De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-10-2006, 13:30
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by airco
Daar is niemand die vreugdedansjes doet op het moment dat Alonso zijn motor opblaast.
ma goed dat er geen camera's bij men thuis hinge
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 13:36
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
De sportiviteit is hier ver te zoeken.
Als je op 1 GP van je pensioen, met zo goed als een verloren titel, een sportieve uitspraak doet, ben je ineens sportief? Ik denk dat ik zeker zo sportief ben als Schumacher in zijn ganse carrière geweest is voor zijn tegenstrevers.

En omdat ik fan ben van Alonso ben ik inderdaad blij dat het noodlot beide rivalen gelijke kansen schenkt. Ik denk niet dat daar iets mis mee is? Het is 1-1 in de opgeblazen motoren, beide piloten hebben dus 1 GP minder de kans gehad om punten te scoren. Ze hebben er met andere woorden terug evenveel om wèl te scoren, en daarbij heeft Alonso er 10 meer gescoord dan Schumacher. Voorlopig, want de beer is nog niet geschoten en zoals ik al zei mag je Schumacher nooit onderschatten. Het is niet omdat het mijn favoriet niet is dat ik niet wil inzien dat het een uitmuntend piloot is. Hem haten doe ik zeker niet. Maar mijne beste vriend zal het ook wel nooit zijn. Wat is daar verkeerd aan?

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 08-10-2006 at 13:46.
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 13:46
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Als je als 46-jarige uw geluk in de pech van een ander moet gaan zoeken, dan zit er toch duidelijk iets inhoudelijk fout in je leven.
Ik denk niet dat dit forum de ideale plek is om mijn leven in te ontleden. Laten we de discussie misschien beperken tot Schumacher en Alonso?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 13:50
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by smiley
ma goed dat er geen camera's bij men thuis hinge
Sorry, bij mij absoluut niet.

Ik zou nog kunnen aannemen dat je tevreden bent omdat dit terug een spannende titelstrijd oplevert. Maar tevreden zijn omdat iemand pech kent is pure afgunst en dit hoort niet thuis in de sport.
Old 08-10-2006, 13:55
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular

Sennake,ik ben het helemaal eens met u.
Bovendien niet vergeten dat alonso nog eens 10 punten kwijt is aan een wielmoer.Dus het is had normaal 20 punten meer geweest nu en had alonso kampioen geweest.
En zoals sennake zegt,omdat schumacher in de voorlaatste wedstrijd enkele mooie praatjes verkoopt en eens sportief overkomt dat hij ineens de sportief was.Ik dacht het niet he.
Op F1racing.nl staat trouwens dat hij niet kampioen wil worden door het uitvallen van alonso.Zo wil hij niet kempioen worden.
Wat met '94 en '97 .
Daar was niets aan de hand waarschijnlijk want het was gewoon een race incident.
En ik zeg het nog eens voor die met hun rode brilletjes op.
Fontana zuigt het niet uit zijn duim.
De beelden zijn het bewijs.
En het meteen ontkennen van sauber en ferrari wil wat zeggen.
Maar ja,als sauber en ferrraro ontkent zullen we het maar geloven zeker .
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 13:58
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik denk niet dat dit forum de ideale plek is om mijn leven in te ontleden. Laten we de discussie misschien beperken tot Schumacher en Alonso?
Sorry maar ik gebruik enkel informatie die hier openlijk op het forum staat en trek daar de voor de hand liggende conclusies uit. Daar lijkt me niets fout mee. Anders mag jij ook per direct stoppen met de conclusies te trekken over de sportiviteit/karakter/... van bepaalde personen.
Old 08-10-2006, 14:09
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Sorry maar ik gebruik enkel informatie die hier openlijk op het forum staat en trek daar de voor de hand liggende conclusies uit. Daar lijkt me niets fout mee. Anders mag jij ook per direct stoppen met de conclusies te trekken over de sportiviteit/karakter/... van bepaalde personen.
Bij mijn weten is dit nog altijd een autosportforum, en geen Sennake-forum. Als niemand nog een conclusie mag trekken over autosport-piloten, zullen we misschien best het forum maar sluiten. Het trekken van conclusies (zoals jij ze ziet dan) over de forumgebruikers echter is niet het doel van dit forum. Maar dat zou jij eigenlijk het best van ons allemaal moeten weten...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 14:10
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
En ik zeg het nog eens voor die met hun rode brilletjes op.
welke beelden zijn er dan? Die van Todt bij Sauber en Fontana op de koffie?

Trouwens, mijn bril is groen...
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 14:12
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Ik zou nog kunnen aannemen dat je tevreden bent omdat dit terug een spannende titelstrijd oplevert.
Dat zou hypocriet zijn, want spannend is iets anders dan de huidige situatie. Hier op het forum openlijk komen verklaren dat ik totaal onbewogen gebleven ben bij het opblazen van de Ferrari-motor zou ook hypocriet zijn. Als ik dan niet sportief ben, ben ik tenminste wel eerlijk.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 14:19
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Kalmte mensen. Slaap er een nachtje over, dan zien jullie heel wat dingen misschien door een andere bril.
Al die bitterheid ineens.
Old 08-10-2006, 14:29
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Jeezes zeg...

Over de GP dus: eigenlijk een enorm saaie GP, en ook enorm spijtig voor het kampioenschap. Het kan mij niet schelen wie kampioen wordt, Alonso verdient het op basis van de eerste helft van het jaar en Schumacher op basis van de tweede, wat mij betreft zijn ze dus elkaars gelijken dit jaar, maar ik had graag spanning gehad tot in de laatste GP
Reply With Quote
Old 08-10-2006, 14:35
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by Lambo
welke beelden zijn er dan? Die van Todt bij Sauber en Fontana op de koffie?

Trouwens, mijn bril is groen...
gelukkig zijn er nog enkelen die het verschil tussen bewijs en perceptie begrijpen.

Als die beelden van Jerez moeten bewijzen dat Fontana verplicht is door Ferrari om Villeneuve te hinderen ... Dan zijn de beelden van de GP van China een bewijs dat Button geld heeft gegeven aan Yamamoto om Button's teamgenoot (Barrichello) te rammen.
Old 08-10-2006, 15:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Originally Posted by senna's kingdom
dan bewijs ik met de beelden van vorige week dat Fisichella teamorders uitvoerde door z'n plaats niet te verdedigen en Alonso voorbij te laten. Uit die beelden kan je NIKS bewijzen. De kerel rijdt inderdaad flink in de weg, maar dat gebeurt in de achterhoede ook meermaals. Ik zou zelfs meer zeggen; als een of andere Baumgartner of weetikveel wie, Sato ofzo, eens flink in de weg rijdt (want dat gebeurt), dan moet je ook al beginnen nadenken of dit met al dan niet voorbedachten rade is, of wat ?

Maarnee, direct koren op de molen tegen Ferrari nemen, direct inslikken en uitspuwen op hen, zonder even concreet een 'zou kunnen'-mening aan te nemen ipv hen direct te veroordelen als meedogenloze schurken.

Ik heb inderdaad een voorkeur voor Schumacher en Ferrari, maar ik gun het Alonso even hard als Schumacher om de titel te halen. Maar ik doe niet mee aan het spuwen op Ferrari en co. Want daar is iedereen hier heel goed in bedreven, meestal (en ik blijf erbij) de Senna-erfenis die moet toekijken hoe iemand zonder het christuscharisma alle records en alles wat Senna zo groot maakte verpulvert (buiten het record in Monaco). Daarom dus.
Old 08-10-2006, 16:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
gelukkig zijn er nog enkelen die het verschil tussen bewijs en perceptie begrijpen.

Als die beelden van Jerez moeten bewijzen dat Fontana verplicht is door Ferrari om Villeneuve te hinderen ... Dan zijn de beelden van de GP van China een bewijs dat Button geld heeft gegeven aan Yamamoto om Button's teamgenoot (Barrichello) te rammen.
en Yamamoto heeft dan het geld doorgegeven aan Sato of zo?
Old 08-10-2006, 16:15
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
en Yamamoto heeft dan het geld doorgegeven aan Sato of zo?
maar nee, die hebben gewoon van helm gewisseld tijdens een pitstop
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules