![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Fujimi heeft idd veel te veel leuke modellen, dus we doen het er maar mee. De opening is ondertussen al opgeschuurd en het glazen dak is al een gedryfit. Gewoon verder doen is de beste remedie. ![]() |
|
||||
|
||||
Zie je wel dat Mathijsen nen goeien is... Want dat had ik idd in mijn achterhoofdje...
Anyway, ik ga je wat steunen. Ik ben ook aan het bouwen, schuren en dergelijke...
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gewoon verder doen Guido,niks overhaasten en het komt wel in orde. ![]()
|
||||
|
||||
Maar dat is het. Ik zal zelf wel Joeri spelen tegen mijn modellekes van Fujimi. Dat zou dan zo kunnen gaan.
"Ik ben de Joeri, en ik sta hier in voor de spuitveiligheid, I" "Als ge verf over u heen krijgt dan blijft ge gewoon liggen. Doet ge dat niet, en denkt ge, de Joeri kan aan mijn rug oplopen, ik ga hier op dit lijntje wat inkrimpen, dan zou ik dat niet doen, want ik heb schuurpapier en remolie, I" "Wordt ge daarna geschuurd en gaat ge opnieuw een lijntje trekken, dan maakt ge kennis met mijn beste maat, combat shoe maat 40, I" ![]() ![]() Misschien lukt het wel... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Tijdens de spot reparatie werden de paneellijnen opnieuw zichtbaar en nog sterker dan vorige keer. Toen de linkerspiegel er dan ook nog voor de 5de keer afbrak heb ik er de brui aan gegeven. Omdat ik totaal geen zin had/heb om deze te strippen, te reinigen en vooral weer alles op te schuren daarna, is dit stukje plastic ellende in de vuilbak beland. Andermaal...
't leven is veel te kort om te sakkeren op een hoopje plastiek. |
|
||||
|
||||
Knopke omdraaien, en gewoon een nieuw model beginnen. Net zoals een jachtpiloot die net gecrasht is, en direct een nieuwe vlucht uitvoert.
't Is maar plastiek eh, zoals je zelf zegt. |
|
|||
|
|||
Een Honda gooi je toch zo maar niet in de vuilbak.
Als je dat nu doet met een Opel, Ford,citroen enz.neem ik nog aan,maar toch niet met een Honda,met wat ben je bezig,het beste van het beste weggooien. ![]() |
|
||||
|
||||
Het zit u ECHT niet mee he Guido! Maar kop op, gewoon een nieuwe model uit de kast sleuren en er weer tegenaan!
Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|