Quote:
Originally Posted by gouwyf
Volgens mij is die tijd die 1 duizendste scheelt een tijd van Antony Kumpen en niet die Hezemans rijdt op het einde. Want op het moment dat Soulet zijn pole neerzet staat er al in het nieuws tijd van GLPK verbetert met 1 duizendste, dus dat wil zeggen dat de tijd op die moment al op de klokken staat. Die van Hezemans op het einde met zijn foutje was trager.
|
Daar was ik mij wel van bewust hoor, ik had het over de tijd van GLPK in het algemeen.
Quote:
Originally Posted by JorritVD
het blijft een mens, en iedereen maakt wel eens een foutje.
volgens mij was het ook gewoon de bedoeling dat Hezemans voor de snelste tijd moest gaan, zodat Longin en Kumpen dan met ongeveer dezelfde kansen voor de rijderstitel kunnen strijden in de laaste 2 races.
Deze pole laat SRT zien dat ze de zaakjes goed op orde hebben en dat ze met een oudere C5-R de snelheid van de nieuwere C5-R kunnen volgen.
|
Ik bedoel toch niets slecht met die fout

. En trouwens, wat maakt nu de pole eigelijk zo veel uit voor een 24 uren wedstrijd? In de eerste bocht hangt GLPK misschien al ervoor + de prijzen worden aan de meet gegeven dus denk niet dat GLPK daar een drama over gaat maken dat ze niet op pole staan. Zeker als je weet dat Hezemans hoogstwaarschijnlijk de pole had gereden zonder dat kleine menselijke foutje in zijn snelle ronde.
Quote:
Originally Posted by JorritVD
Tijdens de Midsummer race reden ze in veel betere weersomstandigheden een 1;31,160. vandaag reden ze een 1;30,377. Ik denk als ze in dezelfde weersomstandigheden hadden gereden dat ze nog wel wat tienden er af hadden gekregen.
|
Als je in zolder zou geweest zijn had je gezien dat de weersomstandigheden helemaal niet slecht waren hoor. De zon scheen, circuit was droog en het was net iets kouder als toen. De mensen liepen op dat moment allemaal in hun t-shirt rond dus de weersomstandigheden waren bijna optimaal dus