![]() |
|
#481
|
||||
|
||||
Zal aan de kleur liggen, de enige verandering die ik zo zie is de antenne of pivot-buis of wat het is voorop de auto en de luchthapper bovenop. Vind hem op die foto wel erg raar uit balans lijken, maar dat zal de hoek van de foto zijn waardoor de achterkant zo lang lijkt.
|
#482
|
||||
|
||||
Misschien heb je gelijk dat het een lange achterkant heeft, maar dat net zo lijken omdat je die hoeken net niet ziet.
Wat ik zie is dat er een kleine bocht in de achtervleugel zit die ze volgens mij niet hadden op de "oude" auto. Wat ik vreemd vind is dat de ramen van de deuren een beetje iets van scheeft zitten lijkt wel. |
#483
|
||||
|
||||
Agressiever? Vind hem juist minder agrievier tov vorig jaar en ook niet zo mooi als die van vorig jaar (nog steeds een mooie wagen daar niet van maar vorig jaar was toch mooier). Ach ja als het hun vooruit brengt hoor je me later niet meer klagen.
|
#484
|
||||
|
||||
Op italiaracing.net staat te lezen dat Jean-Marc Gounon en de jonge Guillaume Moreau een (Frans)duo zullen vormen op één van de officiele Courages in de LMS!
Quote:
Ik verwacht dat hier een vervolg aan komt... |
#485
|
|||
|
|||
Quote:
|
#486
|
||||
|
||||
Bericht staat ook in de Autosport van 22-02. Zie eerlijk gezegd het probleem niet, waarom hij niet twee programma's kunnen rijden? In het artikel komt Moreau zelf aan het woord en zegt dat WSbR programma voorrang heeft op het LMS programma.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#487
|
||||
|
||||
de Le Mans Deelnemerslijst 2007 is bekend. 16 LMP1's, 12 LMP2's, 14 GT1's, 13 GT2's = Totaal 55 wagens.
Enkele verrassingen: - 3 Audi's tegen 2 Pug's - 2 Barazi Gulf Zytek's - de Rollcentre Radical in LMP2 - 2 Luc Alphand Corvettes (C6-R en C5-R) -> Frans Team ![]() Spijtig genoeg 2 Belgische teams slechts bij de reserven, maar PSI is de eerste reserve dus als er eentje afvalt zitten ze erbij ![]() |
#488
|
||||
|
||||
Quote:
Vorig jaar reed Valsecchi ook WSbR en LMS. dus waarom Moreau ook niet, hangt er gewoon vanaf aan welk kampioenschap je voorrang wil geven. Er zit sowieso een trend in het overlappen van kampioenschappen dit jaar in het LMS (Moreau / Collard / Bouchut / Chilton / Johansson / Janis / Enge / ...) |
#489
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() |
#490
|
|||
|
|||
Een mooi deelnemersveld. Wel raar dat er geen enkel ALMS Porsche GT2 in de lijst staat. Slechts 4 Porsches aan de start. Ongelooflijk.
De 2 ORECA Saleens zijn ook een leuke verrassing. Benieuwd of de betrouwbaarheid voor een 24 uur race er zal zijn. |
#491
|
||||
|
||||
Hoe zou jij de Flying Lizards 997 dan willen omschrijven?
![]() Erg mooie lijst, heel erg competatieve grids in alle klasses. Dit kon nog wel eens een intens spannende 24 uur worden ![]() |
#492
|
||||
|
||||
Wat mij opvalt is de 'boycot' tegen wat ik maar als 'Weissach' (Porsche Motosport) zal omschrijven. Felbermayr-Proton & de tweede wagen van IMSA/Matmut werden naar de reservelijst verwezen. Ik kan me eveneens goed inbeelden dat ProSpeed niet gelukkig is met het feit niet bij de genomineerden te zijn, zelfs niet bij de reserven. OK: op ACO/LMS/ALMS kan ProSpeed inderdaad geen adelbrieven voorleggen, maar zo staan er wel velen op die fameuze lijst. Maar bvb een tweede of derde plaats op de reservelijst ware al een (verdiende) erkenning geweest voor de troepen van Penders. Met een mogelijkheid tot deelname zelfs...
Twee wagens van Barazi-Epsilon. Op welke basis? Ja, akkoord... LMS 2006, maar Barazi-Epsilon 2007 heeft niks meer te maken met het team van 2006, evenmin hun wagens. Twee Spykers? Ik heb respect voor het chauvinisme van de noorderburen, maar op het gebied van 'geld schuiven' moeten ze echt niet onderdoen voor de Fransen (die dan al iets minder geld moeten schuiven, nietwaar Luc Alphand?). Wees maar zeker dat die vijf extra pitboxen op voorhand al dik betaald waren met hoofdzakelijk Franse Euro's ![]() Voor het eerst sinds lange tijd ook geen WR aan de start. Jammer. Het is idd nooit een topteam geweest, maar steeds hebben ze de nodige inspanningen gedaan, via diverse motorenleveranciers, via privé-investeerders en vooral via de moed en het doorzettingsvermogen van Gérard en Rachel Welter. 'Toen' was er nog plaats voor hen, en voor notoire andere teams, die in de Sarthe mede de (eerste, tweede, derde... ) basis legden voor de Endurance van de 21ste eeuw. WR heeft jammer genoeg bedankt voor deze 75ste editie, die meer en meer een het imago krijgt van een (op voorhand verkochte) openbare aanbesteding. Money Makes The World Go Around... Again... Mvg, Dries DS Last edited by Dries DS; 27-02-2007 at 21:16. |
#493
|
|||
|
|||
De ACO heeft voorkeur voor proto's en waarschijnlijk hebben daarom alle ingeschreven LMP's een entry gekregen. Luc Alfhand heeft het gewoon erg goed gedaan vorig jaar.
De suggestie dat Spyker geld zou schuiven is natuurlijk grote onzin. |
#494
|
||||
|
||||
Mooie startlijst
![]() ![]() |
#495
|
||||
|
||||
Waar baseer je die 'openbare aanbesteding' beschuldigingen op Dries? Beetje absurd om dat zomaar zonder onderbouwing rond te gaan bazuinen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|