![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() En jawel...De spyker is er eindelijk ook. M.i wordt dit een levende verkeerskegel waar de andere telkens moeten rondslalommen.
|
||||
|
||||
vond de livery vorig jaar toch pakken beter
|
||||
|
||||
Twas te denken dat de Spyker knal orange zou worden.
Ik blijd de red bull de mooiste vinden, de neus lijkt op de bek van een eend, maar dat maakt hem net sjiek. |
|
|||
|
|||
Gewoon Arrows livery overgenomen.
|
|
||||
|
||||
Ik vind de midland wel mooi. Niet super mooi maar zeker niet slecht.
En het feit is dat we zowat iedere kleur bijna hebben. Van sobere kleuren tot opvallende designs. Alleen jammer dat het geel van jordan er niet meer is. De bij,slang en de haaikop vond ik dan erg geslaagd. Maar dat was Jordan ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() En gekke Nederlandse supporters. |
|
||||
|
||||
Jij zou roze als tweede kleur nemen misschien?
|
||||
|
||||
dat zou toch meer hollands zijn (als ik de paar hollanders die ik ken bekijk)
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
als die spyker maar snel is zekers ... en dat is ie zeker ...maar dat is dan weer relatief natuurlijk
![]() |
|
||||
|
||||
tegenover mijn peugeot'ken waarschijnlijk wel
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
![]() Nu lijkt hij nog meer Arrows ![]() |
|
||||
|
||||
maar t is wel beter
|
||||