|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De Ford begint er goed uit te zien, decals liggen er goed op. Op naar de finish
|
|
||||
|
||||
Ziet er al knap uit.
Wel een klein foutje op de voorbumper. Die Pirelli decals moeten lager komen.En dat rode bolletje op het dak moet ook anders. Last edited by scoobyfreak; 02-02-2009 at 17:47. |
|
||||
|
||||
Leuk decal werk.
Deze staat ook nog op mijn lijstje |
|
||||
|
||||
Eerst @ Scoobyfreak : Je hebt gelijk maar de decals waren precies iets te groot om ze op de originele plaats te plakken. Zoals ze nu staan vind ik ze mooier.
Dan eindelijk nog eens een update. Men bedoeling was om de Focus dit weekend op zen pootjes te krijgen. Ben van de week, nadat de lak een paar dagen had uitgehard, begonnen met de afwerking van de body. Woensdag was een behoorlijke stressdag. Wat kan je dan beter doen om te ontspannen dan raamrubbers te verven. Meteen ook begonnen aan de ramen en de panellines. De radiators heb ik in kleur gezet en een beetje gewheaterd Alleen jammer dat je van het uiteindelijke resultaat niet veel ziet. Meteen het glas van de spiegels even ontrokken met BMF. Staat net dat beetje realistischer dan verven En het lipje onder de voorbumber geverfd en vastgelijmd en meteen de radiatorgrill maar effe meegeverfd
|
||||
|
||||
De achterlichten heb ik geverfd met clear orange en clear red en na het drogen heb ik er een stukje BMF tegengeplakt. Resultaat :
Daarna aan de achterkant begonnen. De uitlaat gemonteerd en stukkie gaas in de achterbumper gelijmd. Denk dat ik de body rond de uitlaat nog een beetje vuiler ga maken. Dit is net iets te mooi Achterlicht en mistlamp geverfd en op de body bevestigd. Het gat dat jullie zien in de kofferdeksel is de plaats waar de snelsluitingen komen. De originele worden echter vervangen door PE exemplaren. Aan de voorkant begonnen met de lichten en ook de gaas in de bumper geplaatst. En raampje voor geplaatst.
|
||||
|
||||
En toen ie eindelijk in mekaar. Zo staat hij er nu bij.
De achterspoiler is ondertussen ook al aan elkaar gelijmd, geschuurd geprimerd en 3 lagen zwart op gespoten. De decal Zit er ondertussen ook op. Morgen begin ik met het vernissen van de vleugel.
Last edited by Doc; 07-02-2009 at 22:40. |
|
||||
|
||||
En dan nog even off topic. Ik ben nog een beetje aan het knutselen geweest met elektriciteit, stopkontacten en vitrinekasten op de gang. En toen kreeg ik dit resultaat :
Met flits zonder flits
|
||||
|
||||
Mooie update weeral!
|
|
||||
|
||||
Tegen volgende meeting is dat hier dik in orde met deze Focus.
|
||||
|
||||
Vandaag nog wat kleine werkjes gedaan aan de focus. Het einde komt in zicht.
De achtervleugel is gemonteerd. En tot mijn grote vreugde is de plaats onder het achterlicht waar ik een heel kleine gietnaad vergeten was niet meer zichtbaar De bijhorende plastieken snelsluitingen zijn vervangen door PE exemplaren En de koplampen zijn geplaatst Verder heb ik hier en daar nog wat details bijgewerkt. Ik ben redelijk tevreden over het resultaat. Er zit 1 decal op het raam een beetje scheef, en natuurlijk zitten er hier en daar nog kleine foutjes. Maar dit is men 2de kit na men herstart. Ik heb dus wel een mooie groeimarge.
|
||||
|
||||
En dan nog enkele voorlopige eindpics. Ik ga nog nieuwe zetels plaatsen maar das voor na Jabbeke. Ik ga nu geen verzendkosten meer betalen. Laat ze door Domino meebrengen. Dus voorlopig gaat de Focus even de kast in.
|
||||
|
||||
Quote:
Allé gij, ge zou het niet zeggen. Kom anders maar eens langs, ik heb hier nog wat zeteltjes liggen die je zeker van pas zullen komen.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-02-2009 at 00:24. |
|
||||
|
||||
t'is een mooi model mooi gebouwd
Last edited by Rally Videos NL; 15-02-2009 at 00:51. |
|
|||
|
|||
inderdaad zeer mooi gebouwd. Uitvoerige updates. Ik heb ook anders nog zetels liggen ?
groeten djoene
|