![]() |
|
|
||||
|
||||
Correct. Onze excuses voor de vergissing
|
|
|||
|
|||
Een klein woordje uitleg is hier op zijn plaats denk ik. Ik ben tenslotte diegene die verantwoordelijk is voor de betreffende posting. In deze autosport-komkommertijden was het mijn bedoeling eens wat anders te brengen. Dingen die normaal niet of nauwelijks ter sprake komen : zoals Nascar of IRL. Dingen die niet onmiddellijk in onze kennissfeer liggen. Nu, een nickname Raceboy met het NASCAR logo als avatar... het mag mij duidelijk wezen dat deze persoon er waarschijnlijk veel meer van kent dan ikzelve.
Akkoord, ik heb enkele cijfers geplaatst en iets dat ik dacht te weten maar helaas niet dubbel heb gecontroleerd. Hiervoor neem ik graag een dikke mea culpa in ontvangst. Ik kan live geen Nascar zien en tenslotte zit ik ook niet in de States dus moet ik mijn informatie elders halen, bij derden. Blijkbaar hadden de bronnen die ik hanteerde niet de juiste informatie. Blijkbaar heb ik ook enkele vertalingen (i.v.m. de reglementen) niet goed aangebracht, hoewel ik dacht het wel correct te hebben begrepen. Eigenlijk had het artikel eerder de bedoeling de leek warm te maken voor het Nascar kampioenschap, aan te tonen dat ook andere grote namen deelnemen, het een zeer felbestreden kampioenschap is over een groot aantal races en dat het (evenals de F1) een business is waarin vele dollars omgaan. Ik heb me zelf het pleuris gezocht achter artikels of uitleg die mij het zeer ingewikkelde kwalificatieformat konden duidelijk maken. Toen ik eindelijk een voor mij duidelijke uitleg had, wilde ik die natuurlijk ook wereldkundig maken. Met helaas blijkbaar...weer een fout er in. Persoonlijk vind ik NASCAR ook een boeiend kampioenschap, dat zeker zijn aandacht verdient. Aandacht en coverage die wij hier in Vlaanderen amper zien. Daarom ondernam ik een bescheiden poging om mensen warm te maken met een klein beetje sfeerschepping. Maar ik moet toegeven dat het niet echt deel uitmaakt van mijn kennisgebied. Dit heeft geleid tot een aantal fouten die inderdaad er niet hadden mogen staan. Schoenmaker, blijf bij je leest is dan ook de les die ik hier kan uit trekken. Anderszijds beantwoordt het wel een vraag voor mij. Dikwijls, als ik zulke dingen aan het samenstellen ben dan denk ik bij mezelve, "waarom die tijd hierin steken? Wie zal dit tenslotte lezen?". Welnu, bij deze weet ik dat tenminste één persoon dit leest, en dat stelt mij ergens een beetje gerust! Wat ik u absoluut kan verzekeren is dat bij Autosport.be de zaken wel serieus worden genomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem. Het was wel leuk om is iets te zien over NASCAR. check ook even je pm heb je een bericht gestuurd
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En iedereen maakt fouten...zolang je er maar een les uit trekt, hé. Ik vond het alleszins leuk om eens iets over Nascar te zien voorbijkomen. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Het is een plezier om nieuws te lezen ivm de Nascar op de Belgische websites! |
|
||||
|
||||
ahhhhhhhh, deze is zo lekker
![]() Quote:
![]() Is de organisatie van de FIA GT4 in handen van de FIA GT? Dat is pas nieuws zeg. Wat doet Ratel/SRO dan? Pfffffff, de persoon die dit durft te schrijven is rijp voor een nekschot. Dan heb je er werkelijk niets van begrepen ![]() hét race-evenement na de Formule 1 Is F1 uberhaupt het hoogste in de sport? Misschien is dat wel NASCAR of Le Mans? Wie zegt het? Dat zijn altijd subjectieve uitspraken. Indien F1 inderdaad het hoogste is dan is FIA GT1 of GT2 nog altijd hoger dan FIA GT4 ![]() Zelden zo'n bullshit gelezen. Wie is de schrijver van dit stukje rotzooi? Geloof dat ik in tijden van economische rampspoed maar een consultancy-bedrijfje ga oprichten voor bvba's/bv's/teams/coureurs/organisators die geen flaters willen maken in hun persreutels.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ook niet te versmaden
![]() Op hbvl.be : Jan Ullrich ruilt de fiets voor een diesel. De ex-Tourwinnaar neemt op 23 mei deel aan een 24 Uren op de Nürburgring. De voormalige kopman van T-Mobile bestuurt een BMW diesel, als co-piloot van Mike Kluge. De uithoudingsrace vormt samen met een Nordic Walking-marathon en een "Rad am Ring" een benefiet-drieluik. Wat lezen we op nieuwsblad.be : Jan Ullrich wordt motorrijder. Is er een nieuwe rage in wielerland op til? Johan Museeuw maakte zaterdag al een geslaagd debuut op de motor als bordjesman in de Omloop Het Nieuwsblad, en nu kondigt ook Jan Ullrich aan dat hij dat pedalen inruilt voor de gashendel. De ex-Tourwinnaar neemt op 23 mei deel aan een 24 Uren voor motoren op de Nürburgring. Het zal verdomd druk zijn op 23 & 24 mei aanstaande op Der Ring, met gedurende 24 uren auto´s en motoren door elkander ![]() |
|
||||
|
||||
Was ik net de reportage op Pitstop.tv aan het zien over Superstage en Loix, wat zien we daar ineens in beeld verschijnen as "Ad"? Perfect Russian Wives
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad, heb mij daar ook al aan geërgerd toen ik de reportages op de nieuwe pitstopTV website bekeek. Maar denk dat de schuld eerder ligt bij de provider van deze service (brightcove?) Maar vind het echt wel een irritante gebeurtenis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
sinds wanneer brengt gaan racen op?
|
|||
|
|||
Dat zou iemand die, aan z'n avatar te zien interesse heeft in NASCAR, toch moeten begrijpen. In NASCAR heeft men toch ook allerlei acties om geld in te zamelen voor goede doelen. Pva.org is b.v. sponsor geweest van Kyle Petty.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Panasonic & Toyota? Heeft er iemand wel eens een Toyota gezien zonder Panasonic autoradio? Ja, als een junk de autoradio heeft gestolen ![]() Wie maakt het rekensommetje af? ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
uit een persbericht:
Quote:
trouwens een wereldkampioenschap dat enkel in europa gereden wordt?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|