![]() |
|
#121
|
||||
|
||||
Zo kan hij toch nog eens op Francorchamps racen
![]() EDIT: Of rijdt hij dan alleen Le Mans? En geen LMS? |
#122
|
||||
|
||||
Uit de newsletter van Johnny O'Connell gehaald
Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#123
|
||||
|
||||
Corvette racing dan toch niet naar Europa?
lmsr.net Quote:
__________________
http://www.brechtdecancq.com |
#124
|
|||
|
|||
Henri Pescarolo reageert op de reglementswijzigingen van ACO met een open brief. De huidige restrictor grootte/turbo boost druk bevoordeelt diesel motor, en dat zal in 2007 niet anders zijn. Tijdens de 24 uur van Le Mans produceerde de Audi V12 TDI ongeveer 57 pk meer dan de Judd V10 in de Pescarolo (700 pk t.o.v. 640 pk), waardoor de Audi sneller kan versnellen en met meer downforce kan rijden (want topsnelheid was identiek).
bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2780 |
#125
|
||||
|
||||
Volgens de Autosport van afgelopen week zouden de Pesca's voor Rollcentre de huidige wagens zijn van Pescarolo. Omobouw/up-date kitje erbij en we zijn klaar voor 2007
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#126
|
||||
|
||||
Quote:
|
#127
|
|||
|
|||
Quote:
Daarenboven zijn er geen klanten race diesel motoren beschikbaar. |
#128
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Best rijp voor deze topic : http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11725 , bij de vrienden van de taalverkrachting. |
#129
|
|||
|
|||
[QUOTE=Dagobert II;190971]Pescarolo moet niet gaan zeuren. Dan moet hij er zelf maar een diesel in gooien. Niet huilen maar oplossen![/
Op dsc.com verschenen de laatste dagen talloze 'point of views' en één ding is wel zeker, een dieselmotor is niet voor private teams weggelegd. Ik citeer: "Sadly, for the privateers, they’ll never be able to run a diesel, because the cost of overcoming the technical challenges to develop a customer diesel engine are simply too great.” Misschien niet te vlug andermans rekening maken. Joost |
#130
|
||||
|
||||
Quote:
Nog volgens AH zou de zwarte sneeuw een beetje optrekken voor Pesca. Zoals hierboven staat, rijdt Rollcentre/Martin Short met LMS met een Pesca 2007 met een Judd V10 ( Met Barbossa en een piloot die dit jaar bij Pescarolo Sport reed). Lawrence Pearce ( Lister?) heeft zeker een ( misschien 2) Pesca 2007 besteld. Kruse Motorsport zouden onderdelen van de Pesca op LMP2 C65 zetten. Daarnaast is er interesse uit Amerika. Er zouden 6 monocoques en 3 volledige wagens moeten gebouwd worden tegen begin 2007. Er staat trouwens een 3D tekening van de coque van de Pesca 2007 bij, met de dubbele rolbeugel.
__________________
|
#131
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#132
|
|||
|
|||
Op http://www.mulsannescorner.com/news.html staat een goede Engelse vertaling van de open brief en enkele reacties uit de paddock.
Serge Saulnier, de pas aangestelde Peugeot Sport manager, reageert ook op de reglementswijziging. Quote:
Sebastian Bourdais (enkel voor Le Mans), Emanuelle Pirro/Dindo Capello, Jamie Davies. De 6de piloot kan iedereen zijn. |
#133
|
||||
|
||||
Het is u vergeven
![]() |
#134
|
|||
|
|||
Laat Emanuelle Pirro maar vallen. De Italiaanse diesel expert die bij Peugeot getekend zou hebben, zou Dindo Capello zijn.
|
#135
|
||||
|
||||
Bron?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|