![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Verkoop jij nog van die Tools Huudo? Had er vrijdag al eentje willen vragen, maar jij had ze toen niet bij dacht ik...?
Heb van (Gulfie) denk ik ook zo iets gekregen, wat hij zelf gemaakt had, ga deze ook eens proberen. Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Bijbestellen kan nog wel vermoed ik, maar ik vrees dat ze niet vlot meer verkrijgbaar zullen zijn, toch niet die van SRC, want daar draait alles op een laag pitje blijkbaar. |
|
||||
|
||||
Voor de volledigheid nog even 2 foto's van het poeder posten dat ik gebruikt heb voor de stoelen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Je kunt er ook verkrijgen bij Mediamix Hobby van het merk Corydos.
http://www.mediamixhobby.com.sg/cata...oducts_id=4350 Grts. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Genoeg gezemeld, tijd voor weer een kleine update.
Ben ondertussen aan de wielen begonnen. Nu ja, wielen, 1-tje is er zo goed als klaar. Als je je beperkt tot de basisdingen, zijn 4 wielen natuurlijk op 1 avond afgewerkt, er van uitgaande dat ze al gespoten zijn op voorhand natuurlijk. Afwerking zoals daar zijn moeren "aanstippen" en decals plaatsen. Als je natuurlijk ook nog ventielen gaat plaatsen, alles van de nodige smoke voorziet, deze smoke dan achteraf weer "down toned" én dan ook nog besluit om de wielmoeren van een foto-ets moerkopje te voorzien, dan ben je natuurlijk niet onmiddellijk klaar. 1 avondje werk! (1,5 uur) leverde dit wiel op. Op de foto links het bewerkte wiel, rechts een exemplaar zoals het uit de doos komt. De foto leert me verder dat ik ook het ventiel wat zal moeten "down tonen" vermits een tikje te groot. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe maakt gij eigenlijk uw ventielen? |
|
||||
|
||||
gewoon, gaatje boren, stukje getrokken sprue erdoor en dan op maat afsnijden. Het kopje stip ik aan met wat secondenlijm en als dat droog is, mat zwarte enamel erover.
Last edited by Guido; 19-04-2007 at 22:01. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Huudo! 1,5uur per wiel...dure wielen gaan dat worden
![]() Tom |
|
|||
|
|||
Quote:
moerkopjes zijn ook zeer mooi. allé nog 7 te gaan ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Knap wat je weer boven toverd, sprakeloos
![]() ![]() |