De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-03-2007, 22:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wink Jos Verstappen heeft een deal voor 2007!

Quote:
Ex F1 en A1 GP coureur Jos Verstappen racet weer in 2007

Toch gaat de Limburger dit seizoen de competitie weer aan en neemt aankomend weekend deel aan het Belgisch Kampioenschap in de 125cc Schakelklasse. Een klasse waar een mix van aanstormende talenten het opnemen tegen zeer ervaren karters. Momenteel geldt de 125cc geschakelde ICC klasse in Nederland als de koningsklasse, maar ook Internationaal staat deze klasse (KZ1) hoog aangeschreven. De categorie wordt vaak gedomineerd door de ervaring rijders boven de 25 jaar.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=6140
Wedden dat het druk gaat worden op de Horensbergdam a.s. weekend? Massa's NL-kentekens
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-03-2007, 22:52
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

misschien kan hij zo een overstap naar de f3 maken daarna gp2 en daarna mss f1..
Reply With Quote
Old 09-03-2007, 03:26
Frank 490's Avatar
Frank 490 Frank 490 is offline
De Paddock Rookie

Ach, hij heeft zijn carriere verklooid vanaf het moment dat ie bij Benneton binnen stapte. Ik heb het jochie Verstappen zijn eerste rondjes in een auto zien rijden en geloof me, een zeldzaam talent. Er wordt veel gezeurd over het falen van Rothengatter als zijn manager. Feit blijft dat Huub hem iedere keer weer aan een stoeltje heeft geholpen. Misschien had Huub al veel eerder moeten inzien dat zijn klant ook een mental coach nodig had.

Het is gedaan met zijn carrierre. Overschatting van zijn mogelijkheden speelt hem nu parten en een stoeltje in een serieuze klasse ligt daardoor niet in zijn bereik.

Dat hij nu voor zijn plezier in een kart stapt en zich daarmee ZEER kwetsbaar opstelt siert hem. Eerlijk gezegd ben ik (blij) verrast dat hij kennelijk nog zoveel liefde voor "het spelletje" heeft dat hij, nu eens niet voor de poen, gewoon lekker gaat racen.
Old 10-03-2007, 00:54
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Ik snap niet waarom Verstappen zich niet 100% op het karten richt, b.v. via een eigen team of als begeleider van jong talent (zoals hij dat met Verstappen Jr en die Pex doet), i.p.v. van die slappe pogingen om in Champcar of DTM terecht te komen. Karten is volgens mij zijn echte passie en hij heeft schijnbaar ook op technisch gebied talent voor.
Reply With Quote
Old 10-03-2007, 23:09
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Heb Jos vandaag zien rijden. Hij was als 4de gekwalificeert voor de Qualifying Race die hij won. Echt veel NL kentekens heb ik niet gezien.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules