![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar nog een reden dat MF1 in de naam blijft is vanwege omdat de naam van het chassis niet zo maar mag veranderd worden. Quintarelli maakt vandaag F1-debuut bij Spyker http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=130485 Spyker heeft toestemming om de nieuwe kleuren te gebruiken: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=130496 Last edited by JorritVD; 20-09-2006 at 14:32. |
|
|||
|
|||
Quote:
1) Als men van alle andere teams toestemming heeft. of 2) 1x per 5 jaar Dat teams hun kleurstelling niet mogen veranderen is nieuw voor mij. De oude naam is ook nu nog actueel: M-ConsortiumF1 ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mja, dat beetje blauw was om bij het logo van 555 (= ook een merk van BAT) te passen. Zoiets is toegestaan, omdat het niet gaat om een drastische liverywijziging.
Waarom een team toestemming nodig heeft om zijn livery te veranderen? Ik vind de reglementen daaromtrent niet erg duidelijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft een belang van 17% gekocht.De prijs weet ik niet juist meer. Spyker sprijd de overname prijs over drie jaar. Dus zullen ze het zolang moeten uithouden. Slecht nieuws voor Bleulite ![]() Last edited by Fonne; 20-09-2006 at 23:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het einde is nog niet in zicht ![]() ![]() Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Weer veel onbekende sponsors te zien overal. Als je het mij vraagt, gaat dit avontuur niet lang duren.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
ja, maar als team ga je best ook op zoek naar een sponsor die al zo'n grote naam heeft, dat hij meteen een paar jaar een groot deel van het budget kan voorzien
![]() als je elk jaar weer een groot aantal nieuwe sponsordeals moet sluiten omdat een paar bedrijven zien dat het een grote kostenpost is zonder veel rendement... dat is niet zo gezond
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Die twee websites die recent "sponsor" zijn geworden van Spyker. Iemand een idee hoe dik hun portefeuille is?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by FIRE; 21-09-2006 at 17:40. |
|
||||
|
||||
ik heb het gevoel alsof die hele Midland-SpykerF1-zwik een hels gejongleer is met een F1team dat met haken en ogen aan mekaar hangt. Ze bengelen al een heel seizoen onderaan, er is totaal geen zicht op verbetering of vernieuwing, er wordt niet geinvesteerd in mensen die het team wat kunnen dragen, er is voortdurend de dreiging van falen, men gelooft er precies niet in daar. Enerzijds jammer voor Monteiro en Albers, die na een tijd toch niet zoveel inzet meer kunnen tonen en langzaamaan binnen het team doodbloeien.
SpykerF1 heeft zoiets 'kleurloos', en welke oranje sticker dan ook gaat daar nog niet veel aan veranderen. Ik mis het goeie ouwe Minardi.
|
||||
|
||||
Als je het niet volgt, dan kun je beter ook niet posten
Quote:
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|