![]() |
|
|
||||
|
||||
Allé gij, wanneer, zaterdag of zondag. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
yupse
ik maak me morgen lid. Ik kan gerust komen helpen opbouwen ( zaterdag) en de stand te helpen bemannen. ik zou mss 1of 2 modellen meebregen. Hoelang ik daar zal blijven hangt ervan af hoeveel keer nismo trakteert. ![]() voor mij hoeven geen maaltijden geboekt te worden. De zondag weet ik nog neit zeker of zal kunnen aanwezig zijn... hierover laat ik jullie zo vlug mogelijk iets weten.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Bedankt voor het warme onthaal
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Trouwens, gij zijt ons nieuwste lid, proficiat en welkom. ![]()
|
||||
|
||||
Ziezo, onze inschrijving is binnen. Ik heb de maaltijden in één trek door ook allemaal betaald. Als de heren Guido en Sennake dat op onze volgende meeting dan willen afrekenen, dan is dat ook alweer geregeld.
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga proberen 1 van de 2 dagen erbij te zijn, zal waarschijnlijk de zondag worden. Ik neem dan een 4 of 5 tal modellen mee.
|
|||
|
|||
Ik zal normaal gezien het gehele weekend aanwezig zijn
groeten djoene
|
||||
|
||||
Zou ook eens langs willen komen, indien ik een chauffeur vind.
Rij liever niet zelf ( liefst op zaterdag ) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik kom zeker op zondag! nog steeds met een 4 of 5 tal modellen.
|
||||
|
||||
'k kom kijken met de familie op zondagnamiddag, en supporteren voor de stand
![]() FeM
|
||||
|
||||
Quote:
Correctie, Doc komt met mij mee en laat zijn madam thuis. We vertrekken zaterdagmorgen om 06.00 (op tijd zijn, hé Doc ![]() Ik heb zoals gewoonlijk de tafellakens, de grote spiegel, de kleinere spiegels, het logo van De Paddock Modelbouw en een 10-tal modellen mee. Doc zou er ook een 2-tal modellen meebrengen. Op zondag komt Jr mee en ben ik rond de middag in Jabbeke. Ik zal Doc zijn modellen dan ook mee naar huis nemen. Tot volgende week. ![]()
|
||||
|
||||
Mijn plannen zijn veranderd. Ik laat het vrouwtje thuis en kom de hele dag. Ik rij s`morgens met Nismo mee naar Jabbeke(wel wakker zijn hè). Ik kan dus gerust helpen opbouwen en zal ook de stand mee bemannen. Bedoeling is dat ik de Sierra en de Focus meebreng.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zondag kan ik helaas niet komen. Schoonmoeder en schoonzus verjaren dat weekend. Als ik dan niet thuis ben is er storm op komst denk ik. ![]()
Last edited by Doc; 08-03-2009 at 18:54. |
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn tegen 8.00 uur om te helpen opbouwen ( lief é
![]() ik breng een 3-tal modellekes mee
|
|