![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ja, volgens de laatse berichten die ik lees kost deze ingreep +/- 3 miljoen € !!!! Dat is geen kattepis, zowat het dubbele van de verbouwing in de winter 2005/2006. De bron van dit verhaal? Tony Cotman (Champcar pief) in de Autosport van 25-01-07
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
LOL, wanneer gaan ze dat doen man? En met welk geld? In Spa is het al een bouwwerf met Vlaams geld
![]() |
|
||||
|
||||
Kan je dat ook bewijzen of lul je gewoon uit je nek?
|
||||
|
||||
Zoals bekend moest er ook iets aan de "draad" gebeuren. Ok, als die Amerikanen dat willen........maar kan me iemand het nut van deze omheining uitleggen? Ter berscherming van die ene mus in de boom? Of die zeldzame klaproos achter de muur?
![]() bron: www.racexpress.nl Daar staat NOOIT publiek, sterker nog daar kan niet eens publiek komen! Of verwachten ze zwartkijkers op de gedeeltes buiten het circuit? Als het ter bescherming van het oranje volk is heeft het zelfs een averechts effect. Bij een incident loop je zolang mogelijk achter de muur richting incident. Ter hoogte van het incident stap je over de muur of hek en begin je aan je werkzaamheden indien van toepassing. Nu moet je meters lopen voor de muur............. Nou, dan heb ik goed nieuws voor ze.........dat ga ik igg al niet doen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Aan de hand van de informatie op racexpress.nl (ditmaal ga ik er wel vanuit dat de info correct is
![]() ![]()
|
|||
|
|||
voor... de piloten zelf misschien.... ik veronderstel dat hier dikke flame commentaren op gaan komen, dus maar even onderbouwen..
als een auto er zwaar uit gaat (en zeker zo een champ car) gaat die de lucht in (kijk maar eens goed naar leggate's crash vorig jaar..) door die hoek op de draad, stijgt de auto niet hoger (om dan in de bosjes te belanden, of in het publiek, of whatever...) dat is mijn beste gok... de champ's gaan ni zomaar zeggen dat die draad er daar, daar en daar moet komen, omda ze da tof vinde eh...
|
||||
|
||||
Je gaat zowiezo niet meer moeten doend an vlaggen denk ik. Alle interventies zullen wel door het champcar safety team gebeuren.
|
|||
|
|||
Voorkomen dat de wagens met piloot en al het bos in gekatapulteerd worden lijkt me inderdaad de enige zinnige uitleg om op al die plaatsen FIA draad te gaan zetten. ChampCars hebben beduidend minder downforce dan F1's en aanverwanten en hebben dus nog al eens de neiging de tarmac te verlaten. Als je dan even terug denkt aan het eerste seizoen van de WSR 3.5 op Zolder en hoe ver ze er toen in geslaagd zijn om aan de REA bocht door de lucht te zeilen (5m verder en ze lagen op de openbare weg), dan lijkt me dit misschien toch niet overbodig...
Weet er iemand of dat hele veiligheids- en medisch team van de ChampCars effectief mee de oversteek naar Europa gaat maken??
|
||||
|
||||
Quote:
Tijdens de test in Sebring in januari waar ik ook was waren ze ook actief. Ik kan van mijne Skyline misschien een snelle interventie wagen maken ![]()
|
|||
|
|||
Juist, enkel nog paar stickers en een ehbo doos, en hij kan ze zo mee door :d
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
mjah, een grotere dan
![]()
|
||||
|
||||
Inmiddels een mail uit het Zolderse ontvangen en de hekken op die rare plekken zijn er op verzoek van de Amerikaanse organisatie gekomen. Het is ter berscherming van de coureurs als er eentje wil opstijgen. Zie de crash van Legge op Road America 2006.
Moet eerlijk zijn, daar had ik niet eens aan gedacht ![]() ![]()
|
|||
|
|||
just, tis legge ipv leggate, my bad...
|
|