De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 28-09-2006, 16:14
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Gascoyne zou ik inderdaad een goede "aankoop" noemen.

Nu het team in andere handen is gekomen mag men niet ineens hoge verwachtingen hebben. Het zal nog enige tijd (1 seizoen?) duren voordat men (eventueel) progressie zal zien. Al heb ik nog steeds mijn twijfels of dit team een lang leven zal hebben.
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 16:57
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Gascoyne heeft ondertussen toch wel al het hele F1-veld bezocht. McLaren, Sauber, Tyrell, Benetton/Renault, Jordan, Toyota. Staat dat garant voor 'succes' ? Ik weet het niet. Hij is gewoon een van de bekende namen, kerels die een tijd meedraaien en vaak in de media komen door straffe uitspraken.
Old 28-09-2006, 17:49
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by JorritVD
Mike Gascoyne.
Is dat nou investeren in goed personeel? Ten dele wel, want hij is overal gekend. Maar staat zijn naam garant voor succes? Dat betwijfel ik toch. Spyker mag dan veel geld uitgeven aan een topingenieur, maar daarvoor zullen ze op een ander vlak weer wat geld te kort schieten. Dan had zelfs Minardi vroeger mensen als Ross Brawn, Adrian Newey,... kunnen binnenhalen. Al het geld naar dat soort mannen en voor de ontwikkeling van de wagens hou je dan niets meer over. That's the way not to go.
Reply With Quote
Old 28-09-2006, 18:43
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bluelite
Is dat nou investeren in goed personeel? Ten dele wel, want hij is overal gekend. Maar staat zijn naam garant voor succes? Dat betwijfel ik toch. Spyker mag dan veel geld uitgeven aan een topingenieur, maar daarvoor zullen ze op een ander vlak weer wat geld te kort schieten. Dan had zelfs Minardi vroeger mensen als Ross Brawn, Adrian Newey,... kunnen binnenhalen. Al het geld naar dat soort mannen en voor de ontwikkeling van de wagens hou je dan niets meer over. That's the way not to go.
Ik denk dat zijn tijd bij Toyota wel bewezen heeft dat als het team 'niet meewil', hij ook niet veel kan doen. Bij Renault, Jordan... was hij toch succesvol.
Of hij bij Spyker is kan doen betwijfel ik, niet omdat hij niet capabel zou zijn maar omdat het een klein team blijft, ondanks wat men ook beweert.
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 09:52
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular

Spyker heeft het contract getekend met Ferrari om de Motoren te gaan leveren.

http://www.racexpress.com/index.php?...tikel&nid=4827
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules