![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor nu, zou ik met 2400 "wet&dry" schuren totdat de plekjes verwijderd zijn. Tot op de grijze verf zal je niet moeten en als je er toch aan raakt, maar er niet doorheen schuurt, waarom dan opnieuw spuiten? Je kan dan toch gewoon opnieuw vernissen, of niet? Heb je een vochtafscheider op je air-brush? |
|
||||
|
||||
Ik heb er ééntje op mijn compressor (een Sparmax net als de jouwe), maar niet aan de ingang van het pistool. Ik heb al enkele keren gemerkt dat er druppelvorming was aan het pistool. Toen heb ik het nog op tijd gezien, vooraleer de druppel met de verf meeging. Nu zag ik het te laat.
Dat betekent dat de druppelvanger aan de compressor niet alles opvangt. Dat moet dringend verbeterd worden, dus: werk maken van een nieuwe airbrush mét extra vochtfilter op de ingang aan het pistool. Almere, you can run, but you can't hide ![]() (Voor alle duidelijkheid: ik ga geen nieuwe airbrush kopen omwille van een ontbrekende vochtfilter, maar ik zoek een alternatief voor dat gepruts met die triggers van Badger.)
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 15-01-2008 at 23:48. |
|
||||
|
||||
Die blanke lak ziet er goed uit. Heb deze ook al enkele malen willen bestellen, maar is altijd uitverkocht.
Spijtig van die witte stipjes...Maar dat komt wel weer goed u kennende! Tom |
|
||||
|
||||
Heb jij er dan slechte ervaringen mee?
|
||||
|
||||
Brol. Humbug. Vodden. Rotzooi. Uitstoot. Nest. Dat denk ik er van. Ik ben het beu. Ik stop met bouwen zolang ik geen tweede deftige filter op mijn airbrush heb staan. Het was wéér raak. Deze keer heb ik ongelooflijk chance gehad want het begon vocht te spetteren net toen ik begon mijn pistool schoon te spuiten. Ei zo na had ik dus weer prijs ...
Ràzend ben ik. Temeer omdat het wegwerken van de belletjes ook niet goed gegaan is. Ik heb ze weggeschuurd, maar blijkbaar zaten ze zo diep in de lak dat de grijze onderlaag eventjes werd geraakt. Dus moest ik die efkes bijspuiten. Geen probleem toch? Nee, dat niet nee. Dat ging allemaal perfect, maar toen de tweede laag vernis werd gespoten zat ik opeens met kleurverschil ... Komt er nog bij dat ik een naald naar de haaien heb geholpen. Ik had de naald van mijn Badger 100 eerder deze week laten vallen. Dat is mijn schuld, dat weet ik. Die is dus geplooid en onbruikbaar. Ik pak dus mijn Badger 155 Anthem, en ik spuit daar dus mee met bovenstaand resultaat. En dan nog dat gehannes met dat metalen potje dat je onderaan de spuit moet hangen en dat dan altijd in de weg zit... Na het kuisen van het pistool wil ik de naald opnieuw in het pistool steken, maar dat onding van een triggersysteem was ietwat uit positie geschoven, dus botst de naald daar tegen natuurlijk. Gevolg: punt staat scheef en goed om weg te gooien. Geweldig, dank u Badger. Ik ga alles opzij zetten, ik ga een dikke BlackStone Single Malt drinken, en dan nog ene. Vrijdag breng ik de 2CV mee, en dan ziet ge zelf maar. In ieder geval: ik ga ASAP mijn gerief bestellen: Harder en Steenbeck pistool mét extra filter op de fitting, en de nodige nozzles en naalden. Gedaan met klooien met die sodemieters van een amerikaanse klokkezooi, die Badgers.
|
||||
|
||||
Bon, eerst uwe malt verder gaan leegdrinken manneke en dan pas terug komen om te lezen.
![]() ![]() In principe is het enige echte probleem dat zich hier stelt, het kleur verschil. Dat heeft dus op zich niet echt iets te maken met uw Badger, noch met de gebroken punten, dat is Murphy zijn fout. Waarom dat het kleurverschil er is, is mij voorlopig een raadsel, maar het hoeft geen ramp te betekenen. Terug opschuren en er opnieuw een fijn kleurlaagje grijs overzetten. Tenzij, tenzij, tenzij er nog resten in uwe 155 (of potteke) achter zijn gebleven van een andere keer. Resten kleur die niet 100% verwijderd geweest zijn en die zich nu gemengd hebben met uw "Panzer Grau". Wanneer er dan nog bijkomt dat je net aan vochtspatters ontsnapt bent, je het kleurverschil opmerkt en je pistool niet meewil, dan, tja dan, gebeuren de gektste dingen... (ik weet er alles van). Het spijt me te moeten vernemen dat dit juist nu gebeurd is. Vrijdag eens tegoei naar kijken. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Quote:
Hij blijft sowieso staan uitharden tot en met vrijdag. Ik heb al zitten denken aan een opgeschuurde deur ... Ze zou dan in een soort van rood-bruine primer gespoten worden. Allee, een 2CV in reparatie of zoiets. Ik zal wel zien. Voorlopig blijft hij efkes staan totdat ik ben gekalmeerd. Dat kan wel een weekske duren, mezelf kennende ![]()
|
|||
|
|||
Hallo
Wat jammer van de airbrush. Nu ja zo te horen ( en te lezen ) had je alleen maar tegenslag. Ik leef met je mee. Ik vind dat anders wel een leuke kit.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() In ieder geval zorgen dat die ene Murphy of hoe hij ook mag heten het afbolt.
|
|||
|
|||
Hallo
Sorry voor het off-topic antwoordt maar euhm : ![]() ![]() ![]() ![]() sorry jongens kon het niet laten
|
||||
|
||||
Wat een ellende Domi...Die Harder en Steenbeck kan ik je alleen maar aanbevelen! Ik heb zo'n evolution, als je wil, kan ik hem eens meebrengen morgen naar de Meeting...?
Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx.
|
||||
|
||||
Dominique, misschien kan je er zoeits van maken:
Yeah, pimp my ride ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Yeah right ...
![]()
|
|||
|
|||
Hey Domi... hoe gaat het? Het gaat precies niet goed vooruit met de geit?
Moehahaha... die kon ik toch nie laten liggen hé! ![]() ![]() G. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|