![]() |
|
|
|||
|
|||
Quote:
In een race is dit ok maar op een trackday dag had ik het niet verwacht. De volvo kan wel nog een deukje hebben, je zal het verschil ni zien. Anyway, je ging er goed vandoor met die 205. Ik heb paar pics, weet niet wie er allemaal op staat, ze komen later wel online inclusief onboard lap in een clio (Jay's) |
|
||||
|
||||
Ggd
Quote:
Hey Jerre graag gedaan. En nee jullie zitten zeker goed qua gemiddelde ...... maar als beginner in de namiddag rijden is ni echt evident. ![]() Nu kunnen jullie toch weer straffe verhalen vertellen aan de kameraden en laat dezen zich dan ook maar eens komen bewijzen ! ![]() Volgende stap.......aankoop wagen en elke maand komen ??? ![]() CU on track ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() laat die fotos maar komen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Laat die vrienden van jullie maar eens contact opnemen met ons voor ook een cursus te doen! Wij zullen dan een evaluatie opmaken van jullie! ![]() ![]() ![]() Zelf ook een enorm leuke namiddag gehad! Kan al bijna niet wachten op het onboard filmpje! Ook de slipper van de BMW vlak voor mij in de sterrenwachtbocht was wel spectaculair. Evenals het constant stuivertje wisselen met de Saab Cabrio. Deze had enorm veel vermogen, en op het rechte stuk was hij niet bij te houden, maar dan kon ik makkelijk goedmaken met het beter bochtenwerk!!! ![]() ![]() Iemand misschien foto's gemaakt van de donkerblauwe Cup Clio?? Grtz
|
||||
|
||||
We hebben er nog over bezig geweest, en waarschijnlijk zodadelijk op onze bbq ook
![]() Weet er iemand of het alsnog mogelijk is om die decibelmetingen op te vragen van de 17de ? Of ze die doormailen of iets dergelijks ? |
|
|||
|
|||
Last edited by S. Claeys; 18-08-2007 at 17:10. |
|
||||
|
||||
Quote:
tis omdat ik er een paar ken, maar ze hadden niet gezegd dat ze naar Zolder gingen |
|
|||
|
|||
240 dacht ik met alle kleurtjes van de regenboog en meer dan 1ne deuk....
![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
neen, ik ken die modellen ni uiteen maar tis z'n klein model, ni zonnen boot.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Of zat jij toen niet bij Jay ?? Jay en Hanne weten zeker wat ik bedoel !!! ![]() |
|
||||
|
||||
tzal dan eerder een 360 of een 440 geweest zijn
|
|
||||
|
||||
Ik weet inderdaad wat je bedoelt, maar weet niet of er daar foto's van waren! Denk niet dat de camera toen in de auto was!!
![]() Volgende keer zal ik ook achter u aan komen in de Bianchi, als jij plaats maakt kruip ik mee door het gaatje! ![]() Grtz
|
||||
|
||||
k denk dat t 340's waren
![]() ![]() ps merci vr de foto ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Spijtig dat ik de camera niet bijhad want het was een momorabel moment. ![]() Ik heb echt van die rondjes genoten, spijtig dat het allemaal zo vlug voorbij gaat. Ik wil zeker Jay nog eens bedanken voor de fijne ervaring. Ik vertrouwde hem voor de volle 110%. Je hebt er zeker nog een klant bij want z'n race cursus doe ik zeker omdat ik funcup zou gaan rijden in 2008. (hangt af van het budget natuurlijk). Heb ooit zelf een clio 16V gehad en vond dit een magische wagen. Daarom lijkt me raceschool.be een perfecte organisatie. Ik kan ni wachten om het te doen. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|