![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat ze ons eigenlijk serieus gaan nemen. Ik stond met GT2-R in de reabocht. Als we nu gaan klagen over de weinige fotoplekjes gaanz e 2 17 jarige echt niet serieus nemen tenzij jullie allemaal meerwerken natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als jullie een voorzet geven dan volgt de rest vanzelf. Maak eens een opzetje, zeker weten dat via reacties, pm's en mails we een hele mooie brief kunnen opstellen met gefundeerde argumenten die niet te ontkennen zijn door bepaalde personen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
De voorwaarden staan in bijgevoegd document.
|
|
|||
|
|||
Staan er in de rea hekken? paar jaar geleden kon je daar heel mooie foto's trekken van remmende wagens, en je had gewoon zo'n draad waar je over kon leunen. net zoals vroeger tussen de eerste linkse en de sterrenwacht. maar dat is nu afgesloten. hoewel de zaterdag er een paar dat hek hebben opgebroken en toch een hele groep daar is gaan staan erna. ik dus ook. marshalls waren op die eerste groep bezig dat ze wegmoesten, maar er bleef maar volk naar toegaan. dus heb ik toch nog eens mooi aan die remzone kunnen staan. maar zondag was het alweer gesloten
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal daar aan beginnen na de mijn eindwerk. Ik stel zo iets gewoon op en jullie vullen aan en wijzigen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er naar mening niet slecht uit. Toch zou ik deze zin wat afzwakken:
Quote:
|
||||
|
||||
Ik zou er zeker bij plaatsen dat spotters plaatsjes in het hekwerk toch mogelijk moet zijn... zoals op Spa op heel wat plaatsen.
![]() |
|
||||
|
||||
Sterker nog, ik ben van mening dat voor de echte amateur er voorzieningen getroffen kunnen worden VOOR de draad! Uiteraard, met strenge spelregels en wellicht een € extra voor de desbetreffende amateur. Maar er zijn wel wat plekjes te bedenken waar de amateur voor de draad, zonder de prof tot last te zijn
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
En hoe verklaar je deze dan?
Bron: Kazan - pcphoto.be Deze kerel en nog vele andere maken foto's in de Villeneuve chicane van achter de draad. Het is gewoon de juiste plaatsen weten en dan komen zo'n foto's vanzelf. En dit zonder draad! Mvg... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|