![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook mee. Ik zal zorgen dat ik op tijd in Geel ben.
|
|
||||
|
||||
OK, ik ga nu 100% zeker mee, en pak zoals vorig jaar weer 1 niet-Paddocker mee ('t is dezelfde
![]() Jimbo.
|
||||
|
||||
jullie zullen het zonder mij moeten stellen dit jaar...
Niet dat ik vind dat er teveel tuning is, niet dat ik vind dat het te ver is, niet dat ik vind dat we telkens verkeerd rijden, niet dat ik vind dat ik te vroeg op moet... ![]() ![]() Dus ik zal een heel plezante dag moeten missen. Normaal gezien heb ik ook altijd een eerste "draft" mee, tijdens de trip naar Essen, van de Huudo.com Motorsport Kalender voor het volgende jaar. Deze zullen jullie dus nu niet te zien krijgen, maar niet getreurd, ik werk er wel aan, dus hij komt er zeker. ![]() |
|
||||
|
||||
Da's erg jammer en dat zal het "hei d'er iemand een vod"-gehalte wel serieus naar beneden halen natuurlijk, maar niets aan te doen zeker? Volgende keer beter...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan natuurlijk altijd komen betogen voor jullie deur eh
![]() Last edited by Sennake; 22-11-2006 at 14:39. |
|
||||
|
||||
Verdorie toch. Er is een cursus gepland net nadat mijn verlof was goedgekeurd, en die kan ik absoluut niet missen. Ik zal dus alsnog moeten afzeggen, en je mag derhalve twee personen van de lijst schrappen.
tot zover die 100% zekerheid... Jimbo.
|
||||
|
||||
Vorig jaar heb ik al moeten passen (ben zelf later op mijn eentje geweest) en ook dit jaar is het hetzelfde verhaal. We zitten dan net in de aanloop naar de kerstdrukte en ik kan me die dag niet vrijmaken.
![]() Ook ik heb me verschrikkelijk geërgerd aan al die tuning-toestanden de vorige jaren. Het lijkt wel of het elk jaar erger wordt!!! ![]()
|
||||
|
||||
Helaas al veel afmeldingen blijkbaar
![]()
|
|||
|
|||
Ik kan ook spijtig genoeg niet mee wegens te drukke periode op bureau. Ga wel zien of ik niemand mee kan sturen om alle info van de bedrijven daar te verzamelen.
|
|
||||
|
||||
Indeed en ik moet spijtig genoeg het rijtje langer maken. Wij zijn bezig met de aanschaf van een appartement en we moeten maandag bij de bank zijn om te tekenen en de nodige formaliteiten af te handelen.
|
|
||||
|
||||
Als ik het eventjes samenvat, gaan volgende mensen maandag nog mee:
|
|
||||
|
||||
Zouden de modelbouwers die afreizen (Sennake en Dominique zeker?) mij een groot plezier kunnen doen?
Ik vermoed dat jullie sowieso de standjes met bouwdozen aan een nader onderzoek zullen onderwerpen. Zouden jullie voor mij kunnen uitkijken naar een Bburago Kit (wat anders ![]() Dit is de enige die ik nog niet heb, en wat meer is, ik ben eigenlijk niet zeker of ie ooit verkocht geweest is (de ready-made in alle geval wel, die heb ik ooit es gezien). De kit is namelijk bekend gemaakt vlak voor het failissement, en ik heb 'm vooralsnog online nergens gevonden. Wat ik wél vind, zijn links naar Oostbloklanden waar ie dan weer wel te koop lijkt te staan. Lijkt, want het is me maar een raar taaltje op die sites ![]() Dit doet me in alle geval vermoeden dat ie dan toch nog te koop zou zijn geweest, en de standjes in Essen hebben steeds plafondhoge stocks van Bburagos bij, dus als hij nog bestaat, gaat hij er ongetwijfeld liggen. Ik zal 'm dan wel op een van de volgende modelbouwmeetings in ontvangst komen nemen, in ruil voor een pint of twee (en de aankoopprijs natuurlijk ![]() ![]() Alvast bedankt, Jimbo.
|
||||
|
||||
Ik rij inderdaad zelf. Kan pas 's middags vertrekken en moet om 19u nog verder duitsland in.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We zullen eens kijken of we er ene voor u kunnen vinden. ![]()
|
|