![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari F2002 - Tameo - 1/43
Ik ben onlangs begonnen aan mijn eerste 1/43 kit
dit is de kitinhoud: ![]() Alles zat netjes verpakt, weinig opkuiswerk aan de onderdelen en de decals worden in 2voud voorzien(incl tabaksponsers). Kortom een erg goeie kit dus. ![]() Ik ben begonnen met de onderkant van de neus vast te zetten, Ik heb ervoor gekozen om dit te solderen, op deze manier komt het nooit meer los ![]() ![]() ![]() Ook de voorvleugel heb ik aan elkaar gesoldeerd, hier heb ik wel proefondervindelijk moeten vaststellen dat de smelttemperatuur van wit metaal dicht in de buurt ligt van deze van soldeer. ![]() ![]() ondertussen is alles geprimed en geverfd, ik heb voor de body TS18 van tamiya gebruikt. Voor de volgende 1/43 modellen ga ik wel m'n airbrush gebruiken, want de verflaag is op sommige plaatsen vrij dik. ![]() de bodemplaat: ![]() de wielen: ![]() Dat was het voor nu :wink: tips en opmerkingen zijn steeds welkom
|
||||
|
||||
De familie met bouwers op schaal 1/43ste neemt uitbreiding!
![]() Start ziet er toch al goed uit. |
|
|||
|
|||
welkom in de wondere 1/43 wereld
![]() met zo'n nickname kon het natuurlijk niet anders dan dat je eerste kitje een Ferrari is. Je bent wel iemand met b$$$en om bij je eerste kitje al direct te gaan solderen. Ik heb het vroeger ook al eens geprobeerd maar er mij nog nooit echt op toegelegd. Het vraagt toch een speciale aanpak - techniek. Het spuitwerk ziet er goed uit enkel een kleine bedenking bij de kleurkeuze: TS18 ?? beter was TS49 bright red geweest. succes verder
|
||||
|
||||
mooie start op deze schaal zeker als je meteen gaat beginnen solderen.
Wat die voorvleugel betreft is die ook gaan vervormen door die hitte van de soldeerbout dan ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik heb de hardware ondertussen en ben van plan om ermee te beginnen als de Skyline klaar is. Het tin vinden is niet zo moelijk, maar de soldeerbout is bijna een missie op zich (als je tenminste geen €1000 wil spenderen).
W E L K O M op het forum trouwens!
|
||||
|
||||
Quote:
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=16398 ![]() |
|
||||
|
||||
kleine update:
Ik ben begonnen met de decals aan te brengen: ![]() ![]() ![]() Het stoeltje is voorzien van zijn gordels: ![]() Het einde is reeds in zicht ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() en euh voor uw eerste 1/43 kitje: zeer strak en netjes tot nu ![]()
|
||||
|
||||
De f2002 is inmiddels afgewerkt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ziet er toch geslaagd uit voor een eerste kit op 1/43!
Wat gaat het volgende zijn? |
|
||||
|
||||
mooie wagen hoor
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|