De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 24-08-2006, 23:56
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ook wel even op te merken: Penders en Lamot rijden met een deze keer veel minder sterkere cup motor een bijna even snelle tijd als hun sterke RSR motor!!

Snelste tijd dit jaar met hun RS body en RSR (3.8L) motor: 1:33.485
Snelste tijd met hun RS body en Cup (3.6L) motor: 1:33.754
Ik dacht dat het een Supercup motor was.
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 00:31
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JorritVD
Ik dacht dat het een Supercup motor was.
Jep kan zijn, maar Cup en Supercup zoveel verschil is er niet denk ik...
Wou gewoon aantonen dat Prospeed met een veel minder krachtigere motor bijna even snel is als hun toch sterke RSR motor!
Ze zijn zelfs CEO/PSI met hun sterke RSR vooraf...

Dan zou prospeed toch nog sneller moeten kunnen met hun RSR motor in de volgende manche's zou ik zeggen als ze hun tijd evenaren met de cup motor..?
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 00:38
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by gouwyf
Volgens mij is die tijd die 1 duizendste scheelt een tijd van Antony Kumpen en niet die Hezemans rijdt op het einde. Want op het moment dat Soulet zijn pole neerzet staat er al in het nieuws tijd van GLPK verbetert met 1 duizendste, dus dat wil zeggen dat de tijd op die moment al op de klokken staat. Die van Hezemans op het einde met zijn foutje was trager.
Daar was ik mij wel van bewust hoor, ik had het over de tijd van GLPK in het algemeen.
Quote:
het blijft een mens, en iedereen maakt wel eens een foutje.
volgens mij was het ook gewoon de bedoeling dat Hezemans voor de snelste tijd moest gaan, zodat Longin en Kumpen dan met ongeveer dezelfde kansen voor de rijderstitel kunnen strijden in de laaste 2 races.
Deze pole laat SRT zien dat ze de zaakjes goed op orde hebben en dat ze met een oudere C5-R de snelheid van de nieuwere C5-R kunnen volgen.
Ik bedoel toch niets slecht met die fout . En trouwens, wat maakt nu de pole eigelijk zo veel uit voor een 24 uren wedstrijd? In de eerste bocht hangt GLPK misschien al ervoor + de prijzen worden aan de meet gegeven dus denk niet dat GLPK daar een drama over gaat maken dat ze niet op pole staan. Zeker als je weet dat Hezemans hoogstwaarschijnlijk de pole had gereden zonder dat kleine menselijke foutje in zijn snelle ronde.
Quote:
Tijdens de Midsummer race reden ze in veel betere weersomstandigheden een 1;31,160. vandaag reden ze een 1;30,377. Ik denk als ze in dezelfde weersomstandigheden hadden gereden dat ze nog wel wat tienden er af hadden gekregen.
Als je in zolder zou geweest zijn had je gezien dat de weersomstandigheden helemaal niet slecht waren hoor. De zon scheen, circuit was droog en het was net iets kouder als toen. De mensen liepen op dat moment allemaal in hun t-shirt rond dus de weersomstandigheden waren bijna optimaal dus
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 06:56
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

De pole is wel goed qua publiciteit. Word toch wel een klein beetje aandacht aan gehecht ze.
Old 25-08-2006, 07:10
gouwyf's Avatar
gouwyf gouwyf is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by PorscheGT
En trouwens, wat maakt nu de pole eigelijk zo veel uit voor een 24 uren wedstrijd? In de eerste bocht hangt GLPK misschien al ervoor + de prijzen worden aan de meet gegeven dus denk niet dat GLPK daar een drama over gaat maken dat ze niet op pole staan. Zeker als je weet dat Hezemans hoogstwaarschijnlijk de pole had gereden zonder dat kleine menselijke foutje in zijn snelle ronde.
Ik weet dat ze zeker bij SRT daar veel belang aan hechten. Daar was dat de voorbije jaren in het begin van het seizoen ook één van de doelstellingen. Kwestie dat het eerste uur live uitgezonden wordt en dat de wagen in pole positie daar extra aandacht krijgt. Vooral Sara-Lee (Williams) hecht daar veel belang aan
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 12:23
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Wel een spijtig bericht ivm G&A:

Quote:
Kenis staat wel voor een moeilijke 24 Uren. Michaël De Keersmaecker, die nog altijd met een gebroken voetbeentje sukkelt, heeft definitief moeten afhaken op de Mosler, terwijl Guy Verheyen en Joël Schuybroek evenmin topfit zijn.
Bron: pitstoptv.be
Link: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=12413
Onbegrijpelijk dat je nu moet gaan constateren dat je 3e en 4e piloot niet top fit zijn?!?
Verder heel spijtig van De Keersmaecker...
Ik zou Verheyen en Schuybroek direct vandaag een hele dag gaan laten fitnessen
Verder wens ik G&A het allerbeste toe met hun prachtige én razend snelle Mosler!
Old 25-08-2006, 14:03
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Ja, voor publiciteit is de pole wel een pluspunt, maar voor een 24 uren wedstrijd zelf maakt het toch niet zoveel uit.. Plus in mijn vorige post onderstreepte ik eigelijk wel de wedstrijd zelf ..
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 14:35
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara
Onbegrijpelijk dat je nu moet gaan constateren dat je 3e en 4e piloot niet top fit zijn?!?
Verder heel spijtig van De Keersmaecker...
Ik zou Verheyen en Schuybroek direct vandaag een hele dag gaan laten fitnessen
Verder wens ik G&A het allerbeste toe met hun prachtige én razend snelle Mosler!
nja met 2 rijders zou een 24 uur ook moeten lukken.. enkele jaren terug hebben ze het bij corsa racing de 24 uur ook met 2 gereden.. en uitgereden ! (natuurlijk is het in een mosler waarschijnlijk harder werken dan in een astra opc )
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 16:14
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

definitieve startgrid met 40 wagens

http://www.24u.be/2006/nl/nieuwsberi...of-Zolder.html
Reply With Quote
Old 25-08-2006, 16:26
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

@ JorritDV: nope 41 wagens
41ste vertrekt uit Pitlane.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules