De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Informatica en Fotografie
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-04-2007, 22:02
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dit vanwege het "Renault in concert" concept. Zo heel erg druk was het overigens niet bij dat concert

Nog steeds geen amateur-fotograaf die de pen ter hand wil nemen?
Ik denk niet dat ze ons eigenlijk serieus gaan nemen. Ik stond met GT2-R in de reabocht. Als we nu gaan klagen over de weinige fotoplekjes gaanz e 2 17 jarige echt niet serieus nemen tenzij jullie allemaal meerwerken natuurlijk.
Old 22-04-2007, 21:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by guntha View Post
Ik denk niet dat ze ons eigenlijk serieus gaan nemen. Ik stond met GT2-R in de reabocht. Als we nu gaan klagen over de weinige fotoplekjes gaanz e 2 17 jarige echt niet serieus nemen tenzij jullie allemaal meerwerken natuurlijk.
Wie weet? Jullie zijn toch ook een consument/klant van het circuit! Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.

Als jullie een voorzet geven dan volgt de rest vanzelf. Maak eens een opzetje, zeker weten dat via reacties, pm's en mails we een hele mooie brief kunnen opstellen met gefundeerde argumenten die niet te ontkennen zijn door bepaalde personen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-04-2007, 17:46
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Wie weet? Jullie zijn toch ook een consument/klant van het circuit! Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.

Als jullie een voorzet geven dan volgt de rest vanzelf. Maak eens een opzetje, zeker weten dat via reacties, pm's en mails we een hele mooie brief kunnen opstellen met gefundeerde argumenten die niet te ontkennen zijn door bepaalde personen
Wat is het plan? Een brief te schrijven naar de organisatie of wat? Ik zal wel het voortouw nemen als niemand dit wil doen. Jullie moeten mij dan wel zeggen wat en hoe want zoals jullie wel merken ben ik niet goed in brieven schrijven
Old 23-04-2007, 20:42
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

Quote:
Ik zou eigenlijk eens graag willen weten hoe je aan zo een vestje komt zodat je overal foto's kunt maken. Moet je hiervoor een journalist zijn ofzo?
De voorwaarden staan in bijgevoegd document.
Attached Files
File Type: pdf Procedure - NL.pdf (101.2 KB, 46 views)

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 23-04-2007, 20:48
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Staan er in de rea hekken? paar jaar geleden kon je daar heel mooie foto's trekken van remmende wagens, en je had gewoon zo'n draad waar je over kon leunen. net zoals vroeger tussen de eerste linkse en de sterrenwacht. maar dat is nu afgesloten. hoewel de zaterdag er een paar dat hek hebben opgebroken en toch een hele groep daar is gaan staan erna. ik dus ook. marshalls waren op die eerste groep bezig dat ze wegmoesten, maar er bleef maar volk naar toegaan. dus heb ik toch nog eens mooi aan die remzone kunnen staan. maar zondag was het alweer gesloten
Reply With Quote
Old 23-04-2007, 22:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Wat is het plan? Een brief te schrijven naar de organisatie of wat? Ik zal wel het voortouw nemen als niemand dit wil doen. Jullie moeten mij dan wel zeggen wat en hoe want zoals jullie wel merken ben ik niet goed in brieven schrijven
Ja, stel eens een brief op..........gewoon een opzetje, de rest zal wel aanvullen, strepen en verbeteren. Ben er 100% van overtuigd dat we een brief kunnen fabriceren waarvan CZ moet zeggen: Jullie hebben gelijk! Of we gelijk krijgen is wat anders Soms kunnen ego's erg groot zijn
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 25-04-2007, 20:17
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ja, stel eens een brief op..........gewoon een opzetje, de rest zal wel aanvullen, strepen en verbeteren. Ben er 100% van overtuigd dat we een brief kunnen fabriceren waarvan CZ moet zeggen: Jullie hebben gelijk! Of we gelijk krijgen is wat anders Soms kunnen ego's erg groot zijn

Ik zal daar aan beginnen na de mijn eindwerk. Ik stel zo iets gewoon op en jullie vullen aan en wijzigen.
Old 26-04-2007, 20:12
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Beste,
Wij als trouwe bezoekers van het circuit zitten met een ei."Men wil fotograferen aan het circuit maar alle plaatsen worden volzet met borden en voor de rest is er geen plaats!" Graag willen wij dat er een oplossing komt voor ons probleem. We hebben heel veel duur spul in huis gehaald om mooie foto's van de bolides op het circuit te maken, maar moeten dit jammer genoeg thuis laten omdat er nergens plaatsjes zijn om mooi foto's te maken. De weinige plaatsjes die er zijn worden dan jammer genoeg ingenomen door de domme reclame borden of een concert( zoals bij de wsbr). Wij betreuren dit ten zeerste. Een mooi oplossing zou zijn dat er een speciale ruimte word voorzien voor de amateur fotografen.
Gelieve dit onderwerp eens aan te kaarten op de vergaderingen.

MVG

...
Nu is het aan jullie. Jullie vullen aan en laten dingen weg. Als de brief af is zenden we hem naar zolder. Duimen dat ze hem lezen en iets doen aan "ons probleem".
Old 26-04-2007, 20:20
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Ziet er naar mening niet slecht uit. Toch zou ik deze zin wat afzwakken:

Quote:
De weinige plaatsjes die er zijn worden dan jammer genoeg ingenomen door de domme reclame borden of een concert( zoals bij de wsbr).
Domme relclameborden => daar beslist CZ niet alleen over denk ik. Ik zou vooral enkele gaten in de omheining willen. Die reclameborden zouden me dan niet meer zo veel uitmaken....
Old 26-04-2007, 20:23
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik zou er zeker bij plaatsen dat spotters plaatsjes in het hekwerk toch mogelijk moet zijn... zoals op Spa op heel wat plaatsen.
Reply With Quote
Old 26-04-2007, 20:29
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Sterker nog, ik ben van mening dat voor de echte amateur er voorzieningen getroffen kunnen worden VOOR de draad! Uiteraard, met strenge spelregels en wellicht een € extra voor de desbetreffende amateur. Maar er zijn wel wat plekjes te bedenken waar de amateur voor de draad, zonder de prof tot last te zijn Nieuw idee? Nee, als het in de States kan ......dan moet dat ook hier kunnen
Reply With Quote
Old 26-04-2007, 20:34
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular

Quote:
Sterker nog, ik ben van mening dat voor de echte amateur er voorzieningen getroffen kunnen worden VOOR de draad! Uiteraard, met strenge spelregels en wellicht een € extra voor de desbetreffende amateur. Maar er zijn wel wat plekjes te bedenken waar de amateur voor de draad, zonder de prof tot last te zijn Nieuw idee? Nee, als het in de States kan ......dan moet dat ook hier kunnen
Vind ik ook. Maar hoe zet je het in de brief? Gaan we die via e-mail of uitprinten en opsturen.
Old 26-04-2007, 22:41
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Ik ben ook zeker bereid om daar een pasje of zo voor te kopen. Het is gewoon zo fijn om zonder die vervelende draad foto's te kunnen trekken. Je kunt dan veel creatiever omgaan met je omgeving en zo. Nu is het in Zolder gewoon onmogelijk om foto's te trekken als amateur.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 27-04-2007, 09:57
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Ik ben ook zeker bereid om daar een pasje of zo voor te kopen. Het is gewoon zo fijn om zonder die vervelende draad foto's te kunnen trekken. Je kunt dan veel creatiever omgaan met je omgeving en zo. Nu is het in Zolder gewoon onmogelijk om foto's te trekken als amateur.
Onmogelijk is wat te sterk uitgedrukt, er is altijd wel een mogelijkheid. Je moet dan extra creatief zijn met je omgeving.
Reply With Quote
Old 27-04-2007, 11:54
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

En hoe verklaar je deze dan?

Bron: Kazan - pcphoto.be

Deze kerel en nog vele andere maken foto's in de Villeneuve chicane van achter de draad. Het is gewoon de juiste plaatsen weten en dan komen zo'n foto's vanzelf. En dit zonder draad!

Mvg...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules