De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-11-2006, 13:53
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Ik ga ook mee. Ik zal zorgen dat ik op tijd in Geel ben.
Reply With Quote
Old 20-11-2006, 14:37
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie

OK, ik ga nu 100% zeker mee, en pak zoals vorig jaar weer 1 niet-Paddocker mee ('t is dezelfde ). We stappen mee op aan de Bertels.

Jimbo.
Old 21-11-2006, 18:17
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

jullie zullen het zonder mij moeten stellen dit jaar...

Niet dat ik vind dat er teveel tuning is, niet dat ik vind dat het te ver is, niet dat ik vind dat we telkens verkeerd rijden, niet dat ik vind dat ik te vroeg op moet... 't is dat ik werken moet. Belangrijk project t.e.m. midden december en er kan dus geen dagje verlof vanaf.

Dus ik zal een heel plezante dag moeten missen. Normaal gezien heb ik ook altijd een eerste "draft" mee, tijdens de trip naar Essen, van de Huudo.com Motorsport Kalender voor het volgende jaar. Deze zullen jullie dus nu niet te zien krijgen, maar niet getreurd, ik werk er wel aan, dus hij komt er zeker.
Reply With Quote
Old 22-11-2006, 12:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
jullie zullen het zonder mij moeten stellen dit jaar...
Da's erg jammer en dat zal het "hei d'er iemand een vod"-gehalte wel serieus naar beneden halen natuurlijk, maar niets aan te doen zeker? Volgende keer beter...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 22-11-2006, 13:50
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Da's erg jammer en dat zal het "hei d'er iemand een vod"-gehalte wel serieus naar beneden halen natuurlijk, maar niets aan te doen zeker? Volgende keer beter...
Hoe graag ik ook zou willen en hoe flexibel dat ze zijn op het werk qua vrijaf nemen enz. Op 4 én 5 december moet iedereen er zijn. Om het in bekende terminologie te zeggen: "Verloven zijn gesloten".
Reply With Quote
Old 22-11-2006, 14:35
Sennake's Avatar
Administrator

Ik kan natuurlijk altijd komen betogen voor jullie deur eh

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 22-11-2006 at 14:39.
Reply With Quote
Old 24-11-2006, 13:31
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie

Verdorie toch. Er is een cursus gepland net nadat mijn verlof was goedgekeurd, en die kan ik absoluut niet missen. Ik zal dus alsnog moeten afzeggen, en je mag derhalve twee personen van de lijst schrappen.

tot zover die 100% zekerheid...

Jimbo.
Old 25-11-2006, 13:35
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Vorig jaar heb ik al moeten passen (ben zelf later op mijn eentje geweest) en ook dit jaar is het hetzelfde verhaal. We zitten dan net in de aanloop naar de kerstdrukte en ik kan me die dag niet vrijmaken. Normaal heb ik dinsdag mijn vrije dag, ik ga waarschijnlijk dan (weer eens) op m'n eentje.

Ook ik heb me verschrikkelijk geërgerd aan al die tuning-toestanden de vorige jaren. Het lijkt wel of het elk jaar erger wordt!!! Toch blijf ik het de moeite vinden. Die MC12 Stradale en de kelderopstelling met de Rothmans Porsche en de verschillende concept cars konden me nog goed bekoren. En die tuning? Ach, die stand van Techart, AC Schnitzer, Brabus en dergelijke zijn ook niet mis. Ik ben wel benieuwd naar de tentoonstelling over Le Mans!
Old 25-11-2006, 20:15
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Helaas al veel afmeldingen blijkbaar
Old 25-11-2006, 22:32
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Ik kan ook spijtig genoeg niet mee wegens te drukke periode op bureau. Ga wel zien of ik niemand mee kan sturen om alle info van de bedrijven daar te verzamelen.
Reply With Quote
Old 01-12-2006, 11:45
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by sledge View Post
Helaas al veel afmeldingen blijkbaar
Indeed en ik moet spijtig genoeg het rijtje langer maken. Wij zijn bezig met de aanschaf van een appartement en we moeten maandag bij de bank zijn om te tekenen en de nodige formaliteiten af te handelen.
Reply With Quote
Old 01-12-2006, 11:56
Sennake's Avatar
Administrator

Als ik het eventjes samenvat, gaan volgende mensen maandag nog mee:
  1. Sennake
  2. AJ (eventueel op eigen vervoer)
  3. Sledge
  4. Roel (vanuit Turnhout)
  5. Riet (vanuit Turnhout)
  6. Johan
  7. Dominique

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 01-12-2006, 13:53
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie

Zouden de modelbouwers die afreizen (Sennake en Dominique zeker?) mij een groot plezier kunnen doen?

Ik vermoed dat jullie sowieso de standjes met bouwdozen aan een nader onderzoek zullen onderwerpen. Zouden jullie voor mij kunnen uitkijken naar een Bburago Kit (wat anders ?) in 1/18, serienummer 70045, van de Giugiaro Prima Speedster (zie hier)?

Dit is de enige die ik nog niet heb, en wat meer is, ik ben eigenlijk niet zeker of ie ooit verkocht geweest is (de ready-made in alle geval wel, die heb ik ooit es gezien). De kit is namelijk bekend gemaakt vlak voor het failissement, en ik heb 'm vooralsnog online nergens gevonden. Wat ik wél vind, zijn links naar Oostbloklanden waar ie dan weer wel te koop lijkt te staan. Lijkt, want het is me maar een raar taaltje op die sites .

Dit doet me in alle geval vermoeden dat ie dan toch nog te koop zou zijn geweest, en de standjes in Essen hebben steeds plafondhoge stocks van Bburagos bij, dus als hij nog bestaat, gaat hij er ongetwijfeld liggen.

Ik zal 'm dan wel op een van de volgende modelbouwmeetings in ontvangst komen nemen, in ruil voor een pint of twee (en de aankoopprijs natuurlijk ). Sjanettenkoffies mogen ook hoor ...

Alvast bedankt,
Jimbo.
Old 01-12-2006, 20:14
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ik rij inderdaad zelf. Kan pas 's middags vertrekken en moet om 19u nog verder duitsland in.
Old 01-12-2006, 21:25
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by Jimbo View Post
Zouden de modelbouwers die afreizen (Sennake en Dominique zeker?) mij een groot plezier kunnen doen?

Ik vermoed dat jullie sowieso de standjes met bouwdozen aan een nader onderzoek zullen onderwerpen. Zouden jullie voor mij kunnen uitkijken naar een Bburago Kit (wat anders ?) in 1/18, serienummer 70045, van de Giugiaro Prima Speedster (zie hier)?
Alvast bedankt,
Jimbo.
in ruil voor een pint of 2 meer willen we zelfs nog een 2e Bburago meebrengen.
We zullen eens kijken of we er ene voor u kunnen vinden.
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules