De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #46  
Old 18-08-2006, 11:38
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
http://www.projectlemans.de/content/view/2274/53/

Balfe Saleen krijgt een grotere luchtrestrictor 31,1 mm -> 34 mm
Race Alliance komt met een Cup Porsche als ik het goed begrijp
De Vitaphone Maseratis krijgen een extra 25 KG bij hun eigen gewicht.
Reply With Quote
  #47  
Old 18-08-2006, 11:51
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Quote:
Originally Posted by JorritVD
Race Alliance komt met een Cup Porsche als ik het goed begrijp
Nee, de RSR ontbreekt omdat Lichtner-Hoyer er niet is, en die gaat het gemis van de FIAGT race compenseren met een Cup Porsche in een Tsjechische endurance-race.
Reply With Quote
  #48  
Old 18-08-2006, 11:56
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by JorritVD
Balfe Saleen krijgt een grotere luchtrestrictor 31,1 mm -> 34 mm
Gaat dit genoeg zijn om de kloof te dichten met de top 5 wagens?
En eerlijk gezegd is dit niet echt fair tegenover bv de Lamborghini,
dan zou deze ook een grotere restrictor mogen hebben, niet?
Reply With Quote
  #49  
Old 18-08-2006, 12:08
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Gaat dit genoeg zijn om de kloof te dichten met de top 5 wagens?
En eerlijk gezegd is dit niet echt fair tegenover bv de Lamborghini,
dan zou deze ook een grotere restrictor mogen hebben, niet?
Ik denk dat de Lamborghini met een bredere achtervleugel mag rijden dan reglementair toegelaten; dat was toch zo op een bepaald moment...
Reply With Quote
  #50  
Old 18-08-2006, 12:37
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by Red Racing-Lister Storm
Une réduction de brides et 40 kgs de lest supplémentaire nous sont imposés pour cette participation, ce qui nous fera courir à 1190 kg. C'est pourquoi nous nous sommes fixé un objectif raisonnable, celui de rentrer dans les points.
Wat moeten we nu van de Lister verwachten?
Opgepeuzeld te worden door de F430's?
Of goede tegenstander voor de tragere GT1's?
Reply With Quote
  #51  
Old 18-08-2006, 13:25
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
timing list:

Saturday, August 19th
07.30 – 18.00 Accreditation Centre open
No team personnel access before 07.30
09.00 – 09.30 Touring Cup Free Practice 30’
09.45 - 11.15 FIA GT Championship Free Practice 1 90’
11.30 – 12.00 Group C / GTP Racing Free Practice 30’
12.10 – 13.00 Touring Cup Qualifying Practice 20/10/20
13.00 – 14.00 Lunch break
14.00 – 15.30 FIA GT Championship Free Practice 2 90’
15.45 – 16.15 Group C / GTP Racing Qualifying Practice 30’
16.45 – 17.15 Touring Cup Race 1 30’
17.35 – 17.55 FIA GT Championship Qualifying Practice 20’
18.10 FIA GT Championship Press Conference
02.00 Garages and paddock close
Sunday, August 20th
07.30 – 13.30 Accreditation Centre open
No team personnel access before 07.30
09.00 – 09.15 FIA GT Championship Warm Up 15’
09.45 – 10.15 Group C / GTP Racing Race 1 30’
10.45 – 11.15 Touring Cup Race 2 30’
11.30 – 13.00 Lunch Break
11.30 – 12.30 Pit Walk
13.30 – 16.30 FIA GT Championship Race 3h
16.50 FIA GT Championship Press Conference
17.00 – 18.00 Group C / GTP Racing Race 2 60’
22.00 Garages and paddock close
Reply With Quote
  #52  
Old 18-08-2006, 15:06
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Andrea Montermini vervangt Jarek Janis bij Zakspeed:
http://www.projectlemans.de/content/view/2275/53/

Zakspeed krijgt extra gewicht bij hun normale gewicht: 30 KG
Reply With Quote
  #53  
Old 18-08-2006, 15:21
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Godverdomme, wat is dat nu weer voor zever, die Saleen kon in Spa nauwelijks mee, laat staan met nog 's 30 kg.
__________________
Reply With Quote
  #54  
Old 18-08-2006, 15:39
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by Integra
Godverdomme, wat is dat nu weer voor zever, die Saleen kon in Spa nauwelijks mee, laat staan met nog 's 30 kg.
Inderdaad. De kleinere achtervleugel maakte de Saleen al een stuk trager, nu nog eens extra ballast
Reply With Quote
  #55  
Old 18-08-2006, 15:51
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Als ze zo al mijn favorieten gaan laten sneuvelen ...
__________________
Reply With Quote
  #56  
Old 18-08-2006, 16:16
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Nu doen ze de Saleen toch echt onrecht aan. Men doet zo zen best de wagen betrouwbaar en competitief te maken wat ook gelukt is. Blijkt dan dat de wagen een echte topwagen is gaan ze eventjes wat restricties doorvoeren
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #57  
Old 18-08-2006, 16:28
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Quote:
Originally Posted by corvetteboy
Nu doen ze de Saleen toch echt onrecht aan. Men doet zo zen best de wagen betrouwbaar en competitief te maken wat ook gelukt is. Blijkt dan dat de wagen een echte topwagen is gaan ze eventjes wat restricties doorvoeren
Dat weet je niet, misschien gaan ze wel weer terug naar de orginele reglementen, omdat de Saleens van GNM en Konrad vorig jaar bijna niet mee konden doen aan de prijzen.
Reply With Quote
  #58  
Old 18-08-2006, 16:47
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by JorritVD
Dat weet je niet, misschien gaan ze wel weer terug naar de orginele reglementen, omdat de Saleens van GNM en Konrad vorig jaar bijna niet mee konden doen aan de prijzen.
Dit zijn de originele reglementen ...
Maximale grootte achtervleugel = breedte vd windscreen
Snap wel niet waarom ze die 30 kg er extra gaan bij gooien, de Saleen draaide in Spa niet mee vooraan ...
__________________
Reply With Quote
  #59  
Old 18-08-2006, 18:57
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Ze krijgen gewoon hun grote achtervleugel terug, dat lijkt mij de beste verklaring...
Reply With Quote
  #60  
Old 18-08-2006, 19:28
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,626
Quote:
Originally Posted by Grig-O
Ze krijgen gewoon hun grote achtervleugel terug, dat lijkt mij de beste verklaring...
En waar staat dat dan?
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.