![]() |
|
|
||||
|
||||
Verven met een penseel is niet het makkelijkste wat er is. Maar het is toch redelijk goed gelukt voor een eerste keer. Onthoudt: oefening baart kunst!
![]() |
|
||||
|
||||
Zeit er mooi uit,knap werk
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb achter mijn pa zijn veren gezeten dat hij verder moest spuiten aan mijn auto.
De spiegeltjes moesten nog een laagje oranje hebben maar het is mislukt. Ze zijn nu zwart gespoten. Ondertussen zijn de spiegels gemonteerd en het eerste laagje vernis is ook al gespoten. Ik heb ook al besloten dat er nog andere velgen onder komen dan dat ik eerder heb laten zien. Hier zie je al hoe ze er uitzien als ze eronder zijn staan. Vandaag heeft mijn pa de 2de laag vernis gespoten.
|
||||
|
||||
Dat komt allemaal goed. Goed luisteren naar de raad van je pa, en ogen open houden.
(Alhoewel, ik heb de indruk dat deze beter uitziet dan de modellen van je pa?) ![]()
|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit he Junior.
Alhoewel ik voor minder bling bling velgen zou gaan. Zeker met die zwarte motorkap vind meer race style aanbevolen. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Zit maar een beetje meer achter pa z'n veren! Vernissen potverdikke. Zeg maar dat wij het gezegd hebben! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
De carrosserie ziet er goed uit na 2 laagjes vernis, jr vindt ze genoeg blinken.
Hij zal ze binnenkort met compound te lijf mogen gaan om nog iets meer glans te krijgen. We zullen morgen eens wat foto's buiten maken, als het weer het toelaat.
|
||||
|
||||
De foto's van mijn model na 2 lagen vernis.
|
||||
|
||||
Het model is gespoten met Gunze-vernis, niet de bekende B501 maar met de B513. Omdat er toch geen decals op dit model hangen en ik 2 bussen van deze vernis had staan, heb ik deze maar gebruikt.
De B501 is goed om over decals te spuiten, maar deze B513 is daar twijfelachtig voor. Dat beide vernissen een andere samenstelling hebben is duidelijk te ruiken na het spuiten.
|
||||
|
||||
Sinds Moveleo ziet mijn model er zo uit:
See You Nismo jr ![]() Last edited by Nismo jr; 18-12-2008 at 10:57. |
|
||||
|
||||
Vervolg
|
||||
|
||||
Vervolg van het Vervolg
|
||||
|
||||
Vervolg van het Vervolg van het Vervolg
Nu is het maar te hopen dat we die deze vakantie af krijgen.
|
||||
|
||||
In't vervolg moet ge met het vervolg niet meer wachten tot als het nog eens Kerstvakantie is. Er is ook nog de Krokusvakantie, de paasvakantie, de grote vakantie en de herfstvakantie, om van de verlengde weekends met Pinksteren enz. nog maar te zwijgen.
![]() Schoon werk "manneke". ![]() |
|
||||
|
||||
Hij ziet er idd prachtig uit. Ik wacht met spanning op het vervolg van het vervolg van het vervolg van het vervolg.
![]() ![]()
|
|