De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 18-02-2008, 22:17
Danny's Avatar
Danny Danny is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 57
Of zijn jullie nog niet terug (GPS veerpont???)
Reply With Quote
  #17  
Old 18-02-2008, 22:36
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by Racer View Post
Waar blijven de foto's en het verslag van Parijs ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ??
Quote:
Originally Posted by Werner333 View Post
Zijn jullie wel geweest??????????????????????????????????????????? ??????
Quote:
Originally Posted by Danny View Post
Of zijn jullie nog niet terug (GPS veerpont???)
Mag ik jullie vriendelijk wijzen op onze FAQ, er staat duidelijk in, ga niet schreeuwen om een antwoord!





Alles op zijnen tijd he mannen - plekken en aanverwante werkzaamheden komen even op de eerste plaats. Een relaasje komt vandaag of morgen wel online.
Reply With Quote
  #18  
Old 19-02-2008, 00:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Relaas van een dag die spannend begon, maar eigenlijk zonder al te veel incidenten verliep.

Plan was om eerst Starmodel op te pikken en dan Sennake, maar gezien ik eerst het afgesproken punt met Sennake passeerde, besloot ik om daar dan maar eerst te stoppen. Het zou de stop & go sequentie rond het Leuvense er iets makkelijker op maken. 06.45, dus nog redelijk donker in deze tijd van het jaar. Guy zat goed en wel in de auto, dus hoogste tijd om Patrick te gaan halen. Even de 4-vaks baan opdraaien richting Patrick zijn thuis, op het rechte stuk springt er plots een vos over de betonnen muur van de middenberm, en steekt de weg over... "BAM", een slag... in de achteruitkijkspiegel zie ik de vos liggen, maar bedenk dat het beter is om niet te stoppen. Gebeten worden door een vos is immers het laatste wat er op mijn verlanglijstje staat. Bij Patrick aangekomen blijkt dat er zo goed als geen schade is. De bumper is uit enkele bevestingspunten gesprongen, maar met een oordeelkundige tik zat die zo weer op zijn plaats. Later zou blijken dat er nog wat meer plastic niet meer op zijn plaats zit, maar ook hier zonder veel erg. Tijd om Dominique te gaan vervoegen.

Rustige rit richting Franse grens waar we Roeland oppikken. We zijn nu compleet en na de obligate kop koffie, kachelen we verder richting Parijs. Het verkeer op de périferique is te doen en zo tegen 10.45 ~ 11.00 staan we aan de ingang. We hebben nog even getwijfeld of we niet naar de hengelsport beurs zouden gaan, die gelijktijdig liep, maar enkelen onder ons hielden het hoofd koel. Ook de lingerie beurs hebben we gelaten voor wat het was...

Yes! Eindelijk binnen. Direct het fototoestel bovenhalen en de eerste foto genomen. "Klik" zegt de 20D, maar tijdens de preview krijg ik geen foto te zien, wel de indicatie "Geen CF". Ah punaise, daar sta je dan, camera in Parijs, CF-kaartje thuis op de tafel. De reserve kaart van 32Mb heeft me dan de dag doorgeholpen. Roeland - vooruitziend als hij is - reikte zijn spare card aan, maar die heb ik niet gebruikt. Anders zou ik toch weer veel te veel foto's nemen. Nu heb ik me bewust geconcentreerd op wat ik echt wilde hebben.

Dit zijn ze.

Retro Citroën


Retro koplampen


Retro autoradio's


Retro slotbaan!! - eat your heart out guys


Retro autoembleem


We zijn ook nog bij Renaissance langsgeweest waar ik een conversie set voor een NSR500 kocht. Verder viel ook de massale aanwezigheid op van alles wat met 1/43ste te maken heeft. Tevens heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om me wat extra te informeren naar polish en wax producten voor de auto op schaal 1/1. Op de buitenplaats lieten ze even een Matra V12 janken en in de volgende hal stond er een hele stand rond het fenomeen "aero train". Voorwaar allemaal interessante stuff. Tijd om weer naar huis te keren, eerst nog een petit cafée en we zijn weer ready voor de road.

Het verlaten van de ondergrondse parking bleek een ware uitdaging want ik heb enkele auto's toch wel enkele keren zien passeren op erg korte tijd. Toen we dan de parking uitwaren, moesten we behoorlijk snel beslissen welke richting we uitmoesten op de périferique. U raad het al, 't was de verkeerde. Nu ja, wat heet de verkeerde. Een ring kan je in 2 richtingen nemen en in beide richtingen stond het verkeer vast. 1 uur aan ons broek.

Het avondeten hebben we langs de autobaan genuttigd en tijdens de laatste stint hebben we ons wakker gehouden met enkele woordspelletjes - tot het hek helemaal van de dam was en er geen automerken meer genoemd werden, maar enkel nog tot de verbeelding sprekende dieren. Tegen die tijd waren we alweer in België en dus tijd om afscheid te nemen van Roeland.

Uiteindelijk liep het aantal mensen in de auto terug van 4, dag Dominque!, naar 3, dag Guy!, tot 2, dag Patrick!, om uiteindelijk weer alleen in de auto op weg naar huis te zijn. Op de E-40 in Leuven was er nog een ongeval gebeurd - niet zo lang voor ik er passeerde. 2 kleinere auto's type Saxo/Corsa, zo plat als een vijg, maar zonder gewonden blijkbaar.

Uiteindelijk een plezante dag gehad, veel gelachen, leuke auto's gezien en weer een (conversie)kit gekocht. Gaan we nog terug? Beslist wel.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_01.jpg
Views:	182
Size:	220.0 KB
ID:	9369   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_02.jpg
Views:	182
Size:	350.1 KB
ID:	9370   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_03.jpg
Views:	176
Size:	277.8 KB
ID:	9371   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_04.jpg
Views:	163
Size:	280.2 KB
ID:	9372   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_05.jpg
Views:	152
Size:	224.6 KB
ID:	9373  

Reply With Quote
  #19  
Old 19-02-2008, 00:29
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Zoals eerder gemeld, was er ook een Honda stand ter gelegendheid van 60 jaar Honda. Dit kon ik niet onopgemerkt laten voorbij gaan.

Honda Z600


Honda CB-Four -> Guy's exemplaar op 1/1


Honda Civic


Honda S800


Close-up Honda S800
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_06.jpg
Views:	151
Size:	260.0 KB
ID:	9374   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_07.jpg
Views:	154
Size:	307.8 KB
ID:	9375   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_08.jpg
Views:	150
Size:	227.9 KB
ID:	9376   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_09.jpg
Views:	149
Size:	241.4 KB
ID:	9377   Click image for larger version

Name:	retromobile_2008_10.jpg
Views:	147
Size:	314.1 KB
ID:	9378  

Reply With Quote
  #20  
Old 20-02-2008, 21:37
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by Guido View Post
... tijdens de laatste stint hebben we ons wakker gehouden met enkele woordspelletjes - tot het hek helemaal van de dam was en er geen automerken meer genoemd werden, maar enkel nog tot de verbeelding sprekende dieren.
Een vos
Reply With Quote
  #21  
Old 20-02-2008, 21:58
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Quote:
Originally Posted by Jan View Post
Een vos
Jij onderschat de verbeelding van enkele - niet nader vernoemde - Paddockers...
Reply With Quote
  #22  
Old 20-02-2008, 23:18
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by Jan View Post
Een vos
Quote:
Originally Posted by HHugo View Post
Jij onderschat de verbeelding van enkele - niet nader vernoemde - Paddockers...
een zéér zware onderschatting, by the way
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.