![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
IMOLA 13 april...Starting Grid...F3000
1 Sébastien Bourdais, Super Nova Racing.....1:53.951 2 Rodrigo Sperafico, Durango Formula..... +0.835 3 Giorgio Pantano, Coloni F3000.....+0.909 4 Antonio Pizzonia, Petrobras Junior Team.....+0.935 5 Tiago Monteiro, Super Nova Racing.....+1.070 6 Nicolas Kiesa, PSM Racing Lin..... +1.430 7 Tomas Enge, Arden Team Russia.....+1.819 8 Enrico Toccacelo, Coloni F300..... +1.863 9 Patrick Friesacher, Red Bull Junior Team.....+2.135 10 Riccardo Maurício, Red Bull Junior Team.....+2.280 11 Bjorn Wirdheim, Arden Team Russia.....+2.369 12 Alex Muller, Durango Formule..... +2.284 13 Mario Haberfeld, Team Astromega.....+2.467 14 David Saelens, European Minardi F3000.....+2.830 15 Ryan Briscoe, Coca-Cola Nordic Racing..... +3.194 16 Ricardo Sperafico, Petrobras Junior Team.....+3.485 17 Tony Schmidt, PSM Racing Line.....+3.856 18 Rob Nguyen, Team Astromega.....+5.139 19 Alexandre Sperafico, European Minardi F3000.....+6.376 20 Zsolt Baumgartner, Coca-Cola Nordic Racing.....+6.426 |
#2
|
|||
|
|||
In tegenstelling tot de tests voorafgaand een het seizoen toch wel wat grotere tijdsverschillen.
Dit zal waarschijnlijk wel te maken hebben met de natte weersomstandigheden en met een piste waarop vermoedelijk meer auto's aanwezig zijn als bij de tests. C U |
#3
|
|||
|
|||
IMOLA Qualif Report
IMOLA Qualif Report
Wirdheim. Both drivers tried slicks in the first session but had found themselves unable to get closer than 2 seconds to the pace set by Bourdais. At the end of the second qualif the rain started to fall heavily again. The bad weather is expected to continue tomorrow. ta/Imola/2002/01 |
#4
|
|||
|
|||
imola qualif
De weeromstandigheden waren zeer wisselvallig. De eerste sessie was nat, doch het regende niet maar het wegdek was nog vochtig. Er waren maar twee piloten die in de tweede sessie konden verbeteren. In deze tweede sessie begon de regen terug met bakken uit de hemel te vallen zo'n tien minuten voor het vallen van de vlag. Vandaar de grote verschillen in de tijden.
|
#5
|
||||
|
||||
Klein vraagje, team astromega, zit u via Italië op deze site?
Zoja, een dikke proficiat dan. In ieder geval het beste toegewenst voor de race morgen!!!!!
__________________
![]() |
#6
|
|||
|
|||
Imola
neen, zit niet in Italie. Heb hier werk genoeg om voor het team press releases enz... door te sturen naar verschillende nieuwsgroepen. Dit moet ook gebeuren.
|
#7
|
||||
|
||||
Mjah sé, moet idd ook gebeuren hé.
Anyway, keep up the Good work!!!!
__________________
![]() |
#8
|
||||
|
||||
thx for all the info Rrubinio en Team astromega
__________________
![]() |
#9
|
||||
|
||||
Saelens weer ouderwets zwak
![]()
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Ik ken de omstandigeheden niet, maar hij is wel 5.5sec sneller als zen teammaat...
__________________
![]() |
#11
|
||||
|
||||
ach ja,
Het was in ieder geval een regen-quali. Onder die bedingingen zijn er al meer piloten die ooit een massa plaatsen verloren hebben. airco
__________________
![]() |
#12
|
|||
|
|||
Naar wat ik vernomen heb kon je het als een typische loterij beschouwen, zoals eigenlijk altijd in die F3000-qualificaties. Veroordeel Saelens dus niet zomaar vooraleer je zijn kant van het verhaal hoort, na Brazilië beweerde zijn team ook dat een top5-gridpositie er dik in zat voor de problemen begonnen..
|
#13
|
||||
|
||||
als als als als . . .
Saelens zit al sedert 99 in F3000 hij moet toch beter weten dat is geen excuus ! ! ! het is niet de 1e keer dat hij zo zwak presteert en btw bourdais kan da toch ook waarom DS dan ni ?
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|