![]() |
|
|
||||
|
||||
Verstappen in zeur-modus: 'Ik heb nooit een faire kans gehad in Formule 1'
Jarenlang was de F1 alles voor ons Joske. Bij welk team dan ook waren er kansen, groeimogelijkheden of andere mooie mogelijkheden voor de toekomst. Elke keuze voor een team was weloverwogen..........ondanks dat vaak ging om het laatste beschikbare plekje
![]() Na zijn loopbaan in de F1 blijkt het dan toch allemaal anders zijn: Quote:
Nee, als dit grootste coureur van Nederland is volgens bepaalde sites dan schaam ik mijn ogen uit de kop ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 25-09-2006 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Dit kan je evengoed plaatsen in mijn post over Fontana. Misnoegde ex-f1coureurs trappen na een tijd graag wat na om hun eigen wanprestaties wat te verdoezelen. Excuses zoeken, daar was en is Verstappen duidelijk nog altijd goed in. Ik vond Benetton '94 namelijk een goede kans. Maar de carrièrezet naar Simtek in '95 en Arrows in '96 is al even dubieus als Hill die in '97 voor Walkinshaw zwichtte. Huub heeft wat dat betreft toch niet echt z'n best gedaan, toch ?
Bij de A1GP in Zandvoort rijdt hij trouwens niet mee. Men belooft hem niet dat zijn salaris tijdig uitbetaald wordt. Daarom rijdt Bleekemolen maar ![]()
|
||||
|
||||
Verstappen is allesbehalve de grootste coureur uit Nederland .
Aan zijn talent géén twijfel . Maar wat een egotripper . Zelf ervaren . ![]()
|
||||
|
||||
Zelf ervaren Vertel het ons.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Vertel het ons :
Jaren geleden . Op de kartingpiste . Zowel op als naast de baan . Gewoon domme akkefietjes . Mensonwaardig . Of toch bijna . Wij waren de hobbyrijders . Ons Joske toen reeds prof . Spannende duels . Maar we hebben nooit kunnen bijpraten . Ik had helemaal geen zin om bokshandschoenen te gaan halen . ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik dacht zelfs dat ie toen voor een Belgische rechtbank is moeten komen
|