![]() |
|
|
||||
|
||||
*** Foto's Internationale trainingdag Circuit Zolder 8/3/"07**
Ben alleen in de namiddag geweest, ze waren daar opnames aan het maken van Witse(vrt) bij B.Loghin,hier een paar foto's
|
|
||||
|
||||
Vervolg
|
|
||||
|
||||
Vervolg met Bas L.
|
|
||||
|
||||
Hola, de Viper van GS heeft precies al een schuiver gemaakt!
Iemand meer info over deze schade? ![]() Alvast bedankt Flame voor de foto's van deze donderdagtraining! ![]() Tis de eerste reeks van het jaar... J. |
|
|||
|
|||
Achter op een Formule wagen geknald die gesleept werd door een interventiewagen -te laat gezien na het inhalen van een andere auto- aan het tunneltje aan de hoofdingang. Die F-auto was dan tegen de interventiewagen zelf geschoven en is naar het schijnt total loss.
@Flame: Good job! Vetters/Jeuris hun Porsche in een nieuw jasje, wel mooi!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de info Bling! J. |
|
||||
|
||||
Weet iemand waarom de AD Sport Viper aanwezig was? Die is toch niet meer toegelaten dit jaar dacht ik? Gewoon om strepen te trekken?
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu weet ik niet of Witse ook op VTM wordt uitgezonden, maar dan is de link naar een Wauters natuurlijk helemaal snel gelegd. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
BTSpictures.be was er ook bij vandaag in zolder, hieronder vind je enkele theasers, morgen komt een album met een selectie online... er was dan veel drukte op en rond het circuit...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Morgen dus veel meer op BTSpictures.be ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dan weet ik dat nu ook, had die info over die auto enkel gehoord, niet zelf gezien.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
caught the action very good there on that second picture René.
Pictures on the website are very good to ![]()
|
|