![]() |
|
|
||||
|
||||
Nissan GT-R - Tamiya - 1/24 - ref: 24300
Dit betreft een bouwdoos van Tamiya met de nieuwste Nissan Skyline R35 als inhoud.
De doos: Een overzicht van het bouwplan: Sprue met chassis- en carrosserie-onderdelen: De carrosserie met losse voorbumper:
|
||||
|
||||
1ste sprue met zwarte onderdelen, voornamelijk interieuronderdelen:
2de sprue met zwarte onderdelen, voornamelijk ophangingsonderdelen: 3de sprue met zwarte onderdelen, voornamelijk carrosserie-onderdelen: Sprue met chrome-parts:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-12-2008 at 02:16. |
|
||||
|
||||
Clear-parts:
Bandjes, achteras en rubbertjes: Decals, maskingtape, metal-stickers en gaas: En tenslotte het PE-setje van Tamiya dat ik eveneens heb aangekocht. Hierin zitten zelfs metalen uitlaatpijpjes. De kit is op het eerste zicht van een zéér goede kwaliteit. Op de carrosserie zijn zo goed als geen gietnaden te zien, alsook niet op de andere onderdelen. De chrome-parts zien er zelfs zeer goed uit. En het plan is zéér duidelijk, zoals we van Tamiya gewoon zijn. Zelfs waar de PE-onderdelen moeten komen is duidelijk aangegeven.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 22-12-2008 at 02:25. |
|
||||
|
||||
en wellicht één van de belangrijkere dingen om ook te vermelden bij deze kit: je kan zowel een rechts- als een linksgestuurde versie bouwen. Nice.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik vind het alleen zo ontzettend jammer van die ingegoten motor. Wat mij betreft is dit een gemiste kans. Misschien als de kit erg populair blijkt te zijn, dat één of andere kleinere after-market leverancier er werk van maakt, maar ik durf het heel sterk te betwijfelen.
Echt jammer.
|
|