|
|
||||
|
||||
Vraag 7 en 8
Moeilijkheidsgraad : 1 Punten per goed antwoord : 1 Vraag 7 :
Tip : Vraag 8 :
Tip : Antwoorden moeten binnen zijn bij guy.golsteyn@telenet.be vóór de start van de GP van Maleisië, op 8 april 2007. Gelieve ook uw deelnemingsnummer te vermelden in de titel van uw antwoord-email, dat maakt het voor ons een stuk overzichtelijker. Bedankt hiervoor! En vooral : veel succes aan iedereen!!!! |
|
||||
|
||||
Mijn antwoord weer ingestuurd, alleen het zou leuk zijn als de volgende vraag een keer wat Nederlandse vragen instaan, ik moet nu altijd goed zoeken (is niet erg) maar zou is leuk zijn als de Belgen een keer zoeken over vragen over de Nederlandse autosport.
|
|
||||
|
||||
Dan zal je een Nederlandse autosportquiz moeten zoeken op een Nederlands forum hoor. Onze quiz is gebaseerd op internationale en nationale (Belgische) autosport. Nederlandse autosportvragen ga je dus wel tegenkomen in het (voor ons) internationale luik, maar niet in het nationale luik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Deze waren eerder makkelijk te noemen. Antwoorden zijn binnengestuurd.
|
|
||||
|
||||
Weer eens net op tijd aan gedacht, vraag 7 is nu echt eens de eerste vraag ooit waar ik niks heb opgezocht denk, zelfs niet om te controleren.
Vraag 8 daarentegen, pffff, toch wel ff moeten zoeken voor ik de juiste rally had, maar dat zou ni orde moeten zijn denk.
|