![]() |
|
|
||||
|
||||
Schitterend nieuws, laat ze daar in Zolder maar eens de achterkant van Clio bewonderen !!
En mogen we dan diene "nieuwe" Clio ook vol met stickers plakken ? Of laat het budget (dat een pak hoger zal liggen vrees ik) geen ruimte meer voor amateursponsering? En ben je "verplicht" een paar grote namen op de motorkap te plakken? IN ELK GEVAL : SUCCES ALVAST !! |
|
|||
|
|||
Hmmm, misschien nog beter wat betreft de belettering maar hier kan ik nog weinig over zeggen. We gaan eerst zien of we rondkomen wat betreft het technische gedeelte, dan het financiele en dan jullie. MAAR !!!! Wie weet gaat de wagen wel eigendom worden van enkele HONDERDEN mensen !!!! en zijn wij enkel de piloten.
RARARA |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet natuurlijk niet je beste kaarten tonen, maar kan je (eventueel naar mijn email adres) effe een tipje van de sluier oplichten please? Want ik ben hier percies aan het vol gas geven met de andere voet op het rempedaal... Verder wens ik je natuurlijk ook alle succes toe met je projecten, ze gaan nog horen van Driesco hier in belgië! |
|
|||
|
|||
Niks speciaals Sennaken. Alles wat afgesproken is blijft zoals het is. De Clio staat open voor iedereen dit jaar en misschien zelfs volgend jaar. De nieuwe wagen is zeker voor de Belcar en is niet om onmiddellijk mee van start te gaan. Trouwens, lig daar nie wakker van want daar komen zeker geen gratis namen op.
Dus, doe gewoon verder. De wagen zal begin volgende week bij mij staan zodat we alles hier kunnen beletteren. We spreken wel een datum af en iedereen is dan uitgenodigd om mee te komen helpen. Met een beetje geluk steekt hem dan trouwens in een blauwe achtergrond. Als dat niet stoort tenminste Sennaken. Laat je me iets weten of dat voor jullie grote verschuivingen teweeg brengt als de basiskleur blauw zou zijn ? Driesco |
|
||||
|
||||
De achtergrond van De Paddock is wit, dus het is wel belangrijk dat we weten welke kleur de wagen zal hebben. Anders moeten we stickers bestellen met een witte achtergrond, waar we nu doorzichtige stickers wilden bestellen, wat meteen ook één kleur minder is...
|
|
||||
|
||||
Ik heb trouwens behalve De Paddock en Mistery Racing nog geen ontwerpen binnen...
Ik ga de Belkarting stickers wel zelf ontwerpen en de motorkap is ook klaar qua lay-out en kleuren, maar ik weet nog steeds niet welke sites er op moeten staan. Als niemand reageert ga ik er van uit dat niemand interesse heeft????? Ik wil zeker alles binnen hebben tegen het einde van deze week, de stickers moeten nog gedrukt EN geplaatst worden eh mannekes! |
|
||||
|
||||
als ge ne plakker (dus ene die beplakt, ni die geplakt wordt hé...) ofzow nodig hebt voor de auto te beplakken ofzo, laat maar weten dan.
|
|||
|
|||
Guy, heb je eigenlijk nog iets nodig van mij ? Zoja, laat het me dan weten he. Zeker de url van Vincent DB niet vergeten, dienen gast uit Afrika daar. Die heeft me reeds 50€ gegeven maar ik weet eigenlijk nie zo goe welke URL hij heeft.
Ik stel voor dat we de eerste week van mei beplakken. Dries |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of we tegen dan de stickers al hebben : ik heb al overal prijs gev raagd, maar ik heb nog geen ENKEL offerte binnen.
Ondertussen heb ik wel de belkarting bestickering ontworpen. De zijkanten van de wagen zullen er dus definitief zo uitzien : ![]() |
|
||||
|
||||
looking nice ! very nice ! alleen opletten dat het niet te druk wordt aan de zijkant
|
||||
|
||||
te druk???
Hebt de die andere clio's al is bekeken dude??.... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
How about this? ![]() |
|
||||
|
||||
Driesco, doe me eens een plezier en print deze foto's eens uit aub, en neem ze eens mee naar "uw" stickerleverancier, en vraag eens wat dat zou kosten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|