![]() |
|
|
|||
|
|||
Oreca, de Prodrive van Engeland. (oke ik geef toe, dat is misschien een klein beetje overdreven)
|
|
|||
|
|||
Oreca heeft volgend jaar wel geen F1 team
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Met de "schorsing" van McLaren in 2008 misschien wel een goede zet van Prodrive. De tijd zal het leren. |
|
|||
|
|||
Quote:
Peter Elleray heeft al 3 weken 120 evoluties in windtunnel getest. Dat is meer dan in zijn Bentley tijd ![]() |
|
||||
|
||||
Nee. ik weet dat ze groot zijn. Maar het lijkt mij in princiepe logisch om op de Courage basis/middelen verder te bouwen voor een LMP wagen dan om een compleet nieuwe team etc. op te bouwen.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je Oreca onderschat. Ze hebben toch genoeg ervaring met een LMP1? Zie maar naar de R8 van een paar jaar terug... Combineer de ervaring van Courage en die van Oreca en dan kan je echt iets moois opbouwen.
Last edited by Belle; 14-09-2007 at 22:10. |
|
||||
|
||||
Ja, maar die wagen was al volledig uitgeëvolueerd en Oreca moest er niets zelf aan ontwikkelen. Dat was gewoon instappen en rondjes rijden.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() The good old Dallara ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja, dat was een prachtige machine met een oh zo mooie livery.
( Een livery die ook zo mooi was op de Viper GTS-R, even off topic ![]()
|
|