![]() |
|
|
||||
|
||||
mja
momenteel maar 10 shots online gezet, maar nog geen Vette's owja, die Z06 die nu mee rijd heel raar maar daar kwam regelmatig zwarte roek uit zen kontje het trok redelijk hard op zo'n typische diesel roetwolk ECHT raar, vooral omdat hij zonder problemen rondjes bleef rijden ![]() Last edited by Mark; 26-03-2007 at 21:55. Reason: Foto's maximaal 800 x 600. |
|
||||
|
||||
Dirk, jij maakt echt zo'n foto's waar ik telkens zo'n 'wow-gevoel' bij krijg. Show us more!
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
en voor je het vraagt, ja dat is nog steeds met dat stock oude 500mm lensje van me fully manual ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by DJ Dirk; 26-03-2007 at 22:24. |
|
||||
|
||||
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. geen GT1 in wallpaperformaat?
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, liefst een Corvette.
Niet zo een lelijke Aston of Saleen ![]()
|
||||
|
||||
zal dan iets voor morgen worden ofzo
men pc is nu toch aant uploade, kan dus niets anders online zetten eerst eens kijken of ik iets deftigs kan vinden dat wel de moeite waard is |
|
||||
|
||||
Volgens endurance-info heeft Jean-Philippe Belloc mee getest op de ORECA Saleen's.
Wie weet nog een extra 'top-piloot' voor de equipe? Saleen heeft ook 500 rondes gereden zonder een probleem, Mmm proficiat ORECA! Ik gun hen zeker en vast een positief resultaat tijdens de 24 uren, ben wel eens benieuwd hoe de paddockers erover denken. Maakt ORECA kans om te zegevieren in GT1 tijdens de 24 uren? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
En Graham Rahal heeft eerder ook al getest met de Oreca Saleen. Dus 7 snelle piloten!!! Denk spijtig genoeg niet dat Saleen/Oreca zal zegevieren, ze zullen wel meestrijden voorin (Maar Le Mans en een goed resultaat halen in een Saleen zijn er nog niet geweest tot nu toe ![]() |
|
||||
|
||||
Van mij mogen ze Winnen die wagen heeft tog ook al iets laten zien in fia GT en lms.
Alleen op 24hr vlak nog niet. |
|
||||
|
||||
Voor mij liefst een Saleen, zeker geen lelijke Alphand Corvette.
|
||||
|
||||
Hélaba
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Prachtige foto's Dirk, ik sta te popelen om meer te zien!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|