![]() |
|
#16
|
|||
|
|||
is da de fia gt?
met aston,maserati,corvette? da zou wel eens heel hard de moeite zijn |
#17
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Natuurlijk is het de FIA GT. Er is maar één kampioenschap dat onder deze naam mag rijden. Mvg... |
#18
|
|||
|
|||
bedoelde er eigenlijk mee dak da nooit verwacht had dat die zolder gingen aan doen,ben dit jaar ook na de 24h gaan kijken en as er ne aston de radillion opscheurde kreeg ik toch kippevel
![]() |
#19
|
||||
|
||||
Kunnen de volgende berichten in correct Nederlands? Alsvast bedankt.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#20
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sterke taal? Nee hoor, het zijn woorden van Ratel zelf in de laatste editie van de Autosport. Zolder en Nogaro zijn op de kalender gekomen omdat men daar de sterke verwachting heeft dat we een "big crowd" mogen verwachten. Voor Zolder gokt men tussen de 30.000 en 40.000 toeschouwers. Uiteraard spelen de senioren Kumpen en Hezemans ook nog een rol ![]() Uit het bewuste artikel is op te maken dat Ratel zwaar op zijn gezicht is gegaan met FIA GT 2006 en zijn voorgestelde kalender voor 2007. Ratel is teruggefloten door de teams met Bartels voorop. Doel 2007? Zorgen dat we weer toeschouwers zien bij FIA GT wedstrijden. Vandaar dus Zolder en Nogaro. De basis van deze serie weer sterker maken voordat men uberhaupt denkt aan wereldwijde expansie. Bartels heeft overigens een leuke nickname voor de FIA GT series, namelijk: "FBI Championship", because we travel around undercover. No one watches us, or is allowed to watch us (denk aan Paul Ricard).
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 28-10-2006 at 17:17. |
#21
|
||||
|
||||
toegegeven, ik ga misschien niet zo veel naar Zolder als andere forummers hier, maar dit heb ik toch nog nooit meegemaakt hoor??
__________________
|
#22
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Wat mij wel meer ergert in Zolder zijn inderdaad de belabberde faciliteiten voor de toeschouwers. Op dat gebied blijft het in Zolder huilen met de pet op. We hebben het daarover in andere threads al gehad. Dit jaar is er wel een tribune bijgekomen aan de Jacky Ickxbocht en de struiken in het bosgedeelte zijn eindelijk gerooid zodat je daar opnieuw het circuit kan zien. Maar tijdens de Belcar Master heb ik kunnen vaststellen dat de geluidsinstallatie langs grote delen van het circuit weer al eens defect is, zodat je als toeschouwer geen enkele informatie krijgt. Een fatsoenlijk programmaboekje in handen krijgen is ook bij elke race een haast onmogelijke opdracht. Het allerergste is het gebrek aan een fatsoenlijk aanbod voor een snelle hap of een drankje. Als je dat vergelijkt met andere circuits, zoals Francorchamps, dan loopt Zolder met zijn ouderwetse hamburger- en wafelbarakjes 50 jaren achterop. Gelukkig is er de Wheels nog. En nu terug 'on topic'. Het is al een tijdje duidelijk dat er sterke link is tussen Ratel, Hezemans en Kumpen; en dat deze drie-eenheid een rol speelt in bepaalde beslissingen die de laatste tijd in Zolder zijn genomen. De hele Belcar GT 3-vaudeville en het onnodige en onlogische afslachten van de GT 1 kun je zo langzaamaan in de juiste context plaatsen. De puzzel past in elkaar. Offert men in Zolder een stukje van de Belcar op om de FIA-GT opnieuw in huis te kunnen halen? |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|