![]() |
|
|
||||
|
||||
Ge zijt weer vertrokken.
![]() Dat begint hier precies een ziekte te worden: ofwel hebben we niet genoeg aan 1 kit om een model te bouwen, ofwel komen we niet toe met zestien uitbreidingssets, ofwel moeten we alle spuitwerk vierendertig keer doen. Zetten we onszelf niet te veel onder druk? ![]()
|
||||
|
||||
hehe, Revell leest gewoon De Paddock.
Oeijejoei, de'n HHugo gaat een 2de Jordanneke kopen, rap mannen, steekt er al gauw onze beste bandjes in, want anders zeggen ze op De Paddock weer dat onze bandjes op niks trekken... ![]() ![]() Wat al het extra materiaal betreft. Het is natuurlijk wel zo dat er "enkele" - let wel, ik zeg "enkele" - onder ons geen vrede nemen met half werk of die op zoek gaan naar andere materialen en methodes. Dat je daarbij dan fratsen tegenkomt tijdens dat leerproces, is de logica zelve. Toch? ![]() Succes HHugo! |
|
||||
|
||||
Quote:
Met ons 'klubke' is er echter ook een nadeel aan verbonden ... we pushen elkaar en blijven elkaar opnaaien! Voor de rest ... R E S P E C T ! Ik heb enkele onderdelen van deze WIP kunnen bewonderen en ... ja, een Revell kit is dus niet gedoemd om niet kwalitatief hoogstaand te zijn! Deze build bewijst dat! ![]()
|
||||
|
||||
En de kit is dan uiteindelijk toch afgeraakt.
Het heeft alweer veel langer geduurd dan verwacht, maar lakschade had opnieuw voor vertraging gezorgd. Bij deze Revell-kit moet je echt elk onderdeel op zijn plaats wringen, en bij mij is dat 2 maal verkeerd afgelopen. Nu, ondertussen is alles hersteld, maar de oorspronkelijke goeie lakfinish is toch voor een stuk verdwenen. De foto's dan maar: |
|
||||
|
||||
Deel 2
|
|
||||
|
||||
Quote:
Grtz Fanza |
|
||||
|
||||
Mooi geslaagd hoor !! Zo'n F1 wil ik ook wel eens bouwen, maar als ik zie wat voor werk het kost. Ik ben een veel groter rallyfan dan F1 dus ik vrees dat ik dat geduld niet zou kunnen opbrengen, vreemd he.
Anyway, ik vind het goed gelukt en ik zag niet meteen je lakschadeplekjes hoor...
|
||||
|
||||
WOW !!! Gewoonweg de max. Schitterende details!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik loop een beetje achter
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Prachtig HHugo! Zeer mooie built, en dat van een revell-kitje. Petje af hoor!
Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|