![]() |
|
|
||||
|
||||
Sinds wanneer is het verboden om je mening te geven? In een persbericht van Eric Dupain zie ik een fout staan, daarnaast concludeer ik dat drie sites deze fout integraal hebben overgenomen. Mag ik daar geen melding van maken? In de krant en magazines heb je toch ook een rubriek.ingezonden brieven? Waarom zou zoiets niet op internet mogen?
Daarnaast vraag ik me af waar je je zo druk over maakt. Het is geen stuk van jou, het is niet meer dan een persbericht. Twee van drie sites halen die fout eruit en de medewerkers van Pitstop niet. Dat is dan niet mijn probleem ![]() Wederom opmerkingen over frustraties e.d.? Ik zie het verband niet, echt niet. Wederom ervaar ik dit niet als mijn probleem ![]() Is dit dan zo’n schandelijke thread? Nee, want in een verleden stond een dergelijke thread ook op het forum van www.pitstop.tv Grote gangmaker in die thread was Peter Baert, die samen met zijn forummers, volledig terecht de ontelbare fouten op de diverse F1-sites aan de kaak stelde. Dus als het destijds op Pitstop kon, waarom dan nu niet op De Paddock? Sterker nog, die thread was een inspiratie voor deze thread. Het huidige Pitstop een schim? Wat is er fout aan deze uitspraak? Ik mag als lezer toch wel oordelen dat Pitstop anno 2007 een iets mindere kwaliteit heeft als in 2006 en voorgaande jaren? Niet elk wijnjaar is uitstekend en subliem, topcoureurs hebben ook weleens last van vormcrisis. Ik zie niet in hoe ik iemand persoonlijk aanval als ik een opmerking maak over een persbabbel, elke logica ontgaat me. Daarnaast verzoek ik je wel om de geldende huisregels van De Paddock te respecteren met betrekking tot de teksten in je berichten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Oh ja, ik heb vandaag drie fouten geschreven in een artikel op Pïtstop en MR heeft het me laten weten, met hoofdredacteur Peter Baert in kopie. Gelukkig zijn er nog toffe mensen op deze aarde,
:-) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 14-02-2007 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Hi,
Het gaat wel heel snel in België qua jaartelling: Quote:
Daarbij staat hier dat het nog niet bekend is met wie Müller gaat rijden, terwijl Planet Le Mans met dit artikel (http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...k=view&id=2329) laat blijken dat Stéphane Ortelli zijn co-piloot word. Oh ja...het is ook Toni Vilander ipv TonY Vilander. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
www.autosportnieuws.be
Ze willen binnen de 3 jaar de grootste Belgische autosportsite worden ![]() Enkele dingen die ik op de site heb gevonden: Wat klopt er niet in deze poll?? Quote:
Blijkt dat ze ook nog eens een column hebben van Tielemans ![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Even Googlen kan wonderen doen:
http://www.101companies.com/result/t...iensten_1.html Het bedrijfje: www.Telefoontje.com ... kijk eens naar de oprichter. De link tussen de nieuwe Belgische autosportsite en Olivier is dus niet ver te zoeken... Cheers! Last edited by Werner333; 08-02-2010 at 18:19. |
|
|||
|
|||
Och mannen, ik zou zo graag ... maar waarom allemaal!!
Weet ge wie de slimsten is: diegene die in het weekend rustig gaat wandelen op de dijk, een Rodenbachsken gaat drinken en voor de rest zijn voeten veegt aan alles en nog wat. Ik zou wel willen, ... maar waarom allemaal? Ongeveer 2 maand geleden ben ik begonnen aan een artikel over de autosportliefhebber. Ik kan jullie vertellen dat ik er mee gestopt ben. Waarom? Het is niet schoon om lezen, geloof me. Als echte autosportliefhebber ( geboren op de camping van Circuit Zolder) heb ik zowat alle facetten van deze sport doorlopen. Als kleine jonge colaflesjes oprapen in het weekend, koerskes kijken, karting, zelf wat aan een stuur proberen draaien, dingen gemaakt voor de sport, goede en slechte, Vips, boeken, programmaboekjes, je kan het zo gek niet bedenken of we hebben het gedaan. Doe rustig voort mannen, het helpt de sport zeker vooruit. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() BTW Van mij mogen jullie Tielemans hebben hoor. ![]() |
|
||||
|
||||
We willen hem niet
![]()
|
||||
|
||||
Over Tielemans en zijn keuze voor het WTCC doe ik geen uitspraken. Laat ik me zeer voorzichtig uitdrukken. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Echter op de persbabbel die her en der te lezen valt. Niet echt fout, niet echt onzin..........maar geloofwaardig? Quote:
![]() DTM en ervaring? Ik kan maar beter zwijgen.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
"Deze TV wordt u aangeboden voor de ongelofelijk lage prijs van 500 Euro"
Dus aanbieden wil naar mijn mening niet zeggen dat het gratis is. Monica zal het zitje wel aangeboden hebben aan Tielemans in ruil voor een x bedrag aan Euro's. |
|
||||
|
||||
Op Turbomagazine.be lezen we een ferme sneer naar een of andere vlaamse website naar aanleiding van de geruchten die de ronden deden over de champcars in Zolder.
Quote:
|
||||
|
||||
Een bekende site
![]() |
|
||||
|
||||
Onwaarheden vertelt door A.J. Allmendinger: