![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En omdat ik fan ben van Alonso ben ik inderdaad blij dat het noodlot beide rivalen gelijke kansen schenkt. Ik denk niet dat daar iets mis mee is? Het is 1-1 in de opgeblazen motoren, beide piloten hebben dus 1 GP minder de kans gehad om punten te scoren. Ze hebben er met andere woorden terug evenveel om wèl te scoren, en daarbij heeft Alonso er 10 meer gescoord dan Schumacher. Voorlopig, want de beer is nog niet geschoten en zoals ik al zei mag je Schumacher nooit onderschatten. Het is niet omdat het mijn favoriet niet is dat ik niet wil inzien dat het een uitmuntend piloot is. Hem haten doe ik zeker niet. Maar mijne beste vriend zal het ook wel nooit zijn. Wat is daar verkeerd aan? Last edited by Sennake; 08-10-2006 at 13:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou nog kunnen aannemen dat je tevreden bent omdat dit terug een spannende titelstrijd oplevert. Maar tevreden zijn omdat iemand pech kent is pure afgunst en dit hoort niet thuis in de sport.
|
||||
|
||||
Sennake,ik ben het helemaal eens met u.
Bovendien niet vergeten dat alonso nog eens 10 punten kwijt is aan een wielmoer.Dus het is had normaal 20 punten meer geweest nu en had alonso kampioen geweest. En zoals sennake zegt,omdat schumacher in de voorlaatste wedstrijd enkele mooie praatjes verkoopt en eens sportief overkomt dat hij ineens de sportief was.Ik dacht het niet he. Op F1racing.nl staat trouwens dat hij niet kampioen wil worden door het uitvallen van alonso.Zo wil hij niet kempioen worden. Wat met '94 en '97 ![]() Daar was niets aan de hand waarschijnlijk want het was gewoon een race incident. En ik zeg het nog eens voor die met hun rode brilletjes op. Fontana zuigt het niet uit zijn duim. De beelden zijn het bewijs. En het meteen ontkennen van sauber en ferrari wil wat zeggen. Maar ja,als sauber en ferrraro ontkent zullen we het maar geloven zeker ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, mijn bril is groen... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Kalmte mensen. Slaap er een nachtje over, dan zien jullie heel wat dingen misschien door een andere bril.
![]() Al die bitterheid ineens.
|
||||
|
||||
Jeezes zeg...
Over de GP dus: eigenlijk een enorm saaie GP, en ook enorm spijtig voor het kampioenschap. Het kan mij niet schelen wie kampioen wordt, Alonso verdient het op basis van de eerste helft van het jaar en Schumacher op basis van de tweede, wat mij betreft zijn ze dus elkaars gelijken dit jaar, maar ik had graag spanning gehad tot in de laatste GP |
|
||||
|
||||
Quote:
Als die beelden van Jerez moeten bewijzen dat Fontana verplicht is door Ferrari om Villeneuve te hinderen ... Dan zijn de beelden van de GP van China een bewijs dat Button geld heeft gegeven aan Yamamoto om Button's teamgenoot (Barrichello) te rammen. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Maarnee, direct koren op de molen tegen Ferrari nemen, direct inslikken en uitspuwen op hen, zonder even concreet een 'zou kunnen'-mening aan te nemen ipv hen direct te veroordelen als meedogenloze schurken. Ik heb inderdaad een voorkeur voor Schumacher en Ferrari, maar ik gun het Alonso even hard als Schumacher om de titel te halen. Maar ik doe niet mee aan het spuwen op Ferrari en co. Want daar is iedereen hier heel goed in bedreven, meestal (en ik blijf erbij) de Senna-erfenis die moet toekijken hoe iemand zonder het christuscharisma alle records en alles wat Senna zo groot maakte verpulvert (buiten het record in Monaco). Daarom dus.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|