![]() |
|
#31
|
|||
|
|||
In de nieuwe RTL GP magazine (van RTL7 dus) staat er een vrij groot artikel over die "Dutch GT4". Helaas nog geen tijd gehad om het te lezen.
|
#32
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mvg |
#33
|
||||
|
||||
Veel nieuws staat er niet in, meer een verzameling van hetgeen al bekend is. Enige nieuwtje dat ik kan vinden is de mogelijke betrokkenheid van Speedlover bij een Corvette project.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#34
|
||||
|
||||
Nieuws uit onverwachte hoek:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#35
|
|||
|
|||
Het betreft dus deze wagen:
![]() |
#36
|
||||
|
||||
Misschien nog een BMW M3 GT4:
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#37
|
|||
|
|||
Quote:
|
#38
|
|||
|
|||
Enkele nieuwtjes
Mvg.. |
#39
|
|||
|
|||
Quote:
Last edited by FIRE; 01-03-2009 at 14:54. |
#40
|
|||
|
|||
Quote:
Ook bestaat er de mogelijkheid dat het team rond Euser met een Marcos naar de DSMEC komt want er waren enkele piloten geïnteresseerd. Wim Jeuris heeft één van de bolides de donderdag aan de tand gevoeld maar of er een deal is dat weten we nog niet. Maar nu terug On Topic Dutch GT4 Mvg |
#41
|
|||
|
|||
Quote:
http://blip.tv/file/1871033 Dus Kenis en BMW Motorsport komen beide met een BMW M3 GT4. Dus dat Speedlover een eigen Porsche GT4 heeft klopt blijkbaar. |
#42
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dus op nationaal vlak, zoals bijvoorbeeld het BGTC en Dutch GT4, meerdere leveranciers voor 1 type wagen? Ligt het aan mij dat ik het niet meer snap?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#43
|
||||
|
||||
Zojuist filmpje gezien van Kenis van zijn M3 GT4. Conclusie? SRO heeft zijn zaken op dat punt totaal niet afgetimmerd! Als ik Kenis hoor zeggen: "volgens de onbestaande regels" , dan weet ik genoeg. Tis gewoon een rommeltje op dat punt binnen de GT4-kampioenschappen van SRO.
Zou wel lachen zijn als de G&A BMW M3 GT4 sneller is dan de BMW Motorsport M3 GT4. Eerlijk? Ik hoop van harte dat ze sneller zijn. David tegen Goliath, altijd de voorkeur voor David ![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#44
|
||||
|
||||
De heren van Scheivlak.nl hebben een leuk lijstje samengesteld, lees hier:
http://www.aeroprint.nl/cgi-script/c...ne&id=313&op=t Je doet geen gekke uitspraak als je zegt dat er gemiddeld 20 tot 25 wagens van start gaan per wedstrijd. Misschien nog niet met de Paasraces maar later in het seizoen moet dit zeer goed mogelijk zijn. Vanuit niets minimaal 20 GT4 wagens? Dat is verdomd goed te noemen. Beter dan het europese GT4 kampioenschap! Misschien een idee voor SRO BE? GT3 schappen in BE en dan alleen GT4 voeren voor BE? Vanaf 2010 een gezamelijke kalender, of kalenders die elkaar versterken.......een BE-kampioen, een NL-kampioen en een overall kampioen. Iedereen blij lijkt me zo. Of mag je een dergelijke samenwerking niet verwachten tussen SRO afdelingen?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#45
|
||||
|
||||
Toch even volgende:
Na contact met mijn een andere Dunlop collega vorige week donderdag waren er 7 inschrijvingen. Ben benieuwd hoeveel wagens er echt aan de start gaan staan. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|