De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-10-2006, 17:25
bill bill is offline
De Paddock Rookie

is da de fia gt?
met aston,maserati,corvette?
da zou wel eens heel hard de moeite zijn
Reply With Quote
Old 20-10-2006, 17:54
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by bill View Post
is da de fia gt?
met aston,maserati,corvette?
da zou wel eens heel hard de moeite zijn
Sorry dat ik het vraag. Maar van welke wereld kom jij of ben je zolang op reis geweest?

Natuurlijk is het de FIA GT. Er is maar één kampioenschap dat onder deze naam mag rijden.

Mvg...
Reply With Quote
Old 20-10-2006, 21:45
bill bill is offline
De Paddock Rookie

bedoelde er eigenlijk mee dak da nooit verwacht had dat die zolder gingen aan doen,ben dit jaar ook na de 24h gaan kijken en as er ne aston de radillion opscheurde kreeg ik toch kippevel
Reply With Quote
Old 20-10-2006, 22:45
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by bill View Post
bedoelde er eigenlijk mee dak da nooit verwacht had dat die zolder gingen aan doen,ben dit jaar ook na de 24h gaan kijken en as er ne aston de radillion opscheurde kreeg ik toch kippevel
Kunnen de volgende berichten in correct Nederlands? Alsvast bedankt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 28-10-2006, 16:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
Eindelijk hebben ze het door. Zolder was altijd de populairste en druk bezochtste race van de FIA GT.
Dat is dus de werkelijke reden waarom Ratel en zijn FIA GT circus terugkomen naar Zolder. De liefhebbers en fans uit de "euregio" die ondanks alles maar blijven komen naar de endurance-races op Circuit Zolder. Belabberde faciliteiten, onvriendelijk en onbeschoft personeel aan de poort...........de liefde voor de sport is bij deze groep liefhebbers groter dan de nadelen die ze ervaren. Wij mogen dus best trots zijn op onze eigen prestatie als bezoeker! Wij zijn bikkels

Sterke taal? Nee hoor, het zijn woorden van Ratel zelf in de laatste editie van de Autosport. Zolder en Nogaro zijn op de kalender gekomen omdat men daar de sterke verwachting heeft dat we een "big crowd" mogen verwachten. Voor Zolder gokt men tussen de 30.000 en 40.000 toeschouwers. Uiteraard spelen de senioren Kumpen en Hezemans ook nog een rol

Uit het bewuste artikel is op te maken dat Ratel zwaar op zijn gezicht is gegaan met FIA GT 2006 en zijn voorgestelde kalender voor 2007. Ratel is teruggefloten door de teams met Bartels voorop.

Doel 2007? Zorgen dat we weer toeschouwers zien bij FIA GT wedstrijden. Vandaar dus Zolder en Nogaro. De basis van deze serie weer sterker maken voordat men uberhaupt denkt aan wereldwijde expansie.

Bartels heeft overigens een leuke nickname voor de FIA GT series, namelijk: "FBI Championship", because we travel around undercover. No one watches us, or is allowed to watch us (denk aan Paul Ricard).
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 28-10-2006 at 17:17.
Reply With Quote
Old 28-10-2006, 17:29
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
onvriendelijk en onbeschoft personeel aan de poort...........

toegegeven, ik ga misschien niet zo veel naar Zolder als andere forummers hier, maar dit heb ik toch nog nooit meegemaakt hoor??
Old 28-10-2006, 17:38
Benny_B's Avatar
Benny_B Benny_B is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
toegegeven, ik ga misschien niet zo veel naar Zolder als andere forummers hier, maar dit heb ik toch nog nooit meegemaakt hoor??
In Zolder zijn ze juist heel vriendelijk in tegenstelling tot wat ik al meegemaakt heb in Francorchamps Alhoewel het dit jaar ook goed meeviel
Reply With Quote
Old 29-10-2006, 13:57
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dat is dus de werkelijke reden waarom Ratel en zijn FIA GT circus terugkomen naar Zolder. De liefhebbers en fans uit de "euregio" die ondanks alles maar blijven komen naar de endurance-races op Circuit Zolder. Belabberde faciliteiten, onvriendelijk en onbeschoft personeel aan de poort...........de liefde voor de sport is bij deze groep liefhebbers groter dan de nadelen die ze ervaren. Wij mogen dus best trots zijn op onze eigen prestatie als bezoeker! Wij zijn bikkels ...

...Uiteraard spelen de senioren Kumpen en Hezemans ook nog een rol ...
Dat onbeschoft personeel in Zolder valt nog wel mee hoor. Ik heb het ook al meegemaakt dat ik door iemand met een 'Circuit Zolder'-logo op zijn jas brutaal werd afgeblaft, maar dat zijn toch de uitzonderingen hoor. Meestal gaat men in Zolder toch wel op een correcte en beleefde manier met zijn klanten om. Trouwens ook in Francorchamps en op het Duivelsbergcircuit in Opgrimbie heb ik al gezien dat vrijwilligers aan de poort hun boekje te buiten gaan en zich als volleerde Gestapo's gedragen. Dat is het typische verschijnsel dat als je sommige mensen een klein beetje macht in hun handen geeft, ze daar niet op een volwassen manier kunnen mee omgaan. En dat soort kinkels vind je overal. Zolder is op het gebied van klant(on)vriendelijkheid geen uitschieter, noch in positieve noch in negatieve zin.
Wat mij wel meer ergert in Zolder zijn inderdaad de belabberde faciliteiten voor de toeschouwers. Op dat gebied blijft het in Zolder huilen met de pet op. We hebben het daarover in andere threads al gehad. Dit jaar is er wel een tribune bijgekomen aan de Jacky Ickxbocht en de struiken in het bosgedeelte zijn eindelijk gerooid zodat je daar opnieuw het circuit kan zien. Maar tijdens de Belcar Master heb ik kunnen vaststellen dat de geluidsinstallatie langs grote delen van het circuit weer al eens defect is, zodat je als toeschouwer geen enkele informatie krijgt. Een fatsoenlijk programmaboekje in handen krijgen is ook bij elke race een haast onmogelijke opdracht. Het allerergste is het gebrek aan een fatsoenlijk aanbod voor een snelle hap of een drankje. Als je dat vergelijkt met andere circuits, zoals Francorchamps, dan loopt Zolder met zijn ouderwetse hamburger- en wafelbarakjes 50 jaren achterop. Gelukkig is er de Wheels nog.

En nu terug 'on topic'. Het is al een tijdje duidelijk dat er sterke link is tussen Ratel, Hezemans en Kumpen; en dat deze drie-eenheid een rol speelt in bepaalde beslissingen die de laatste tijd in Zolder zijn genomen. De hele Belcar GT 3-vaudeville en het onnodige en onlogische afslachten van de GT 1 kun je zo langzaamaan in de juiste context plaatsen. De puzzel past in elkaar. Offert men in Zolder een stukje van de Belcar op om de FIA-GT opnieuw in huis te kunnen halen?
Reply With Quote
Old 29-10-2006, 14:12
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Offert men in Zolder een stukje van de Belcar op om de FIA-GT opnieuw in huis te kunnen halen?
Dat zei ik in deze thread ook al eerder. Wat mij betreft: ja, heel duidelijk
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules