![]() |
|
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens wat tijd gevonden om wat verder te werken aan de carrosserie. Er werd nog een dunne laag plamuur aangebracht om de kleine puttekes op te vullen.
Na een paar dagen uitharden, heb ik alles nog eens mooi gladgeschuurd. Daarna kwam er toch een moment van spanning, namelijk het spuiten van een laagje primer. Na het drogen heb ik de kas eens goed bekeken en kwam tot de conclussie dat er me nog veel werk rest. Er kwamen nog wat barsten of groeven te voorschijn daar waar de plamuur overgaat naar de carrosserie. Vooral achteraan en rechtsvooraan zijn de groefjes het ergst. Nu komt het eropaan om alles eens op een rijtje te zetten hoe ik dit probleem ga aanpakken. En problemen zijn er om te lossen, nietwaar ![]() Ik zal de komende dagen/weken nog heelwat schuur- en plamuurwerk te doen hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Vorig weekend heb ik dan toch een paar kleine dingen gedaan aan dit model.
Nadat ik de carrosserie eerst een resin-look had gegeven (ik had er een laag motip-filler overheengespoten) om zo te weten te komen waar er nog moet bijgeplamuurd worden. De panellines heb ik opnieuw uitgediept, en hier en daar al wat geschuurd. Nu kan er één van de dagen weer met plamuur gesmost worden. De achterspoiler werd ondertussen al in de primer gezet.
|
|