De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #211  
Old 29-11-2006, 23:36
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Heeft dit team ook niet eens een Ford GT en Ford Mustang in Grand-Am (?) race uitvoering gebouwd in de hoop klanten te vinden?
Ja dus:
http://www.signguy.com/kineticspeedshopsammyhagar.html
Reply With Quote
  #212  
Old 30-11-2006, 00:19
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Quote:
Originally Posted by Benny_B View Post
Juist gelezen op forum van Ten-tenths. Reiter Engineering heeft de eerste test achter de rug met de Murciélago versie 2007. Hopelijk kunnen ze verder bouwen op het seizoenseinde 2006

Damn aint she a beauty --> Go Lambo....

www.ten-tenths.com/
IDD een beauty.

hier zijn wat foto's van de testsessie.
http://www.lambocars.com/mur/murrgti7.htm

misschien belangrijk om te weten. er zitten michelin bandjes onder de Lambo gemonteerd.
Reply With Quote
  #213  
Old 30-11-2006, 12:55
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Wat een prachtding die Lambo
Reply With Quote
  #214  
Old 01-12-2006, 02:27
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Potdikkie, die's redelijk radicaal gewijzigd. Andere voorbumper + splitter, andere 'sidepods' (luchthappers en spul er voor), andere achtervleugel, andere skirts. Hopelijk gaat het beter worden voor ze! Ik wil die huil nog lang niet van de circuits zien verdwijnen
Reply With Quote
  #215  
Old 01-12-2006, 09:59
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
De zijkant (ding onder de deur) lijkt wat op een Mercedes DTM wagen. Duidelijk bedoeld om minder drag te produceren.



Volgens http://www.racingworld.it/fiagt/noti...?idtitolo=2787 zijn er binnenin ook wat dingen gewijzigd: nieuwe KW ophanging (vroeger Öhlins, denk ik), (eindelijk) tractie controle + air conditioning (!).

Aan de motor + transmissie (Holinger) is dus niet veel veranderd. Ik dacht dat dit vooral de achillespees van de wagen was.


Het blijft een prachtige wagen die er enorm snel uit ziet. Hopelijk kunnen ze dat dit jaar op meerder gelegenheden in de praktijk omzetten...
Reply With Quote
  #216  
Old 05-12-2006, 00:37
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Quote:
Toyota F1's Olivier Panis is being mentioned often as a possible
Aston Martin pilot for 2007. Nothing signed yet.
BRON :LMSR
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #217  
Old 05-12-2006, 01:38
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2005
Location: Den Haag, Nederland
Posts: 518
Geweldig, zal een goede aanwinst zijn voor Aston Martin. Ben benieuwd of het waar is.
Reply With Quote
  #218  
Old 05-12-2006, 14:30
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Creation zal volgend jaar met een nieuwe 90° V10 rijden; de huidige Judd GV5 (en GV4) is een 72° V10.
Quote:
Creation Autosportif has agreed an exclusive engine partnership deal with AIM Industries, a Japanese specialist engineering resource company. The multi-year partnership will see the exclusive supply to Creation of an all new 90° V10 engine for use in Creation’s Le Mans prototype sportscar chassis.

...

This is a completely exclusive deal. AIM is proposing an entirely new engine, the design of which will accommodate Creation’s desire to cross over into the use of bio fuels in the future. As AIM has not previously been known for engine development and design, they have sought the assistance of Judd (Engine Developments) for this project.

2007 will be a year of testing and development with the engine. In 2008, the Creation AIM partnership plans to contest the 12 Hours of Sebring, the entire Le Mans Series and the 24 Hours of Le Mans. Two Creation chassis will be entered – both powered by the AIM engine. One chassis will be driven by an all-Japanese line-up while the other will be crewed by a team of drivers selected by Creation. The partnership continues at least until the end of 2010.
bron: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2915

Fantastisch nieuws
Reply With Quote
  #219  
Old 05-12-2006, 18:04
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Kleine aanvulling daarop: waarschijnlijk 2007 met de 5.5l Judd en testen met de AIM motor en dan in 2008 volledig over op de AIM motor.

Daarnaast heeft dailysportscar de 'bevestiging' dat Barazi met een Zytek 07S in de LMP2 gaat rijden, Barazi, Vergers en een nog te bevestigen coureur gaan deze wagen besturen.
Reply With Quote
  #220  
Old 05-12-2006, 18:52
Benny_B's Avatar
Benny_B Benny_B is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: Borgloon
Posts: 202
Regerend LMP2 kampioen Barazi-Epsilon zal volgend jaar uitkomen met de nieuwe Zytek 07S LMP2 versie. Juan Barazi en Michael Vergers zullen de proto bemannen, met nog een derde aan te duiden piloot
Reply With Quote
  #221  
Old 05-12-2006, 19:40
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
wat was er onduidelijk aan mijn bericht?
Reply With Quote
  #222  
Old 06-12-2006, 12:44
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
wat was er onduidelijk aan mijn bericht?
Gelukkig zeggen jullie allebei hetzelfde
Reply With Quote
  #223  
Old 07-12-2006, 23:58
Benny_B's Avatar
Benny_B Benny_B is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: Borgloon
Posts: 202
volgend jaar Alfa-Romeo, maar eerst de Gumpert Apollo

Misschien zien we nog een challenger terug in Le Mans, met name : De Gumpert Apollo. Welke klasse is nog niet bekend, maar de plannen zijn er. Alleen de Audi motor levert nog problemen op, want niet volgens de regels???

www.the-paddock.net

(Racet de Spyker trouwens nog altijd met de Mader motor op basis van de Audi TT motor???)



Ben ik nu wel de eerste poster? of val ik terug in herhaling???
Reply With Quote
  #224  
Old 08-12-2006, 00:58
JorritVD's Avatar
JorritVD JorritVD is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2006
Location: NijBeets, Friesland (NL)
Posts: 780
Quote:
Originally Posted by Benny_B View Post
Misschien zien we nog een challenger terug in Le Mans, met name : De Gumpert Apollo. Welke klasse is nog niet bekend, maar de plannen zijn er. Alleen de Audi motor levert nog problemen op, want niet volgens de regels???

www.the-paddock.net

(Racet de Spyker trouwens nog altijd met de Mader motor op basis van de Audi TT motor???)



Ben ik nu wel de eerste poster? of val ik terug in herhaling???
De Gumpert Apollo lijkt mij duidelijk dat hij in de GT1 klasse gaat komen met z'n 650 PK.

De Spyker C8 rijdt geloof ik met een 3.8L Audi V8 die uit de audi RS6 komt.
Reply With Quote
  #225  
Old 08-12-2006, 01:16
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally Posted by JorritVD
De Gumpert Apollo lijkt mij duidelijk dat hij in de GT1 klasse gaat komen met z'n 650 PK.
De Gumpert Apollo is uitgerust met een getuned Audi RS6 motor (4.2 V8 biturbo). Het GT1 reglement laat slechts een cilinderinhoud van 4 liter toe voor turbomotoren; en turbomotoren zijn benadeeld qua restrictor grootte.
Quote:
Originally Posted by JorritVD
De Spyker C8 rijdt geloof ik met een 3.8L Audi V8 die uit de audi RS6 komt.
De Spyker C8 Spyder GT2R is uitgerust met een atmosferische Audi V8 met verkleinde cilinderinhoud (3.8 liter i.p.v. 4.2).
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.