![]() |
|
|
||||
|
||||
Veel succes ermee, ziet er machtige wagen uit
![]()
|
||||
|
||||
Kga der mijn werk aan hebben. Decals zijn niet eenvoudig hoor. Ze zijn gelukkig steeds ietsje te groot, altijd handiger dan te klein he...
Jij ook succes met je decal van de 307. Ben benieuwd... Enne, heb ondertussen je site eens laten werken (filmkes en foto's, nice!) Allez, we gaan weer verder... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Even een overzichtje: enkel de drie zwarte vlakken op het dak en beide zijkanten zijn geplaatst. Er was veel sol nodig eer alles netjes kwam te zitten. Bovendien moest ik nog wat bijstippen met zwarte verf omdat de decal hier en daar ingesneden moest worden.
Normaal ging ook de neus zijn zwart vlak gekregen hebben, maar toen bleek dat die luchthappers er nog niet in zaten en dus ook niet geschilderd waren. Heb dit dan ook maar gedaan (wit) en de rechter heb ik een zwarte touch meegegeven. Indien ik dan de decal plaats en moet insnijden, dan zie je dat minder omdat er al zwart zit... Hier enkele pics: ![]() ![]() ![]() Morgen of tweede Kerstdag doe ik verder... ![]()
|
||||
|
||||
veel succes met de rest van decals
![]() |
|
||||
|
||||
Mooimooi, sol kan echt wel wonderen doen, als je er maar genoeg van gebruikt
![]() Kijk uit naar het vervolg van een toch niet alledaagse wagen.
|
|||
|
|||
Ziet er heel knap uit.
Over die sol ben ik ook heel tevreden. |
|
||||
|
||||
Volgende stap in het decalleren:
De neus was niet makkelijk door die luchtgaten. Moest de decals insnijden en heel veel sol gebruiken. Ook wat bijschilderen was nodig. ![]() En zo ziet ie er voorlopig uit: ![]() Grtzzzz
|
||||
|
||||
Zeer sjiek man! Kan het geloven dat die luchthappers niet simpel waren, maar toch goed gegaan blijkbaar
![]()
|
||||
|
||||
Ziet er al tof uit
![]() |
|
||||
|
||||
Gezien de intensieve decalwerken en de relatief simpele afplakvormen zou je hier ook kunnen opteren hebben voor het spuiten van de zwarte vlakken...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ondertussen klaar met de decals. Hier een overzichtje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er zaten toch enkele foutjes in de decals van CB-COM. De "CRACK" op de zijkanten mochten groter zijn. En op het plannetje waren ze de kleine zijdecals van "CRACK" vergeten... Voor de rest vielen ze goed mee. Ze waren wel wat dikker maar de SOL maakte veel goed. Volgende opdrachten: - Vernislaagjes aanbrengen en laten uitharden - Chassis opbouwen - Interieur opbouwen Daarna volgt de afwerking, maar das voor over een paar weken. De vernis zal eerst voldoende moeten uitharden. Grtzzz en alle commentaar is welkom !!
|
||||
|
||||
Het zwaarste werk is nu zeker achter de rug. Mooi gedaan. Neem je tijd er maar voor. Ben overigens benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
||||
|
||||
Ziet er al zeer mooi uit, mooie design ook.
Die voorlichten is dat ook een decals of is dat geshildert? |
|
||||
|
||||
Dat ziet er alvast prachtig uit
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ziet er heel mooi uit hoor !