![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 17 oktober 2008 - De Kluis, Bolderberg
Hé vrienden modelbouwers, aanstaande vrijdag is het weer zover, er is weer een meeting in De Kluis te Bolderberg. Allen daarheen zou ik zo zeggen.
Aanvang zoals altijd om 20 uur. Allé mannen tot vrijdag ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er niet bij zijn wegens inladen van de auto voor en vroeg vertrekken naar Nieuwegijn.
|
||||
|
||||
Hallo,
ik ga deze keer passen, andere verplichtingen. Groetjes, Joka-1 |
|
|||
|
|||
Komt er normaal niet eerst een post van de leiding van de modelbouw met de agenda en dergelijke? Het is nu al woensdagavond en niks te zien.
|
|
||||
|
||||
Dominique is met vakantie in Turkije, vandaar. Ik ben zelf ook niet zeker of ik ga kunnen komen omdat ik moet aanwezig zijn op een belangrijke vergadering die laat zou kunnen worden.
|
|
||||
|
||||
ok, geen probleem. Ik ben er wel bij, dus ik kan de "honeurs" wel waarnemen en een programma "improvizeren".
Agenda: - Trip naar Nieuwegein, de laatste details - Meeting van eind Oktober in Asse - Demo: geef jullie thema's maar aan, we zien wel hoe ver we ermee geraken - Varia Nog andere dingen die moeten/mogen besproken worden? ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan er helaas niet bij zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Vorige meeting was ook gezegd dat diegene die alsnog de foto's in hun oude threads willen terugzien, ze ook nu vrijdag nog konden meebrengen. Dus mannen zet ze op stick of cd en meebrengen die handel. Ottoke zorgt ervoor dat ze terug te zien zullen zijn.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 16-10-2008 at 11:39. |
|
||||
|
||||
Ben er ook weer bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal deze keer ook moeten passen.
Tot later. Groeten WALTER |
|
||||
|
||||
Ik zal er wel zijn. Ga alleen niet te laat weer weg, 's-morgens weer vroeg op
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er vrijdag niet zijn, zaterdag wel.
|
|
||||
|
||||
Leuk, het ziet ernaar uit dat het een klein groepje wordt deze keer. Doet me denken aan "het prille begin".
![]() |
|
|||
|
|||
Ik zal er deze keer niet zijn.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|