![]() |
|
#46
|
||||
|
||||
http://www.projectlemans.de/content/view/2274/53/
Balfe Saleen krijgt een grotere luchtrestrictor 31,1 mm -> 34 mm Race Alliance komt met een Cup Porsche als ik het goed begrijp De Vitaphone Maseratis krijgen een extra 25 KG bij hun eigen gewicht. |
#47
|
||||
|
||||
Quote:
|
#48
|
||||
|
||||
Quote:
En eerlijk gezegd is dit niet echt fair tegenover bv de Lamborghini, dan zou deze ook een grotere restrictor mogen hebben, niet? |
#49
|
|||
|
|||
Quote:
|
#50
|
||||
|
||||
Quote:
Opgepeuzeld te worden door de F430's? Of goede tegenstander voor de tragere GT1's? |
#51
|
||||
|
||||
timing list:
Saturday, August 19th 07.30 – 18.00 Accreditation Centre open No team personnel access before 07.30 09.00 – 09.30 Touring Cup Free Practice 30’ 09.45 - 11.15 FIA GT Championship Free Practice 1 90’ 11.30 – 12.00 Group C / GTP Racing Free Practice 30’ 12.10 – 13.00 Touring Cup Qualifying Practice 20/10/20 13.00 – 14.00 Lunch break 14.00 – 15.30 FIA GT Championship Free Practice 2 90’ 15.45 – 16.15 Group C / GTP Racing Qualifying Practice 30’ 16.45 – 17.15 Touring Cup Race 1 30’ 17.35 – 17.55 FIA GT Championship Qualifying Practice 20’ 18.10 FIA GT Championship Press Conference 02.00 Garages and paddock close Sunday, August 20th 07.30 – 13.30 Accreditation Centre open No team personnel access before 07.30 09.00 – 09.15 FIA GT Championship Warm Up 15’ 09.45 – 10.15 Group C / GTP Racing Race 1 30’ 10.45 – 11.15 Touring Cup Race 2 30’ 11.30 – 13.00 Lunch Break 11.30 – 12.30 Pit Walk 13.30 – 16.30 FIA GT Championship Race 3h 16.50 FIA GT Championship Press Conference 17.00 – 18.00 Group C / GTP Racing Race 2 60’ 22.00 Garages and paddock close |
#52
|
||||
|
||||
Andrea Montermini vervangt Jarek Janis bij Zakspeed:
http://www.projectlemans.de/content/view/2275/53/ Zakspeed krijgt extra gewicht bij hun normale gewicht: 30 KG |
#53
|
||||
|
||||
Godverdomme, wat is dat nu weer voor zever, die Saleen kon in Spa nauwelijks mee, laat staan met nog 's 30 kg.
__________________
![]() |
#54
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#55
|
||||
|
||||
Als ze zo al mijn favorieten gaan laten sneuvelen ...
![]()
__________________
![]() |
#56
|
||||
|
||||
Nu doen ze de Saleen toch echt onrecht aan. Men doet zo zen best de wagen betrouwbaar en competitief te maken wat ook gelukt is. Blijkt dan dat de wagen een echte topwagen is gaan ze eventjes wat restricties doorvoeren
![]()
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#57
|
||||
|
||||
Quote:
|
#58
|
||||
|
||||
Quote:
Maximale grootte achtervleugel = breedte vd windscreen Snap wel niet waarom ze die 30 kg er extra gaan bij gooien, de Saleen draaide in Spa niet mee vooraan ...
__________________
![]() |
#59
|
||||
|
||||
Ze krijgen gewoon hun grote achtervleugel terug, dat lijkt mij de beste verklaring...
|
#60
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|