:
De naïeviteit van Kronos, Duval, First Motorsport (van Willy Collignon) ...
Bij mijn facturatie werk ik met een vervaldag van 30 dagen. Als ik na 30 dagen mijn centen niet heb, dan stuur ik een eerste herinnering. Als het nodig is, volgt een tweede herinnering. En zijn ze hardleers, dan worden ze in gebreke gesteld. Laten we zeggen dat er na die vervaldag nog ongeveer anderhalve tot 2 maanden over gaat vooraleer je echt iemand in gebreke stelt en er een advocaat op afstuurt.
Als je je leveranciers betaald op 30 dagen, en je klanten betalen je op 60 dagen dan zit je met een probleem. Niet alleen qua cash, maar ook op gebied van BTW die je maandelijks ( als maandaangever) dient voor te schieten. Voor sommige klanten eisen we contante betaling (binnen de 8 werkdagen).

Quote:
Jij kent blijkbaar wel de betalingsmodaliteiten tussen Kizz-Me, Kronos en First? Er is een eerste schijf voldaan, dus niks aan de hand. Dan moet de tweede schijf komen. Maar noch jij, noch ik weten hoeveel de tweede schijf bedroeg en wanneer die moest voldaan worden. Na het verlopen van de vervaldag, het versturen van de aanmaningen en de ingebrekestelling is nu gebleken dat er hoogstwaarschijnlijk geen centen meer zullen komen.
Ik zou na 30 dagen al aan de noodrem gaan hangen. Op dat niveau werkt men toch met voorfacturatie?

Quote:
Dan val je mij weer aan over mijn programma. En andermaal weet je niet hoe de vork aan de steel zit. En op basis van dat verkeerde uitgangspunt ga je dan weer liggen huilen dat ik met mijn programma van kwaaie wil ben en bewust geen projecten wil steunen.
Is kritiek op iemands werk dan verboden in België. Enkele weken terug nog geschreven hoe goed dat bepaalde programma was. Aflevering van 24H Spa vond ik ondermaats. Nu geef je zelf tekst en uitleg, maar hoe kunnen wij dat weten als "niet kenners". Je kan ons dat toch gewoon kenbaar maken, dan kunnen wij dit doorspelen aan onze sponsors.

Quote:
Je hebt er eerst en vooral geen flauw benul van dat ik vanwege RACE het verbod heb gekregen om zelf met een cameraploeg tijdens de 24 Uren van Francorchamps te werken. .
Dat wist ik.

Enfin, dat wist ik deels... En nu wordt er plots zeer veel duidelijk... Zoals je zelf aanhaalt kon je voor de montage in het kader van Pitstop.tv beelden gebruiken die via de bestaande cont(r)acten met de FIA GT organisatie (gratis) ter beschikking werden gesteld. Wat betreft de live-uitzending krijg je van mij 100% gelijk: deze beelden waren contractueel voorbehouden aan RTL en Vodafone.

Het lijkt me echter wel straf dat net jouw programma geen toestemming kreeg om een cameraploeg af te vaardigen en dat je ook geen oplossing vond voor dit probleem. Anderen (niet-RTL-crew) vonden dan wel weer een oplossing met de organisatie om beelden te maken, maar mochten (gezien de contractuele overeenkomsten) deze beelden niet live uitzenden. Ze hielden zich er aan en zo kon heel Wallonië twee dagen na de wedstrijd genieten van een mooie samenvatting van deze race. Deze samenvatting bestond uit beeldmateriaal via de organisatie, aangevuld met eigen beelden en interviews. Zelfs ondergetekende, als klein manneke, kreeg aandacht van de Waalse (beeld)pers, met mijn welgemeende dank aan hen. Zij zullen dan ook mogen genieten van onze financiële steun (nee: geen ruildeal, wel centen op tafel, zoals het hoort!).

Quote:
Voor de montage in Pitstop.TV heb ik de beelden gebruikt volgens de lopende deal met FIA GT. Zijnde de beelden van Greenlight Television, waar zelfs met moeite wat materiaal van GLPK Carsport inzat. Ik heb de verantwoordelijken van GLPK Carsport er al eerder op gewezen dat ze altijd al een beetje stiefmoederlijk zijn behandeld.
Dat weten we nu bij deze ook. Nogmaals, hoe kunnen wij dat allemaal weten?

Quote:
Heb ik je gehoord over de live uitzendingen van de 24 Uren van Francorchamps en de 24 Uren van Zolder van de afgelopen 5 à 6 jaar, waarin we telkens met eigen mensen in de pits Jan en Klein Pierke op het scherm hebben gebracht? Was dat ook bewust de boel boycotten? Hoe durf je met dergelijke, ongefundeerde kritiek op dit forum komen? Hoe durf je de inspanningen van al die mensen de grond inboren, omdat het even niet in jouw kraam past? Ga ik je horen als we eind van de maand opnieuw een uur of 4 live gaan uitzenden van de 24 Uren van Zolder? Met 2 pitreporters, waarbij we zoveel mogelijk rijders/teams aan bod willen laten komen? Of gaan we daarna weer gezeik moeten aanhoren van een paar teams, die spijtig genoeg niet op de buis zijn geweest? Zal dat weer de stank voor dank zijn?
Heb ik kritiek gegeven op de afgelopen jaren? Ik dacht het niet. Kritiek? Als ik iets niet goed vind heb ik het recht dat te zeggen. Jij kan dan gewoon antwoorden hoe de vork in de steel zit en de kous is af, ja toch? Of je mij gaat horen na de 24H Zolder? Ik vrees van wel we zullen achteraan bengelen en meestal komen deze niet in beeld. Tijdens de 5de ronde misschien, als GLPK ons gaat dubbelen. Inspanningen van al die mensen de grond inboren... Peter, het is jouw en die mensen hun job, we moeten toch niet altijd juichen als je je job doet hé?

Quote:
Jij ziet enkel wat dingen op TV en je neemt dan meestal verkeerde conclusies.
Ik oordeel op wat ik zie, ik hoef niemand persoonlijk te kennen om conclusies te trekken.

Quote:
Dit mag je wel weten. Zonder Accent was er van Pitstop.TV allang geen sprake meer. Zonder het enthousiasme van Philip Cracco had je het moeten doen met een paar minuten Belcar op een Franstalige post. Ik moet zelf dagdagelijks vechten om mijn TV-programma in stand te houden en dan zou ik voor Jan en Alleman in de bres moeten springen omdat ze een project hebben? Moet ik de Belgische autosport redden? Dan doe je mij toch wel zeer veel eer aan. Om de Belgische autosport te redden, moet je in Brussel zijn, niet bij Pitstop.TV.
Wat Philip doet is inderdaad bewonderenswaardig, maar wie moeten we dan eigenlijk danken? Waarom zou je niet in de bres springen voor Jan en alleman, het kan voor jou misschien deuren openen. Jij bent inderdaad de enige goed geplaatste persoon om de autosport via de huiskamer naar de toekomstige sponsors over te brengen, niemand anders heeft dat medium. Wat je zegt betreffende Brussel is juist, maar ja, laat ons beginnen met het begin.

Quote:
En laat al die vele Belgische bedrijven maar opdraven die hun centen stoppen in autosport. Noem al die bedrijven maar op ... Ik heb het dus over bedrijven zoals Sarah Lee die autosport echt als marketing-tool gebruiken. Over die heb ik het, niet over ruil- en businessdeals. Wel over bedrijven die aan echte sportsponsoring doen.
Dat is het nu net, die zijn er wel, maar ze komen niet uit de verf!! En volgens mij is dat een markt die jij kan bespelen door sponsors van bepaalde teams extra in de verf te zetten. Deze mensen beginnen klein maar zien geen return. Waarom? Omdat ze niet op TV komen en hierdoor geen extra omzet vergaren. In mijn geval is dat AMD, sponsor van Ferrari in de F1 en in het wielrennen. Zij willen wel, maar wat kunnen we hen garanderen op gebied van televisie, niets. Al 3 jaar ben ik vragende partij om hierover te praten, en je wil niet. Transporama sluit morgenvroeg een deal met Speed Action voor 3 maanden spotjes. Dit had ik toch even goed met jou kunnen doen?

Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne!

Op naar het volgende project!

Last edited by Chauffeur; 16-08-2006 at 11:23.
Old 16-08-2006, 10:59
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

[QUOTE=Chauffeur]

Je mag alle commentaar die ik geef niet zo persoonlijk nemen Peter. Nogmaals, samen zouden we veel sterker staan. Jij met jouw talenten en minpunten, ik met de mijne!

Proficiat Dries dit is misschien het begin van... en verdiend een dikke .

Peter uw werk is schitterend en wat Dries doet is ook zeer goed maar is niet zo zichtbaar voor de gewone autosport liefhebber.
Volgens mij zouden jullie samen zeer veel kunnen bereiken.
Old 16-08-2006, 15:53
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Toch wel ja, maar geen probleem

Klopt, maar door er mee naar buiten te komen zijn er wel bedrijven mee op de kar gesprongen die we anders nooit hadden bereikt. Het is een keuze, de één werkt zo, de andere doen het volgens de gebruikelijke weg.

Als je je leveranciers betaald op 30 dagen, en je klanten betalen je op 60 dagen dan zit je met een probleem. Niet alleen qua cash, maar ook op gebied van BTW die je maandelijks ( als maandaangever) dient voor te schieten. Voor sommige klanten eisen we contante betaling (binnen de 8 werkdagen).

Ik zou na 30 dagen al aan de noodrem gaan hangen. Op dat niveau werkt men toch met voorfacturatie?

Is kritiek op iemands werk dan verboden in België. Enkele weken terug nog geschreven hoe goed dat bepaalde programma was. Aflevering van 24H Spa vond ik ondermaats. Nu geef je zelf tekst en uitleg, maar hoe kunnen wij dat weten als "niet kenners". Je kan ons dat toch gewoon kenbaar maken, dan kunnen wij dit doorspelen aan onze sponsors.

Dat wist ik.

Enfin, dat wist ik deels... En nu wordt er plots zeer veel duidelijk... Zoals je zelf aanhaalt kon je voor de montage in het kader van Pitstop.tv beelden gebruiken die via de bestaande cont(r)acten met de FIA GT organisatie (gratis) ter beschikking werden gesteld. Wat betreft de live-uitzending krijg je van mij 100% gelijk: deze beelden waren contractueel voorbehouden aan RTL en Vodafone.

Het lijkt me echter wel straf dat net jouw programma geen toestemming kreeg om een cameraploeg af te vaardigen en dat je ook geen oplossing vond voor dit probleem. Anderen (niet-RTL-crew) vonden dan wel weer een oplossing met de organisatie om beelden te maken, maar mochten (gezien de contractuele overeenkomsten) deze beelden niet live uitzenden. Ze hielden zich er aan en zo kon heel Wallonië twee dagen na de wedstrijd genieten van een mooie samenvatting van deze race. Deze samenvatting bestond uit beeldmateriaal via de organisatie, aangevuld met eigen beelden en interviews. Zelfs ondergetekende, als klein manneke, kreeg aandacht van de Waalse (beeld)pers, met mijn welgemeende dank aan hen. Zij zullen dan ook mogen genieten van onze financiële steun (nee: geen ruildeal, wel centen op tafel, zoals het hoort!).

Dat weten we nu bij deze ook. Nogmaals, hoe kunnen wij dat allemaal weten?

Heb ik kritiek gegeven op de afgelopen jaren? Ik dacht het niet. Kritiek? Als ik iets niet goed vind heb ik het recht dat te zeggen. Jij kan dan gewoon antwoorden hoe de vork in de steel zit en de kous is af, ja toch? Of je mij gaat horen na de 24H Zolder? Ik vrees van wel we zullen achteraan bengelen en meestal komen deze niet in beeld. Tijdens de 5de ronde misschien, als GLPK ons gaat dubbelen. Inspanningen van al die mensen de grond inboren... Peter, het is jouw en die mensen hun job, we moeten toch niet altijd juichen als je je job doet hé?

Ik oordeel op wat ik zie, ik hoef niemand persoonlijk te kennen om conclusies te trekken.

Wat Philip doet is inderdaad bewonderenswaardig, maar wie moeten we dan eigenlijk danken? Waarom zou je niet in de bres springen voor Jan en alleman, het kan voor jou misschien deuren openen. Jij bent inderdaad de enige goed geplaatste persoon om de autosport via de huiskamer naar de toekomstige sponsors over te brengen, niemand anders heeft dat medium. Wat je zegt betreffende Brussel is juist, maar ja, laat ons beginnen met het begin.

Dat is het nu net, die zijn er wel, maar ze komen niet uit de verf!! En volgens mij is dat een markt die jij kan bespelen door sponsors van bepaalde teams extra in de verf te zetten. Deze mensen beginnen klein maar zien geen return. Waarom? Omdat ze niet op TV komen en hierdoor geen extra omzet vergaren. In mijn geval is dat AMD, sponsor van Ferrari in de F1 en in het wielrennen. Zij willen wel, maar wat kunnen we hen garanderen op gebied van televisie, niets. Al 3 jaar ben ik vragende partij om hierover te praten, en je wil niet. Transporama sluit morgenvroeg een deal met Speed Action voor 3 maanden spotjes. Dit had ik toch even goed met jou kunnen doen?

Op naar het volgende project!
Ach, ach. Ik heb het snel even diagonaal gelezen. Dat ik na al die jaren al een preek moet krijgen over hoe ik moet factureren of met mijn klanten moet omgaan. Ik heb in al die jaren nog nooit een aanmaning moeten sturen ...

En dan moet je terugkrabbelen over Spa, omdat je niet weet hoe het allemaal in mekaar zit. Ach, ach. Eerst vol schieten, en dan zeggen: je moet het niet zo persoonlijk nemen, want ik wist er het fijne niet van. Ach, ach.

En je verwacht dus echt dat ik voor jan en klein pierke in de bres ga springen en dat die jannekes en kleine pierkes dan over de brug gaan komen om een TV-programma in de lucht te houden. Dat getuigt nu eens van grenzeloze naïeviteit. Ik dacht 15 jaar geleden ook dat het zo in elkaar zat. En als er al een deal uit de lucht zou komen vallen, dan word je op forums als deze aangevallen en uitgesch.... omdat je de sponsor van je programma nu en dan eens in beeld zou durven laten komen.

Je wil dus een deal sluiten? Ik zou niet willen? Hier lees ik voor het eerst dat je met AMD op TV wil komen. Bel mij dan. Dan verwijs ik je door naar de bevoegde dienst op VTM. Op die manier dus, niet ergens onderhands iets regelen. Maar een normale commerciële deal. Ik herhaal: geen gedoe zonder dat de zender er van afweet. Zo werk ik in ieder geval niet.

Last edited by Peter Baert; 16-08-2006 at 15:57.
Old 16-08-2006, 17:07
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Lees het dan eerst eens goed alvorens weer wild in het rond te schieten. Wie heeft het nu over een preek krijgen?
Terugkrabbelen over Spa? Je moet echt eens goed lezen hoor!!! Als ik iets niet weet dan vraag ik het gewoon. Ik zag nergens beelden dus ik vroeg het even aan iemand die het wel wist.
Daar hebben we het al over gehad. Wat mij betreft liever 100 kleine klanten dan 1 grote. Als Sara Lee en Euphony vorig jaar niet in de bres waren gesprongen was er dit jaar al geen Pitstop TV meer. Accent doet dit nu, maar wat als Philip stopt? Vele kleintjes maken ook één groot hoor Peter. In de bres springen? Is een persbericht plaatsen dan zo een grote moeite voor U? Ze moet wel inhoudelijke waarde hebben, daar ben ik het over eens.

Wat betreft de deal, wij hebben 4 maanden spotje besteld bij Speed Action. Als ik spotjes wil bestellen bij VTM dan ken ik mijn weg. Wij hebben trouwens de offerte liggen om spotjes voor-tijdens en na Pitstop TV te draaien.
Goed voor de commerce, maar als team heb je daar geen bal aan. Volgens mij bepaal jij nog altijd wie je in beeld brengt, en niet de mensen van VTM.
Voor spotjes naar de VTM - om in beeld te komen op Pitstop TV bij wie?
Old 16-08-2006, 17:15
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Aan P. B.
Ik heb van een team vernomen dat er voor de dakar ook geld op tafel moest komen om in beeld te komen. Dit team reed met een BV.
Is dat dan ook een commerciele deal?

Ps Het is wel lach wekkend dat een kleine garnaal(chauffeur) een PROFFESIONEL JOURNALIST op stang gejaagt krijgt.
Old 16-08-2006, 17:36
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat men hier een beetje off-topic begint te gaan ...
Old 16-08-2006, 17:40
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.
Dat noem jij dus een gewone vraag stellen aan iemand?

Je hebt me meteen aangevallen en beschuldigd van het bewust boycotten van Belgische teams ... En als jij mij met dergelijke onzin aanvalt, dan reageer ik om die onzin recht te zetten.

Trouwens, je hebt mijn nummer voor die commerciële campagne. Of geef je het liever aan een Franstalige zender?

En ach ja, Mégane. Van een getelefoneerde post gesproken.

Inderdaad, hij doet me lachen. Pas als hij het duo Deraemaeker-Heyman tekeer ziet gaan tegen Baert, dan komt Mégane snel zijn duit in de zak doen. En dan nog liefst met een insinuatie van hier tot ginder. Ter herinnering, de laatste Dakar heb ik voor Eurosport gecoverd, ik had niks te maken met KANAALTWEE. Ik heb ook veel vernomen. Ik verneem zelfs iedere dag veel.

Wat die garnalen betreft, Mégane, daarin heb je gelijk. Die zijn dit jaar wel echt klein.

Old 16-08-2006, 19:32
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Wat die garnalen betreft, Mégane, daarin heb je gelijk. Die zijn dit jaar wel echt klein.

Peter dat komt omdat je geen Purus-garnalen hebt gekozen

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)

Posting Rules