![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#2
|
||||
|
||||
Mosley zegt nog eens dat de rijders maar hun bek meoten houden.
Quote:
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() |
#3
|
||||
|
||||
Vind ik wel terecht van de FIA...
Toch onbegrijpelijk dat ze Barcelona gaan wijzigen op vraag van F1-rijders...Die mannen willen net een van de mooiste bochten uit het circuit halen.
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
De FIA heeft een complete wetenschap gemaakt van veiligheid. Laat die rijders nou maar rijden en de FIA zich zorgen maken over de veiligheid. Neemt niet weg dat ieder product ook verkocht moet worden en als je veiligheid dan ziet als "het product" en de rijders als "de markt", dan heeft de FIA nog wel te leren hoe ze als "verkoper" moeten optreden.
__________________
Ja, het is een Volvo. Maar ik race wel! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
...only the FIA's appointed technical experts are able to judge the situation correctly...
Zijn dit de experts die nog nooit van een draaicirkel gehoord hebben, of heeft de FIA ook nog andere experts? Jimbo.
__________________
"In China, there are so many Wings and Wongs, that we are afraid somebody might wing the wong number" - uit een klachtenboek |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Dat een circuit een licentie van de FIA heeft, wil nog niet zeggen dat alles goed en/of veilig is ![]() ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
||||
|
||||
Wat Mosley zegt ivm slicks slaat op het eerste zicht natuurlijk nergens op. Immers, wat ie bedoelt is eigenlijk: jongen, met slicks kunt ge niet alleen harder remmen, ge kunt er ook veel sneller mee door de bochten. Hoge snelheid is hoge impact, dus zeer zware crash. Dus dat willen we niet, dus we maken jullie zo traag mogelijk en dat lijkt op zich in contradictie met het fenomeen "racen" en zeker met het fenomeen racen zoals we het vroeger kenden.
Maar, dat was voor 1994. Vanaf dan zijn er toen samen met de dodelijke ongelukken ook gerechtelijke onderzoeken gevolgend en er dienden verantwoordelijken aangeduid te worden. Zelfs al zou het om een "ongeluk" gaan, dan nog werd/wordt/is het tricky voor diegenen die organiseren, uitbaten enz. Het, bijna paranoïde, streven naar veiligheid is echter niet enkel iets van de FIA. Onze maatschappij is er hoe langer hoe meer van doorspekt, met als gevolg dat alles zo goed als stilgevallen is en dat er zo weinig mogelijk risico's meer genomen worden. Of dat nu goed of slecht is, laat ik in het midden. Maar er zijn ook andere voorbeelden van wat er gebeurde toen de FIA maar wat liet begaan en iedereen ongebrijdeld zijn gang kon gaan. (remember Gr.B in rally) |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() M.a.w. A1GP valt dus onder de paraplu van de FIA. Die moeten dus de kalender en de reglementen van A1GP ondertekenen en goedkeuren. Idem met de circuits waar ze rijden. De FIA heeft dus het circuit goed gekeurd in China. Wie van de FIA zijn krabbel onder de goedkeuring heeft gezet? De naam kan ik op het net ff niet terugvinden. Omdat ik het niet kan verantwoorden met een bron zal ik het hier niet neerzetten ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#10
|
||||
|
||||
Whiting himself keurt de circuits goed.
|
#11
|
||||
|
||||
Ja voor de F1. Andere circuits voor graad 2 en lager, dat kunnen meerdere personen zijn. In dit specifieke geval gaat om een persoon die Nederlandse taal machtig is
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#12
|
||||
|
||||
Algemeen wordt aangenomen dat Whiting enkel F1 doet, maar hij doet meer dan dat. Hij heeft moet als man van de FIA de circuits inspecteren etc.
Last edited by bluelite; 22-12-2006 at 00:47. |
#13
|
||||
|
||||
Hoe zou die persoon die de Nederlandse taal machtig is moeten noemen?
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|