![]() |
|
|
|||
|
|||
Horag Racing met Lola-Judd in LMS. Piloten van dienst: Theys, vd Poele en Lienhard.
Bron: http://www.projectlemans.de/content/view/2769/1/ Yves Courage maakt maandag zijn 2007 plannen openbaar, volgens Project Le Mans stapt men over op AER (ivp Mugen) en Michelin (ipv Yokohama). Bron: http://www.projectlemans.de/content/view/2771/1/ |
|
||||
|
||||
LMS heeft zijn deelnemerslijst bekend gemaakt voor het seizoen 2007 : 51 wagens - 14 LMP1 - 12 LMP2 - 8 GT1 - 17 GT2 (deelnemers afhankelijk van race tot race)
(http://www.endurance-info.com/articl...d=3163&thold=0) Opvallenste bemerkingen: - Noel del Bollo Courage LC75 - Goldenteam Ferrari 550 Maranello - Arena Motorsport Zytek : Johansson (ondanks ALMS programma) en Chilton - Geen Lucchini, Zulltec of Melchester Radical - Slechts 1 Autorlando Porsche en 1 Spyker - Geen James Watt Automotive Voorts heeft Peugeot zijn Line-up bekend gemaakt 7 - Minassian / Gene / Villeneuve 8 - Lamy / Sarrazin / Bourdais Courage is aan het Testen met geupdate LC70 (Foto's endurance-info) 12 - X / X na test bekend gemaakt deze namiddag 13 - Frei / Cochet |
|
||||
|
||||
Wat is dat Goldenteam precies? Een hernaming van MenX of een nieuw team?
edit: zie het nu, Norbert Walchhofer heeft een nieuw speeltje na zijn Lambo avontuur afgelopen jaar. Als hij mee gaat rijden zal dat geen frontrunner worden. edit2: Grote verassing, en nog groter als je bedenkt dat hij eerst bij Charouz op de lijst stond: Jarek Janis in een Spyker? Klopt dat wel? edit3: Ik zie toch 2 Spykers hoor ![]() Zo, nu ben ik uit-geedit :P Last edited by Bramzel; 12-02-2007 at 16:14. |
|
|||
|
|||
Nog opvallend is dat LMP2 Dome aangedreven zal worden door een Maden motor.
Courage vervangt zowat alles behalve het chassis: Yokohama wordt Michelin, Mugen 4.5 V8 wordt vervangen door AER 3.6 V8 turbo en de geplaagde Hewland versnellingsbak wordt een hopelijk betrouwbaardere XTrac. Het Japans karakter verdwijnt dus. |
|
||||
|
||||
Damn, da's balen, een AER motor in een LMP1, walgelijk. Courages hadden juist zo'n mooi geluid met die Mugen motor.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik verwacht wel veel van de Fabrieks Spyker. Hopelijk nog een snelle coureur de naast en dan is het echt een outsider voor de titel denk ik. |
|
||||
|
||||
Semi-fabrieks is toch ook gewoon een Spyker? Ander team, maar een Spyker is een Spyker
![]() |
|
|||
|
|||
LMP1
LMP2
GT1
GT2
Last edited by FIRE; 12-02-2007 at 19:15. |
|
|||
|
|||
Volgens GT-Eins is Goldentime Racing (of zoiets) niets meer dan een samenraapsel van de niet geheel onbekende herr Norbart Walchhofer (die in 2006 al binnen een half jaar met ruzie in de Lambotent bij All-Inkl.com vertrok) en de meester Ferrari prutsers van Wieth Racing.
Had eigenlijk gehoopt op een Prodrive exemplaar; de winnaar in GT1 is in ieder geval veel moeilijker te voorspellen dan de laatste... |
|
||||
|
||||
Ook wel benieuwd naar de prestatie's van Blanchemain en Dumez in de C5-R.
Zelfs met die 'oudere' wagen gaan ze volgens mij nog goed kunnen meestrijden voor podium, kijk maar eens wat zij konden in 2005/2006 met hun Euroflash Viper GTS-R tegen al die andere hedendaagstere GT's in FFSA GT! Ook wel eens curieus wie de bemanning van Larbre gaat worden... Gokjes: Gardel, Zachia, Vosse, en laten we hopen Bouchut... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bouchut wordt moeilijk. Hij heeft namelijk al een contract met All-Inkl.com Racing.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zie Sergio Hernandez op de lijst staan bij GPC Sport, is dit diezelfde Hernandez die bij het WTCC Proteam een zitje heeft???
Wat voor motor is de "Mader" motor eigenlijk: V8, V10 ??? Vermoed trouwens dat de entrylist er wel eens anders zou kunnen uitzien na een paar wedstrijden: - Barwell Motorsport - Aston Martin - Melchester Racing - Radical - Ranieri Randaccio SCI - Lucchini - Geoscan Concepts - Zulltec - Bonnet Didier - Debora (als hij klaar is) -> gt-eins forum - Lister Storm - Lister Pescarolo-Judd Deze teams zullen zich willen toevoegen naargelang het seizoen vordert. (verschillende bronnen) |
|
|||
|
|||
LMP2 is beperkt tot V8. Het zal dus een 3.4 V8 of V6 zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 8 (0 members and 8 guests) | |
|
|