De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 25-06-2007, 22:35
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Wie heeft dit in godsnaam geschreven??
-> Rudi Penders en Franz Lamot slaagden er in om hun eerste rally in een Porsche 997 GT3 RSR uit te rijden.

In de FIA-GT3 won de Italiaans-Duitse ploeg Pirri-Von Gartzen in een Dodge. Van Belgische zijde finishte het duo Coeckelbergs-Marshall in een Aston Martin als 7e in de tweede reeks. In de eerste reeks hadden ze moeten opgeven. Eric De Doncker, de bestuurder van een Mustang in het gezelschap van de Amerikaan Gunnar Jeannette, finishte als 17e en 14e. Stefan Van Campenhout, gekoppeld aan een Fransman Romain Bera in een Ford GT, moest tweemaal opgeven.

Persoonlijk vindt ik rally, reeks, bestuurder niet echt 'racetermen'...
En Pirri-Von Gartzen reden in een Corvette en werden in de twee RACE gedeklasseerd.
(HLN.be)
Old 25-06-2007, 23:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
(HLN.be)
?

Alleen in de gedrukte versie terug te vindten?

Ja, al die cowboy-sites? Zegen of last? U mag het bepalen! Sommige sites gooien werkelijk alles online! Zoiets roept om ludieke acties

Zijn coureurs slim? Ja en nee. Iemand die echt slim is zal nooit coureur worden, maar dat is voer voor een andere discussie

We zijn op zoek naar dombo's! Dank u racestress.nl voor u zoektocht naar enkele mediageile makke schapen op weg naar de slachtbank:

Quote:
Eyeworks zoekt coureurs voor TV programma 'Nationale klimaattest 2007'

In navolging van onder andere de IQ-test produceert Eyeworks in samenwerking met de KRO en De Nationale Postcodeloterij het televisieprogramma ‘De Nationale Klimaattest 2007’. Tijdens deze live tv-uitzending wordt het Nederlandse kijkerspubliek in het algemeen getest op klimaat bewustheid.

Eyeworks is op zoek naar (karting)coureurs ouder dan 18 jaar, die het leuk vinden om in de studio op televisie de test te maken. Vul het aanmeldingsformulier in en mail dit naar: daan.kreike@eyeworks.tv.

http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=7451
Ik weet nu al welke groep als slechtste uit de bus komt
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 26-06-2007, 06:22
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Persoonlijk vindt ik rally, reeks, bestuurder niet echt 'racetermen'...
En persoonlijk vind ik dat "vind" in de 1ste persoon nog altijd zonder T geschreven mag worden.
Old 26-06-2007, 10:04
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Vind jij dan dat er zomaar geschreven mag worden dat er tweemaal een Dodge Viper won, terwijl er een Corvette en een Ferrari won? En dat er mag geschreven worden dat Prospeed niet eindigde terwijl dit wel zo was?
En persoonlijk vind ik niet dat er daar een rally gereden is...

Ga jij maar dt-fouten zoeken op het internet, ik zal er nooit meer één maken...

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt3

Last edited by Grig-O; 26-06-2007 at 10:17.
Old 26-06-2007, 11:10
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Vind jij dan dat er zomaar geschreven mag worden dat er tweemaal een Dodge Viper won, terwijl er een Corvette en een Ferrari won? En dat er mag geschreven worden dat Prospeed niet eindigde terwijl dit wel zo was?
En persoonlijk vind ik niet dat er daar een rally gereden is...

Ga jij maar dt-fouten zoeken op het internet, ik zal er nooit meer één maken...

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt3
EDIT: Moet even mezelf verbeteren, er staat wel degelijk dat Prospeed hun race heeft uitgereden. HLN.be rulez
Old 26-06-2007, 12:29
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
[COLOR="Red"]Ga jij maar dt-fouten zoeken op het internet, ik zal er nooit meer één maken...
Een beetje beheersing van eigen taal mag wel.
Old 18-07-2007, 22:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

We hebben nu ook al coureurs die "dankbaar" zijn als ze een F1 fabriek mogen bezoeken. Er staat nog net niet bij dat dit zonder de steun van vastgoedboer A en en bedrijf pappie B niet mogelijk was geweest.

Bij deze dus, een of andere 14-jarige blije theemuts:

Quote:
Ik ben het Super Aguri F1 Team erg dankbaar dat zij mij de kans gaven om de fabriek te bezoeken en ik ben erg onder de indruk van de professionaliteit van het team", zei Lizz na het bezoek. "Het geeft mij een enorme boost om te streven naar mijn ultieme doel: de Formule 1. Ik kijk er naar uit om het team opnieuw te ontmoeten tijdens de vrijdagtrainingen voor de Belgische Grand Prix op Spa-Francorchamps."

http://racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=7727
Echt, dit is dus werkelijke bagger ten top. Het gaat werkelijk nergens over....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 25-07-2007, 23:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Ditmaal eentje op autosport.be

Quote:
ACO wil herkenbare modellen in 24 Uren van Le Mans

http://www.autosport.be/news/10272.awm
Leuk verhaal, eigen tekst! Dat zie je steeds minder op het net Het stukje is niet verkeerd en autosport.be is normaal gesproken zeer correct in haar berichtgeving en bronvermelding.

Alleen ik ken 80% van de tekst al in het genoemde stukje. Vorige week een stuk gelezen van Gordon Murray in de welbekende Autosport Jammer, met enkele correcte vermeldingen was er op dit stukje niets aan te merken. Nu wel.....
Old 28-07-2007, 17:03
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Zoek de fout in de persbabbel van RACE
Ze gaan het nooit leren.

Waarvan hebt u spijt?

Pierre Delettre: "Tja, van de datum die niet ideaal is en vooral van de aanwezigheid van de Audi. De revanche van Le Mans was weggelegd voor Silverstone of Spa en het was de Engelse invoerder die zich uiteindelijk het meest heeft geëngageerd. Jammer...
Old 05-08-2007, 21:24
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

vandaag een P-magazine in mijn handen gekregen, met een bespreking van de Audi R8

met een klein stukje over zijn legendarisch race-broertje. blijkt dat deze wagen zijn debuut maakte in een wedstrijd die hij daarna 5 keer won: de 24 uren van... Francorchamps!
Old 09-09-2007, 19:18
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

eentje vanop sport.be, de grootste sportsite van Vlaanderen:

Quote:
Verbist: 'De versnellingsbak was letterlijk ontploft.'
De koplopers kregen plots af te rekenen met pech. "Ik kwam uit de chicane voor de heuvel en schakelde van 2 naar 4", vertelt Verbist. "Toen werd ik een rookgeur gewaar. Ik keek om en zag vlammen achteraan. De versnellingsbak was letterlijk ontploft. Ik heb de wagen snel aan de kant gezet en de benen genomen. Gelukkig had Bert Longin me eerder op de week verteld waar de deurknop zich bevond. Anders weet ik niet of ik uit de wagen zou zijn geraakt. Ik was nu al flink bevangen door de rook."
tiens, dit lijkt wel heel erg op het verhaal dat Kurt Mollekens deed voor de camera's van pitstop.tv. hebben we 2 maal hetzelfde incident gezien, of kijkt sport.be niet zo nauw op wie en wanneer bepaald uitspraken gedaan zijn?
Old 15-09-2007, 00:06
Pieter Pieters Pieter Pieters is offline
De Paddock Rookie

Reactie op berichtje van Mark (29-05-2007)

1.

Coureurs kijken tijdens autoraces wel degelijk naar boven om op het weer te letten. Zeker op een oval of op een lang recht stuk is dat geen enkel probleem, zelfs niet met een snelheid van meer dan 300 kilometer per uur. Michael Schumacher en H.H Frentzen zijn voorbeelden van coureurs die op hun eigen bevindingen afgingen. Als student van de technische Universiteit Eindhoven ga ik hierover graag met u in discussie.

2.

Onnodige fouten zijn fouten die men makkelijk had kunnen voorkomen, reguliere fouten kan men vaak minder goed voorkomen. Het gaat er niet om of er 'fouten zijn die wel nodig zijn', maar om het verschil tussen fouten en onnodige fouten.

3.

Zoals in bijna alle nieuwsberichten van deze wereld, zie je in de eerste alinea vaak een samenvatting van het nieuws, zo ook in dit bericht. De chronologie is absoluut in orde, doch leest u het onjuist.

Mijn inziens heeft u weinig verstand van autosport en nog minder van letterkunde.

Groet,

Pieter
Old 15-09-2007, 00:41
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Ik moet eerlijk toegeven en zeggen dat bepaalde passages in deze thread er voor zorgen dat ik mezelf toch wel steeds vaker op idiote fouten betrap!
"Azijnpissen" is nog zo slecht niet
Old 15-09-2007, 16:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Pieter Pieters View Post

Mijn inziens heeft u weinig verstand van autosport en nog minder van letterkunde.
Old 26-09-2007, 18:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Ik moet eerlijk toegeven en zeggen dat bepaalde passages in deze thread er voor zorgen dat ik mezelf toch wel steeds vaker op idiote fouten betrap!
"Azijnpissen" is nog zo slecht niet
Als deze thread enig educatief nut heeft dan is het bestaan van deze thread gerechtvaardigd. Toch is er een "collega" van je die weer naast het potje pist

Quote:
Robert Doornbos grote afwezige bij Champ Car test

Robert Doornbos was gisteren de grote afwezige tijdens de eerste testdag op Sebring. Naast de Nederlandse Champ Car held was ook ex F1 coureur Justin Wilson niet van de partij

http://www.racexpress.nl:80/index.ph...tikel&nid=8574
Grote afwezige? Dat klinkt niet positief. Wat zou er aan de hand zijn? Budgetproblemen? Conflict?

Toch maar even snuffelen:
Quote:
SEBRING TEST: MINARDI TEAM USA STILL ON "MAXIMUM ATTACK"
Monday, September 17, 2007

Minardi Team USA drivers Robert Doornbos and 'Speedy' Dan Clarke wrapped up their second day of testing at Sebring International Raceway today, completing the squad's final test of the 2007 season.

While most of the other Champ Car teams are opting to visit Sebring later in the month, taking some time off after the two European races, Minardi Team USA isn't resting. With only the Australian and Mexican rounds remaining, the entire team is preparing itself for an all-important final push in order to finish the season on a high note.

http://www.champcarworldseries.com/N...e.asp?ID=12230
Een privetest dus voor Minardi, een weekje eerder dan de rest. Ze waren dus niet de grote afwezige, gewoon alles volgens planning.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)

Posting Rules