![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat vind ik nu eens ook ze. Alhoewel ik het nog altijd een beetje moeilijk heb met dat donkerblauw, het mocht een tintje lichter zijn, maar ja, das persoonlijk é.
![]() |
|
||||
|
||||
Zonder twijfel de mooiste F1 voor dit seizoen in mijn ogen. Prachtige wagen en prachtige livery. Ik hoop dat ze enkele mooie resultaten neerzetten dit seizoen!
|
|||
|
|||
De kleuren combinati van de nieuwe renault vindt ik echt niet geslaagd, blauw ,geel, wit en oranje. toch wel een beetje te veel.
En die nieuwe red bull RBR3 lijkt ook echt wel op de mercedes mclaren. Newey zal nog met zijn hoofd bij mclaren zitten. |
|
||||
|
||||
De Red Bull is voor mij ook de mooiste wagen voor 2007,hopelijk dat de resultaten volgen,ik weet weer welk schaalmodel aan te schaffen
![]()
|
||||
|
||||
De mclaren was qua chassis erg goed maar de motor niet.
Nu heeft Red Bull het beste chassis en de beste motor. Lauda heeft ooit gezecht, het is de mooiste auto die wint ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Er zijn zelfs mensen die woord als wordt schrijven stel je dat voor.
|
|||
|
|||
Damn. Shame on me
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In ieder geval, de Red Bull ziet er fantastisch uit, met een duidelijke Newey stempel. Ongeloofelijk toch, na Williams en McLaren, nu Red Bull. Je kan duidelijk zien hoe hij denkt over een F1. enneuh, heeft DC al ergens een statement gedaan waarin dat ie zegt dat ie "dit jaar kampioen gaat worden"? ![]() |
|
||||
|
||||
Moet ik nog lang me adem inhouwe?
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag is de Williams voorgesteld.
Ziet er precies toch nog gans anders uit als de wagen waar we een maand geleden foto's van gezien hebben. Ook wel een héél mooie F1 als ge het mij vraagt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik dacht dat Lenovo had ontkend dat ze hen sponsorden...
|
||||
|
||||
het is nog altijd F1 he, Raikonnen en Ferrari ontkenden vorig jaar ook de hele tijd dat ze een contract hadden...
de williams is echt een beauty!
|
|||
|
|||
Bij Williams ook al een Nederlandse sponsor : Philips Shavers
|
|
||||
|
||||
Was zo vorig jaar al. Maar je hebt gelijk, in NL is er blijkbaar veel makkelijker geld voor F1 te vinden tegenover België. Niet voor niets daar er zoveel Nederlanders in F1 zitten, of er vlakbij.
|
|