![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Maar wat mij opvalt, chassis nr GTM001? Ofwel is dit een nieuw soort chassis nummer voor een Lister ofwel is dit een fout...? Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het gaat misschien wel wat veranderen want na de Panoz zal de nieuwe Porsche 997 GT3 RSR ook met bredere banden (zelfde maat als GT1) rijden. |
|
||||
|
||||
Dunlop en Michelin.
Je kon het vershil denk ik goed zien bij PSI. Nog nooit met Michelins onder de Corvette gereden en nu gelijk vooraan meedoen. Als Frans en goed presterend team moet er toch echt straks inplaats van Dunlopjes de Michlins er onder komen. Het kan een verschil worden van wel 2 seconden. Quote:
Het ligt er ook aan hoe de auto is ontworpen, met Michelins, Pirelli's etc. Corvette C6-R met Michelin Aston Martin DBR9 mt Michelin Maserati MC12 GT1 met Pirelli Saleen S7-R (nieuwe chassis) met Michelin Lamborghini Murcielago R-GT met Michelin Lister Storm met Dunlop |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom staan ze ook op 1 in GT2 klassement hé. Heeft gewoon met al die KG's ballast gewicht te maken, in GT2 zijn de Pirelli's en Michelin's volgens mij toch evenwaardig. Of ben ik niet correct? Last edited by Viper GTS-R***; 22-08-2006 at 11:50. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
PSI Experíénce is (nog steeds) een Belgisch team. Volgens mensen bij PSI is er een klein foutje gemaakt omdat de eigenaar een Fransman is. Ik heb het even nagevraagd nav een "discussie" over dit item, en dus het vlaggetje op de entry-list. Maar de keus voor Michelin banden is, denk ik, wel duidelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
waarom staan er dan grote Pirelli logo's op de auto in 2003 toen de auto debuteerde in Estoril? http://www.fiagt.com/img/showimg.php...ize=3&rnd=true |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
JMB reed met Michelin in 2004 ja
GPC reed met Pirelli